Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ferrari had beter de klassieke lijn aan kunnen houden. Stuk voor stuk mooier dan wat ze de laatste 20 jaar uit poepen. Je hebt een goed jaar gehad.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ik heb op modelautogebied een rustige start van 2023 gehad. Maar binnenkort weer een nieuwe aanwinst: de F50 Coupe van BBR in het wit. Kan je zeggen, staat 'm goed.
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)
Vandaag in ontvangst mogen nemen, de F50 van BBR. Ik verkies de kleur wit boven rood op dit model. Naar mijn mening niet het mooiste dat ooit uit de Ferrarifabrieken is voortgekomen, maar wel een bijzondere die in een Ferrari collectie thuishoort. Let ook op de mooie LM velgen. Beter dan de originele velgen die je in de jaren 90 veel zag.
Laatst gewijzigd door Ferrarifan op za 11 mar 2023 14:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)