Website.

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
sumie
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 22 aug 2010 20:33

Website.

Bericht door sumie »

Goedenavond aan alle,

Ik kom al een tijdje op dit forum.
En ik snuffel graag langs alle topics heen.
Maar ik wil graag even me ergernis tonen.
Waarom is het allemaal zo omslachtig om foto's te uploaden!
En waar worden het niet met regelmaat de ouwe rubrieken op geschoond?
Wat hebben we anno 2015 er aan waar je in 2004 het beste je model kan kopen?
En misschien het belangrijkste is het niet een keer tijd voor een nieuwe layout van de website.
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: Website.

Bericht door ge-flopt »

Omslachtig is wat je er zelf van maakt. Als je zelf hosting hebt, dan hoef je het daar alleen maar daar neer te zetten en ben je klaar. Ook dat we niet kunnen uploaden naar het forum (wat op andere misschien wel kan) vind ik geen probleem. Veel hosting providers hebben een soort limiet in wat je mag verstoken op je website. Als je foto's kunt uploaden naar de website is het verbruik er snel doorheen.

Waarom moeten oude rubrieken opgeschoond worden? Ik vind het wel een leuk om naar oude collecties te kijken van mensen die niet meer langs (kunnen) komen. Denk hierbij bv aan Matts collectie. Ok, de meeste plaatjes doen het niet meer, maar dat maakt niet uit.

Het is ook wel een leuk om te zien waar we jaren geleden op lette en dat de smaak en de locaties waar je koopt veranderd. Dus om dat ook op te ruimen, waarom?

Waarom moet er een nieuwe layout komen? Komt er nieuwe functionanilteit dan bij? Dan ben ik voor, maar anders, nope voor mij hoeft het niet. De layout is clean en rustig. Het enige wat misschien wel eens mag is een update van het forum, omdat het (volgens mij) al oude software is.
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Website.

Bericht door andre »

Oude topics opschonen ? Waarom , is toch leuk om wat oudere fotos te zien van verzamelingen .
Hetgeen waar ik tegen aan loop is dat je met een tablett of smartphone geen fotos kunt plaatsen ,
althans ik krijg het niet voor elkaar .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Website.

Bericht door St. Paul »

andre schreef: Hetgeen waar ik tegen aan loop is dat je met een tablett of smartphone geen fotos kunt plaatsen ,
althans ik krijg het niet voor elkaar .
Hangt er ook van af wat voor tablet/smartphone je hebt.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Website.

Bericht door andre »

Appeltjes !
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Website.

Bericht door St. Paul »

andre schreef:Appeltjes !
Sja.... die heeft moeders ook, daar werken zelfs sites als bol.com en ING slecht op. Maar het ziet er wel hip uit. :thump_up: Heb zelf Asus met Windows en Lumia, nooit problemen. En kan multitasken als een dolle, zeker aan te bevelen.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Re: Website.

Bericht door model1op43 »

Ik bezoek forum alleen maar vanaf iPhone, iPad of iMac en ondervind geen problemen :thump_up:
Een upgrade van het forum is niet noodzakelijk, maar zou wel verfrissend zijn en misschien weer eens grotere aantallen bezoekers trekken. Voor mijn gevoel is het hier heel wat rustiger dan een jaar of 6 terug.
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
MCLERC
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 22:35
Schaal: 1:24
Locatie: Utrecht

Re: Website.

Bericht door MCLERC »

model1op43 schreef:Ik bezoek forum alleen maar vanaf iPhone, iPad of iMac en ondervind geen problemen :thump_up:
Een upgrade van het forum is niet noodzakelijk, maar zou wel verfrissend zijn en misschien weer eens grotere aantallen bezoekers trekken. Voor mijn gevoel is het hier heel wat rustiger dan een jaar of 6 terug.

Hij heeft het over posten bezichtigen kan een oud mobieltje nog wel met wap2.0 haha ,

Ik heb de geen last van met W7 en 8 en Android werkt prima met chome kan je meerdere balken openen dus kopiëren plakken geen probleem :D
Gezocht D1 Grand Prix Model Autos 1:24-1:64
ook te ruil voor jada toys 1/24
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Website.

Bericht door andre »

Ja , bezoeken is geen probleem , het gaat mij over foto' s plaatsen .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Website.

Bericht door Autofan »

Ik denk dat als iedereen zn foto's naar het forum gaat uploaden ipv photobucket, flickr, imageshack ed het beheer er al vrij rap wat machines bij mag gaan zetten om al die plaatjes op te kunnen slaan. :roll: Vergis je niet hoeveel data dat wordt binnen afzienbare tijd! Dit lijkt mij dan ook de belangrijkste reden dat dit er niet in zit.
Afbeelding
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: Website.

Bericht door ge-flopt »

Uploaden kan overigens ook makkelijk. Upload je foto's naar bv. dropbox (Info, ga naar hoofdstuk 4). Upload je foto's ernaar en je hebt geen probleem met hotlinken oid.
Plaats reactie