[Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door v8-vette »

een team een taak :mrgreen:
wat een gaaf ding zeg, de antraciet wielen staan hem erg goed :worshippy:
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door Maarten Mercedes »

Niet te onderscheiden van een echte :worshippy:

Straks is hij al helemaal gaaf met lichtinbouw :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door TestaRossa »

Wat een machtig apparaat zeg..........met al die aanpassingen wordt het echt een ultimate supercar :!:

Nu nog het geluid van de motor als je het gaspedaal beroert........soundchip?! :idea:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door Nelis »

Mooi model, heb je nog wat meer foto's?
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door Jaap »

wat een prachtfoto's.
En dan de verlichting nog :mrgreen:
Blijf het een kunstwerk vinden al die lichtjes, dus ben erg benieuwd :worshippy:
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door Johan »

Echt een waanzinnig bruut beest en als ie helemaal klaar is moet het wel geweldig zijn om zo,n model te bezitten, dat is het nu immers al.
Iets zeg me ook dat je die verlichte modellen vaker gaat zien in de toekomst, gewoon als echte high-end modellen.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door alain_1978 »

Dat is nog eens een GROTE update :)
Blijft toch een machtig ding hé. Ben ook benieuwd naar de verlichting die erin gaat komen.
Nu al een mooie update :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
Collector85
Berichten: 124
Lid geworden op: di 14 jun 2011 15:33
Schaal: 1:18
Locatie: Leiden

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door Collector85 »

[quote="rpi"]Updeetje. Ik heb sinds kort een nieuw model in mijn collectie. Het is mijn 1/1 droomauto. Voorlopig moeten we het nog met dromen doen, dus dan maar een schaalmodel ervan.

Het model vertrekt volgende week alweer tijdelijk uit mijn collectie, maar niet zomaar...

Ik heb er al vaak over nagedacht om eens te laten doen (door onder andere posts van Jochen, maar door de post van Collector85 is het in een stroomversnelling gekomen. Jakob Michel uit Duitsland gaat dit 1/12 model voorzien van zoveel mogelijk lichtsystemen. :dance: Nog niet beschikbaar, maar er zullen wel voorbereidingen voor worden gemaakt: afstandbediening voor de verlichting en een werkend mini navigatie schermpje. De High-tech R35 leek me uitermate geschikt voor deze aanpassingen


Blij hier te mogen lezen dat ik jouw wens in stroomversnelling heb gezet! Geweldige keuze van jou! :worshippy: Heel veel succes en ben echt benieuwd naar eindresultaat met afstandbediening. :thump_up:
1:18 Audi TT-RS in de kleur Ipanema Bruin.
1:18 Audi RS4 blauw verlaagd Sepang Blue
Afbeelding
Gebruikersavatar
Collector85
Berichten: 124
Lid geworden op: di 14 jun 2011 15:33
Schaal: 1:18
Locatie: Leiden

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door Collector85 »

rsh_scuderia schreef:Dat is nog eens een groot apparaat :shock:

Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat en hoe de batterij weggewerkt gaat worden.
Werkende verlichting zie ik namelijk als volgende stap in de automodellenwereld.
Ik kan je vertellen hoe de batterij weggewerkt is. Zie mijn 1:18 model: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=20648" onclick="window.open(this.href);return false;!

Als je de motorkap opent heeft hij volledige gedeelte van de motor weggesneden. En daaronder is de 9volt batterij geplaatst. Vervolgens weer dat stukje weer erop als een deksel. Dus als je vervolgens de motorkap opent, zie je de motorblok. Geen idee dat het daaronder lag na mijn speurtocht. :shock: :lol:

Zal foto's vandaag maken en posten in mijn bericht.
1:18 Audi TT-RS in de kleur Ipanema Bruin.
1:18 Audi RS4 blauw verlaagd Sepang Blue
Afbeelding
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door rpi »

Bedankt Collector85. Hij heeft een foldertje als pdf gemaakt en daarin staat jouw model ook volgens mij. Maar jij had de VS verlichting toch? Hij gaat hem voor mij volgens EU specificaties bouwen, maar dat zijn maar kleine verschillen als het goed is.

Ik vind dat zo gaaf om te zien en de GT-R R35 is voor mij dè superauto en met zoveel licht gadgets in de echte is ie natuurlijk ook perfect geschikt voor zo'n licht ombouw. :thump_up:

Jakob geeft nog 2 jaar garantie ook. De afstandbediening komt later pas hoor, hij maakt alleen de voorbereidingen nu, zodat het later makkelijk aan te sluiten is.
Gebruikersavatar
Collector85
Berichten: 124
Lid geworden op: di 14 jun 2011 15:33
Schaal: 1:18
Locatie: Leiden

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door Collector85 »

rpi schreef:Bedankt Collector85. Hij heeft een foldertje als pdf gemaakt en daarin staat jouw model ook volgens mij. Maar jij had de VS verlichting toch? Hij gaat hem voor mij volgens EU specificaties bouwen, maar dat zijn maar kleine verschillen als het goed is.

Ik vind dat zo gaaf om te zien en de GT-R R35 is voor mij dè superauto en met zoveel licht gadgets in de echte is ie natuurlijk ook perfect geschikt voor zo'n licht ombouw. :thump_up:

Jakob geeft nog 2 jaar garantie ook. De afstandbediening komt later pas hoor, hij maakt alleen de voorbereidingen nu, zodat het later makkelijk aan te sluiten is.
Hoi rpi, ik ben benieuwd naar dat foldertje in pdf! Zou je dit kunnen sturen naar me email: kiren.oeditdoebe85@hotmail.com

Ik weet eerlijk gezegd niet welke lichtpakket ik heb? Ik heb alleen aangeven dat ik een full light pakket wou hebben. Helaas hoorde ik hem niet praten over garantie! ik heb geen garantie :(

Ik zie graag die pdf tegemoet. :thump_up:
1:18 Audi TT-RS in de kleur Ipanema Bruin.
1:18 Audi RS4 blauw verlaagd Sepang Blue
Afbeelding
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door rpi »

Die mail ik je zo door.

Je hebt wel garantie hoor, volgens hem heeft iedereen altijd 24 maanden garantie. Als er ooit problemen zijn, mail me dan even, dan krijg je het bericht waarin hij dat schreef.
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door Powersprint »

Ik ben inderdaad ook erg benieuwd hoe dit brute monster er met verlichting uit komt te zien! Erg gaaf lijkt me :) :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door rpi »

Nelis schreef:Mooi model, heb je nog wat meer foto's?

:ja: :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 1255
Lid geworden op: zo 28 jun 2009 13:13
Locatie: Brugge

Re: [Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Bericht door Nick »

Wat een geweldig beest.
Op die schaal zie je de details nog beter.
Super aanwinst :worshippy:
Afbeelding
Plaats reactie