Niekleairs collectie, Ook 1:87 doet mee (Zie P15)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Niekleair
Berichten: 168
Lid geworden op: vr 23 mar 2007 18:11
Locatie: Delft

Bericht door Niekleair »

Niekleair schreef:Wij kregen gisteren een krantje van de ford-dealer thuis, met daarin een bon om een miniatuur focus rally WRC-06 gratis af te halen. Wilde ik hem ophalen bij de dealer, waren ze nog niet beschikbaar vanwege de staking bij de douane. Ze zijn wel zo aardig geweest om er eentje voor mij te reserveren.

(merk en schaal weet ik trouwens ook niet, maar ik vind de laatste wrc uitvoering van de focus zo mooi dat de schaal mij niet veel boeit)
Ik had het krantje niet helemaal goed gelezen. Er stond namelijk nergens dat het de 06 versie betrof. Niettemin hoor je mij niet klagen. Het model bleek een 1:43 Focus WRC 2000 van Cararama te zijn. Voor een model dat gratis weggegeven wordt, is tie best mooi en gedetailleerd.
Afbeelding
Afbeelding

Als troost voor het lange wachten kreeg ik nog een Bburago Street Fire modelletje mee van de WRC focus van 99 of zo.
Afbeelding

Die staat nu vrolijk tussen mijn andere street-fires. (ik had die modellen hier nog niet geplaatst omdat ik niet wist of dit nu modelauto's of speelgoedautotjes zijn, feit blijft dat ik daar ook een collectie-tje van heb, en als mensen er in geinteresseerd zijn, wil ik er hier ook wel wat foto's van spammen).
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D gratis is altijd meegenomen ,en inderdaad het ziet er nog mooi uit ook :thump_up: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Niekleair
Berichten: 168
Lid geworden op: vr 23 mar 2007 18:11
Locatie: Delft

Bericht door Niekleair »

Vandaag kwam de postmeneer een pakketje brengen, met een overheerlijke inhoud, en wel:

Afbeelding
Een knalgele 1:18 Holden Monaro CV8 van Autoart. Deze had ik op marktplaats voor €25 overgenomen, en hij is zo goed als nieuw. (de spanbandjes zaten er nog om).

Afbeelding
Dit is m van achteren gezien. De Holden heeft wel een "echte" uitlaat, en niet een Censuur stukje plastic staaf zo als de GTO.

Afbeelding
Afbeelding
Verder is het interieur voorzien van prachtige details (jullie merken het waarschijnlijk al, dit is mijn eerste Auto-Art model).

Afbeelding
En een foto waar hij naast zijn amerikaanse neef staat.
Laatst gewijzigd door Niekleair op do 12 apr 2007 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Bericht door Powersprint »

Mooie aanwinst, en zeker voor die prijs :) Ga zo door!
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Zeker een leuke wagen. Heb zelf de goudkleurige Holden Concept nog te koop staan. Het studiemodel voor deze Monaro.

Mooie aanwinst voor een prima prijs zou ik zeggen :thump_up:
sjefske
Berichten: 994
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:36
Contacteer:

Bericht door sjefske »

Leuk model!
Leuke kleur ooK! Veel beter dan dat groen van AA

wat was het ook alweer, op onderstel van opel omega dacht ik :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
maikel
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 11 nov 2005 17:06
Schaal: 1:18
Locatie: Pieter Baan Centrum

Bericht door maikel »

Schitterende wagen :worshippy:
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
Gebruikersavatar
Niekleair
Berichten: 168
Lid geworden op: vr 23 mar 2007 18:11
Locatie: Delft

Bericht door Niekleair »

Reken maar. Deze kwaliteit, daar komt bburagu of maisto zelfs niet in de buurt.

Nu heb ik drie wagens die in het echie de zelfde motor hebben, namelijk deze, z'n amerikaanse neef de GTO en z'n achterneef de Corvette C5.
Gebruikersavatar
Niekleair
Berichten: 168
Lid geworden op: vr 23 mar 2007 18:11
Locatie: Delft

Bericht door Niekleair »

Inmiddels ben ik om. Ik wil alleen nog maar van de betere merken (oké en ertl dan, omdat zij de enige zijn met een enigszins betaalbare GTO 2004 model) modellen. Dus de bburagotjes gaan de verkoop in.

Inmiddels is er een tweede monaro, maar nu in het blauw, naar mij onderweg.
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Bericht door Kyoshofan »

Ben benieuwd naar de Holden :thump_up:
Ik ga ook eens een paar buragootjes verkopen....over een paar jaaaar :mrgreen: '
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Mooie aanwinst :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Mooie collectie met weer een mooie aanwinst, zeker in die kleur! :thump_up:
Je mag idd wel over een AA-virus spreken. :mrgreen: Er is er ook weer 1 naar mij onderweg. :angel:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Mocht je nog een grijze monaro zoeken dan kan ik je daar nog wel aan helpen voor een leuke prijs :D:D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Niekleair
Berichten: 168
Lid geworden op: vr 23 mar 2007 18:11
Locatie: Delft

Bericht door Niekleair »

@ kwiebje, wie weet. Ik heb nu tenslotte toch al 2 monaro's. Maar ik ben inmiddels al weer zo goed als door mijn verjaardagsgeld heen, dus wellicht over een paar weken (als je hem dan nog hebt uiteraard).

En jullie zijn vast benieuwd naar de foto's?

Ze zijn helaas niet allemaal even scherp (wat wil je als je 's avonds met de camera van je telefoon gaat fotograferen), maar het beeld is duidelijk denk ik.

De kleur is overigens Delft-Blue metallic, als liefhebber van deze auto, en als chauvinistische Delftenaar, moest ik die dan natuurlijk ook hebben. Dit is trouwens ook een prachtige kleur, super mooi metallic effect.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Een blik op de prachtig gedetailleerde motor.
Afbeelding
En het model samen met zijn gele broertje. Vanwege de modem moest hun amerikaanse neef een plankje naar boven verhuizen.

Het leuke is trouwens dat ik deze ook al voor 25 op de kop kon tikken (oke 31.20 met verzending meegerekend)
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Ook als chauvinistische niet-Delftenaar vind ik het een mooie kleur! :mrgreen: :thump_up:
Plaats reactie