Chris001's collectie: update 13 feb, p30 RR Phantom Drophead Coupe Cabrio schaal 1:12

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Re: Chris001's collectie: 28 apr Schaal 1:12 Detail foto's p

Bericht door chris001 »

aficionado schreef:Smikken en smullen hier hoor :drool: bedankt voor de detail pica's..

Welke vindt jij zelf het meest gedetailleerd? Er zitten behoorlijke fabrikanten tussen, die ik alleen maar ken van horen zeggen (Danny en Franky Mint :mrgreen: ) :thump_up:
Ik heb 2 favorieten: de Chevy Bel Air en de Mustang, allebei van Danbury Mint. Veel detail, lekker zwaar, goed gemaakt en alles werkt inclusief verlichting. :)
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Re: Chris001's collectie: 28 apr Schaal 1:12 Detail foto's p

Bericht door chris001 »

Jolly Club schreef:Wordt tijd voor een knappe Classic Mini van Premium Classixxs of Sun Star Chris. :angel:
Die niet, maar ik zag op Ebay wel een ander mooi model: een 1:12 GAZ (een Russische auto). :drool: Echter, die komt uit China en daar ben ik wat huiverig voor. Ik kocht laatst iets uit China via Internet en dat werd door de douane tegengehouden. :x Geld weg, en geen product. Dat was weliswaar niet via Ebay (die schijnen een soort money back guarantee te hebben), maar het maakt toch dat ik huiverig ben om zomaar dingen uit China te halen. :(
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Chris001's collectie: 28 apr Schaal 1:12 Detail foto's p

Bericht door Nelis »

chris001 schreef:
Nelis schreef:Wat een deatails zeg, gewoon weg smullen! Heb je ook foto's van de auto's in hun geheel en eventueel samen?
Ja, zie pagina 27 :-) en op andere pagina's van mijn topic heb ik aan ieder model aandacht besteed middels foto's. Helaas zijn sommige foto's ineens onwijs groot geworden waardoor je ze niet meer goed ziet :x . Instelling van Imageshack denk ik :cry: .
Heb die foto's gewoon helemaal gemist zeg. Hele gave modellen! :thump_up:
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Chris001's collectie: 28 apr Schaal 1:12 Detail foto's p

Bericht door TestaRossa »

Zo dan.....lekkere close-ups. Prachtig om zo de detaillering goed in beeld te brengen :thump_up:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
OTF'er
Berichten: 3381
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 20:03
Schaal: 1:18
Locatie: Belgica

Re: Chris001's collectie: 28 apr Schaal 1:12 Detail foto's p

Bericht door OTF'er »

Een fraaie schaal waar veel details op mogelijk zijn.
Knappe detailfoto's :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Chris001's collectie: 28 apr Schaal 1:12 Detail foto's p

Bericht door Mr. Dj M. »

Vooral de Caddy is een detail machine, schitterend model :worshippy: :drool:
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Chris001's collectie: 28 apr Schaal 1:12 Detail foto's p

Bericht door Smokey »

Ik zal het heel kort houden..... WAUW :dance: :worshippy: :cool:

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Re: Chris001's collectie: 28 apr Schaal 1:12 Detail foto's p

Bericht door chris001 »

Dank voor alle leuke reacties. Het was leuk om al deze grote modellen weer eens uit de vitrine te halen en de details met jullie te delen. :)
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Chris001's collectie: 28 apr Schaal 1:12 Detail foto's p

Bericht door NickW »

Heel erg gaaf die 1:12 modellen! Voor mij is de Cadillac V12 van Danbury Mint echt de mooiste! Prachtig model echt schitterend! :drool:
En ik vond m'n 1:12 Maisto Jaguar xj220 al gedetailleerd :P
Hele gave schaal, die 1:12. Wel jammer dat ze zoveel ruimte innemen en zo duur zijn.. Ik zal het dus maar met 1:18 blijven doen :P
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: Chris001's collectie: 28 apr Schaal 1:12 Detail foto's p

Bericht door Bien »

Lijkt wel 1:1 :shock:

Stuk voor stuk geweldig mooie modellen, al is de Transporter toch wel een beetje mijn favoriet. :worshippy:
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Chris001's collectie: weer terug van weggeweest

Bericht door chris001 »

Hi,

Zo, na een jaar of 7 niks te hebben gepost keek ik onlangs of dit forum nog bestaat en jawel, er zijn nog mensen actief. Voor diegenen die mij niet kennen: ik verzamel straatautos, hoofdzakelijk schaal 1:18 maar ik ik heb ook grotere modellen: 1:12 en sinds een tijdje ook een paar 1:8 joekels. Ik hou van details en "operating features" zoals werkende lampjes, raampjes je kunt opendraaien etc. Eigenlijk raar, want spelen doe je niet met zulke autos. Het is meer de fascinatie dat het allemaal kan.

Ik zal kijken of ik weer wat tijd kan vrijmaken om af en toe een update te posten van mijn collectie, inmiddels aangegroeid tot precies 100 modellen. Meer mogen het er niet worden van mijn vrouw... :cool: :roll:

Bijgaand een foto van 1 van mijn laatste aanwinsten: een Alfa Romeo Giulia van DeAgostini, schaal 1:8, een joekel dus. Deze foto´s zijn overigens niet van mijzelf, ik moet nog foto´s maken. Maar het model heb ik wel :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Anyway, tot gauw.
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Re: Chris001's collectie: terug van weggeweest, update p29

Bericht door chris001 »

Hier alvast een sneak preview van een aantal auto´s die mijn collectie hebben versterkt:

- een DS21 schaal 1:8
- de Alfa Romeo van de Carabinieri, ook 1:8
- een mooie Rolls van Kyosho, schaal 1:12
- diverse 1:18 modellen waaronder een 2 MB600 Pullmanns (1 Landaulet) van CMC

Ik zal proberen de komende tijd een paar fatsoenlijke foto´s te maken, met mooie details.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Chris001's collectie: terug van weggeweest, update p29 sneak preview

Bericht door Schumi28 »

Dat is een leuk gevulde vitrine.

Grappig om te lezen dat je ook modellen zoekt die kunnen bewegen, maar op zich ook wel logisch dat dat zou moeten :mrgreen:
Die 1:8 modellen zijn wel joekels :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Chris001's collectie: terug van weggeweest, update p29 sneak preview

Bericht door Johan »

Leuk dat je het forum weer gevonden heb. :thump_up:
Mooie maar zeker ook grote modellen, erg leuk om te zien.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Chris001's collectie: terug van weggeweest, update p29 sneak preview

Bericht door Ricardo »

Smullen :worshippy: Gaaf zo'n model met zelfs dashboard verlichting :dance: Zag toevallig dat er ook een 1:18 bouwpakket komt van KITT. Ook hier zou een groot deel van het interieur moeten werken. Ben heel benieuwd wat voor ontwikkelingen we gaan zien bij modelauto's.
Niks mis met de vulling van de vitrine :dance:
Plaats reactie