Te koop aangeboden...

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kempo
Berichten: 172
Lid geworden op: ma 09 nov 2009 22:43
Schaal: 1:18
Locatie: Zoersel

Te koop aangeboden...

Bericht door Kempo »

Hoe komt het dat ik daar nog geen bericht kan plaatsen.?
ik heb denk ik wel al genoeg posts hoor..

Alvast bedankt,
Grtz Kempo.
Gebruikersavatar
Scenic
Berichten: 462
Lid geworden op: do 01 okt 2009 13:19
Locatie: Westland

Re: Te koop aangeboden...

Bericht door Scenic »

Dit had ik ook maar er staat ook minimaal 50 posts. Ik kon pas bij 60 er een plaatsen dus misschien is het maximaal 60.
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: Te koop aangeboden...

Bericht door Driver-X »

Ik zet mijn vraag hier even neer, zodat ik er geen nieuw topic voor hoef te openen.

Wat is de reden dat er niet gereageerd mag worden in het te koop aangeboden topic?

En als jullie dit pertinent niet willen, is het dan niet makkelijker om de reactie button weg te halen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Te koop aangeboden...

Bericht door Ricardo »

Driver-X schreef:Ik zet mijn vraag hier even neer, zodat ik er geen nieuw topic voor hoef te openen.

Wat is de reden dat er niet gereageerd mag worden in het te koop aangeboden topic?

En als jullie dit pertinent niet willen, is het dan niet makkelijker om de reactie button weg te halen?
Regels schreef:Het is niet mogelijk om te reageren via de advertentie, alleen nog maar via de PB of de mail
Alleen is het met de huidige forum niet meer mogelijk om dit technisch te doen. Dus doen we het nu handmatig :wink:

We hebben er bewust voor gekozen omdat er in het verleden vele discussies ontstonden over vraagprijzen :wink:
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: Te koop aangeboden...

Bericht door Driver-X »

Ok, duidelijk. :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie