kwiebje's auto's (update 10-7-2008) Subaru Nightversion!!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Die ziet er ook super uit ja, de kleur en het vooraangezicht vind ik wel wat hebben :thump_up: (de koplampen lijken ook een beetje op die van een skyline btw :mrgreen: ) mooie collectie
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

En weer een :dance: Welke zoek je nog?
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

@ Bart, Ik zoek nog de Subaru wrc 1999 r. burns/r.ried nog met nachtlampen...
Dit is een foto ervan:
http://www.replicas.co.kr/g_image/DSC00409%20COPY(BIG).jpg

Met dank aan replicas.co.kr
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

:shock: zow die ziet er wreed uit, met die lichtkanonnen :mrgreen:
Moet je hem nog vinden of is ie te duur??
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Die moet ik nog vinden...de prijs maakt me niet zo heel veel uit zolang het maar een redelijk bedrag voor de auto is. Ricardo van het forum heeft hem ook en zou die graag ook willen alleen die is nergens meer te krijgen helaas...weet ook niet of het model uit productie is genomen ja of nee. Dus mocht je het model tegen komen en is hij te koop laat het maar eventjes weten.
Het is idd een heel mooi model met die lichtbakken erop. Die nieuwe subaru met die bakken erop is ook 1 van mijn favoriete uit mijn collectie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Vor zover ik weet is hij "tijdelijk" uit productie, maar ik weet dus niet of dat tijdelijk ook definitief is. Zou zelf dus nog wel de versie willen hebben zonder lampen :) (me vader heeft hem wel :twisted: ) Zolang als ze binnenkort het 2003 model maar gaan uitbrengen dan ben ik weer een beetje meer tervreden.

PS. Je moet ook even wat screenshots (website) op het forum zetten Bas, misschien dat mensen dan wel wat op- en of aanmerkingen hebben
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Opmerkingen kunnen altijd geplaatst worden maar eerst moet het af zijn en dat is het nog niet......Wacht maar eerst ff af tot het klaar is.....
Is wel jammer dat je vader het gewone model hebt en jij niet maar als je er samen mee doet heb je zowat alle subarus in je collectie :D:D
Zou je vader gewoon omkopen ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ik ruil hem wel tegen mijn toyota rally :) en heb hem laatst ook al twee modellen gegeven dus dat moet kunnen. Zodra als ik het huis uitga gaat die subaru mee samen met het kastje :)
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Gewoon meenemen als Pa aan 't werk is :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Makkelijke papa heb jij, heb pech dat mijn papa geen modelauto's spaart anders kon ik zijn modellen snel inpikken of ruilen.....
Maar jullie zijn ook wel erg fan van de Subaru reeks moet ik zeggen, dat vind ik alleen maar :thump_up: :thump_up: :dance:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5180
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Ik blijf het mooi vinden die Subaru's :mrgreen: (maar dat vind ik alle rallybakken, maar de Subaru heeft toch iets speciaals wat ik niet kan benoemen)

Hoeveel Solberg's heb je eigenlijk al gespaard?
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

De wagens van Petter Solberg heb ik nog geen. Al mijn modellen die ik bezit zijn inclusief de rijder R. Burns/R.Ried. Dit jaar komt AA met de nieuwe wrc uitvoering 2004 dus misschien zit er dan een Solberg in omdat Burns van het toneel is verdwenen. Ben ook helemaal gecharmeerd van Subaru door de rallysport en daarom wil ik deze wagens in mijn verzameling. Dus die 2004 versie normaal, en de lichtversie wil ik gewoon weer hebben :lol: 8) :lol:
Maar moet nog 1 rally versie met burns en dan heb ik ze allemaal :lol: dan nog een paar van de straatauto's en dan is de verzameling sub's compleet :!:
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

De italian job versie staat nog steeds in backorder met de nissan skyline R34 gran tourismo...dus deze twee modellen komen nog in mijn collectie..Zoals je misschien gister al vernomen hebt, heb ik gister de AA gallardo in het oranje besteld :!: :!:
Maar de nieuwe site is in de maak....Als deze online is zal ik je dat even melden en kun je daar je mening over geven. Ik ga zeker door met sparen ;)
Bedankt voor het compliment :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

::::::::UPDATE::::

Sinds vandaag besteld:
Afbeelding

en van de week ga ik ook deze nog ergens proberen te bestellen:
Afbeelding

Dan ben ik weer helemaal blij als ik ze binnen heb!! :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

:worshippy: :worshippy: die Lambo's zien er goed uit, hopen dat deze wel op tijd aankomen he :wink: die oranje staat ook nog op mijn lijstje, maar eerst maar ns sparen en kijken wat er na de vakantie over is :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie