Jelmer's Ferrari's (alweer) Terug van Weggeweest

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Jelmer's Ferrari's (alweer) Terug van Weggeweest

Bericht door jelmer »

Jelmer´s Ferrari´s
Laatst gewijzigd door jelmer op wo 13 feb 2013 11:16, 39 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Das een fikse verzameling ferrari's, nice :thump_up: Vooral de nieuwere modellen.
Mooie display lift ook, hehe. Zijn die dingen nou duur? Ik heb er nog nooit gebruikt eigenlijk ben wel op zoek naar zo'n display stand van chromen buizen.
Laatst gewijzigd door Bracer op di 13 apr 2004 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

mooi die lift.....en de rest van de verzameling
had gehoopt dat je je website al af had maar helaas.....

succes met bouwen

Groet Winno
Afbeelding
Gebruikersavatar
360spider
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 mar 2004 14:58
Locatie: velddriel

Bericht door 360spider »

mooie verzameling joh, kan ik wel jaloers op zijn :!: :thump_up: :D
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

de rest komt nog. Schumi had ze even voor mij verkleind, maar ik moest plotseling weg, dus dat liep een beetje fout! (sorry schumi :( )

Mooie display lift ook, hehe. Zijn die dingen nou duur?
Het is inderdaad een schitterende lift. Helemaal van metaal! Ik heb er geloof ik iets van 45 euro voor betaald!

had gehoopt dat je je website al af had maar helaas.....

succes met bouwen
druk druk met andere dingen, dus dat kan wel even een tijdje duren :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5181
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Dat ziet er allemaal superstrak uit Jelmer, zo'n Ferrarihoek. De kleur is super :mrgreen: alles rood.

Een verzameling naar mijn hart :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Zo ziet het er nog beter uit.
:worshippy: :worshippy: Zelfs al ben ik geen fervent ferrari verzamelaar
Wat is een goede fabrikant voor display-onderdelen eigenlijk, ben vrij nieuw op dat gebied.
Afbeelding
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

:thump_up: :worshippy: :dance: Mooie verzameling Jelmer, ik ben geen Ferrari fan maar het ziet er toch wel erg mooi uit.
Misschien dat ik ook maar F1 Ferrari's ga verzamelen mits Verstappen erin zit natuurlijk :mrgreen:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Aardige verzameling. :thump_up: Mij iets te rood, maar een zeer mooie collectie. :D
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Mooie verzameling Jelmer. :thump_up:
Laatst gewijzigd door The Red Dream op di 20 apr 2004 20:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

he, bedankt voor de tips. Hier heb ik altijd wat aan natuurlijk. Ik heb er wel eens over nagedacht om er wat glasplaten tussen te maken, maar dan worden de tussen ruimtes wat krapper! Hoeveel ruimte heb jij in de standaard vitrinekast tussen de glasplaten zitten dan? Meer als mij denk ik..
Maar dat idee van die glazen en daar een glasplaatje op is een harstikke goed idee!

En dat van de modellen bovenop de vitrine te zetten. Ik vind het jammer dat alle modellen zo stijf op elkaar staan (wat ze nu ook al doen) dus vandaar dat ik ze er even bovenop heb gezet.

Ik heb een bijna familie lid die in de glashandel zit, dus dat moet geen probleem zijn lijkt mij. Ik kan zo aan glas genoeg komen. Ik ben van plan om binnenkort te zelf een vitrinekast te gaan bouwen, maar moet eerst even goed nadenken voor dat ik begin om geen fouten te maken...
Laatst gewijzigd door jelmer op wo 05 mei 2004 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Jelmer schreef:
Ik heb een bijna familie lid die in de glashandel zit, dus dat moet geen probleem zijn lijkt mij. Ik kan zo aan glas genoeg komen. Ik ben van plan om binnenkort te zelf een vitrinekast te gaan bouwen, maar moet eerst even goed nadenken voor dat ik begin om geen fouten te maken...



Dat maakt het al heel gemakkelijk en goedkoop om aan glasplaten te komen. Misschien kan je familie lid je adviseren hoe dik de platen moeten worden. Hoe groter de oppervlakten, hoe dikker het glas wordt i.v.m. de stevigheid.
En hoe dikker het glas wordt, hoe zwaarder alles wordt en des te steviger het bouwsel weer moet worden. Het is inderdaad uit zoeken hoe het op een veilige manier gebouwd moet worden. Je moet er niet aan denken, dat straks alles uitelkaar donderd.
Laatst gewijzigd door The Red Dream op di 20 apr 2004 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Mooi om te zien al dat rood, alleen zie ik ze leiver van een ander merk (Porsche :mrgreen: )
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

ik maak mijn nieuwe vitrine zowieso een stuk breder. Dat kan makkelijk tegen de muur aan waar ik de huidige vitrines heb staan. En ik maak de vitrine ook zo dat ik nog genoeg ruimte over houd voor nog meer modellen (omdat die er op den duur toch wel bij komen) Als je een vitrine maakt die zo groot is dat je modellen er net inpassen, dan ben je dus fout bezig!

Ik heb al aardig in mijn hoofd hoe ik het wil hebben dus het moet helemaal goed komen!

Mooi om te zien al dat rood.....
Ja he..... :mrgreen:
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Nieuw toegevoegd aan mijn verzameling...
Afbeelding
Ferrari 355 GTS van UT Models

Ik heb nu alle 355 van UT. De Berlinetta, GTS en de Spider... :D
Laatst gewijzigd door jelmer op zo 06 nov 2005 21:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie