Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ferrarifan schreef: ↑za 04 nov 2023 17:21
In de loop van komende week krijg ik een 250 GTO (één van de mooiste race uitvoeringen) binnen. Foto's zijn uiteraard
hier te zien. Tot dan
11/11/23 is nog niet volgende week ?
Wachten wachten wachten Ik krijg er hoofdpijn van
Een heerlijke uitvoering van de 250 GTO North American Racing Team, al zeg ik het zelf . Leuk detail: de bijzondere achterspoiler/vleugel t.ov. de originele uitvoering (vorige pagina).
Laatst gewijzigd door Ferrarifan op za 25 nov 2023 14:05, 11 keer totaal gewijzigd.
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)
En we blijven in Amerika. Vandaag mogen ontvangen: de zeer zeldzame Ferrari 275 GTS NART van Steve Mcqueen (BBR schaal 1:18). Deze Ferrari 275 GTS/4 NART is slechts 1 van de 10 exemplaren die gebouwd zijn in de jaren ’60 door carrosseriebouwer Scaglietti in opdracht van de Amerikaanse Ferrari-dealer/importeur Luigi Chinetti. Speciaal gebouwd voor de Amerikaanse markt dus, Een zeer gewild model onder de verzamelaars, waar in 2013 nog 25 miljoen dolllar voor werd betaald op een veiling. Deze uitvoering is ook net even anders dan de andere 9 uitvoeringen, waardoor deze uniek is in z'n soort. Op deze uitvoering ontbreken bijvoorbeeld de verchroomde voor-en achterbumpers. Op de laatste foto is de "gewone" versie zichtbaar. De vraag is welke versie mooier is.
Dit is de "gewone" versie met verchroomde bumpers voor en achter:
Laatst gewijzigd door Ferrarifan op zo 19 nov 2023 19:05, 9 keer totaal gewijzigd.
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)