Hier een beter verhaal. Huis gekocht en zat kamers, waarvan er 1 nu gevuld is met de collectie en de playseat.

Eindelijk de tijd en ruimte alles uit te stallen. Ik denk dat 60% staat. Met name het 1:43 spul heeft geen plek. Maar ik wil de kasten niet strakker vullen. Kasten zijn voor 90% Duits/Engels gevuld. Deze keer wat minder rijtjes maar veel gewoon door elkaar. Vind dat uiteindelijk toch leuker om naar te kijken.
En aantal van de klassiekere liveries te pakken, Rhotmans, Silk Cut, Martini, Renown, Harrods, Fina, Gulf, Jagermeister te pakken.
Zelf nog een ombouw gemaakt voor 2 Bertby's, die staan gevuld met 10x Porsche 911 racegeweld + de DAF Dakar en sterk ingedunde Bruce Mclaren verzameling. Alles voor nu achter doek ivm licht. Als ik volgende week tijd heb wil ik proberen de ramen met UV filters af te plakken.
Denk dat er nog 2 Lamborghini's komen en wacht op wat Bentley geweld en Spa 24u 2017 modellen. En dan kijken hoe om te gaan met de uitbreiding aangezien hele delen nog op zolder staan.

Wel mooi luxe probleem.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.