Nieuwe opzet MAF

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
aficionado
Berichten: 579
Lid geworden op: za 19 okt 2013 08:03
Schaal: 1:18
Locatie: 010

Re: Nieuwe opzet MAF

Bericht door aficionado »

aficionado schreef:Nog iets :angel:

Bij nieuwe berichten, staan alleen de nieuwe berichten van die dag? Verander dat naar alle nieuwe berichten van een week of langer.. Maakt reageren makkelijker denk ik..
De laatste weken was dit het geval, ik zag berichten van een weekje of langer zelfs.. Maar nu sinds een aantal dagen zie ik dat niet meer?

Jammer....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 880
Lid geworden op: za 10 jan 2009 15:22
Schaal: 1:18
Locatie: Oosterwolde

Re: Nieuwe opzet MAF

Bericht door Bert »

Een facebook-achtige aanpak is niet echt wat het forum nodig heeft, maar een groep op facebook is misschien wel een idee. Ik deel zelf ook veel op facebook-groepen.
Wat misschien wel een idee is, maak het forum ook geschikt voor tablet en smartphone, ik maak namelijk meer gebruik van mijn tablet dan van de pc en ik merk om me heen dat ik niet de enige ben. Helaas gaat het posten van foto via de tablet niet zo handig.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: Nieuwe opzet MAF

Bericht door Bien »

Ik heb hier nog eens over nagedacht en misschien is het toch niet zo'n gek idee om die 'like' knop in te voeren. Maar dan wel dat je ook gewoon een reactie er bij kunt zetten, net als bij facebook. Ik ben het er wel mee eens dat de topics er een stuk overzichtelijker mee zouden worden. In iemands prive-topic zouden dan bijvoorbeeld voor 90% foto's staan, met misschien onder de foto's een paar reacties. Dan kan iedereen toch mooie foto's blijven posten maar hoef je niet tientallen bladzijdes door te lezen om alle foto's te zien.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Nieuwe opzet MAF

Bericht door Jolly Club »

Krijgen wij ook blauwe vinkjes??
En zo ja, duurt dat dan net zo lang als [size = 48] ??

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Rossy
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 31 mar 2007 21:12
Schaal: 1:18
Locatie: Emmeloord

Re: Nieuwe opzet MAF

Bericht door Rossy »

Alsjeblieft :mrgreen:
Afbeelding

Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Plaats reactie