Dragonfly model-collection

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Dragonfly
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 04 feb 2004 09:44

Dragonfly model-collection

Bericht door Dragonfly »

Hi iedereen,
Om mezelf ff voortestellen:
Ben een 21 jarige belg die altijd intresse heeft gehad voor wagens, ben nu al een kleine 7 jaren mechanieker in een race team en in mijn vrije tijd probeer ik dan zowat modelletjes ineen te flanse. Mijn andere hobby is MTB'ken. voila korte voorstelling ;)
Ik volg hier al een tijdje en dacht zal ook maar eens wa foto's laten zien van mij models. Ik bezit wel een hoop die-casts maar de laatste tijd verzamel ik alleen nog model-kits (dus om zelf te bouwen ;)) van die die-cast heb ik niet direckt foto's maar dat is zowat de hele burago collectie op 1/45 en 1/25 tot een paar jaar geleden. dan een hele reeks ferrari en lambo ook. En dan ook nog een paar porsche's. Van models bezit ik er nog niet supper veel omdat ze ook de tijd nodig hebben om ineen te geraken maar hier zijn al een paar foto's



Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding



Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Die DTM was mijn laatste creatie dus zoals je ziet zijn mijn skills over de tijd wel verbeterd alé da vind ik zelf toch ;)
Mijn volgende project is dus om een soort diorama te maken van een DTM box met de wagen helemaal open zoals je kunt zien op de volgende foto en je kunt eveneens zien hoe ik die CLK al heb open gesneden.
Afbeelding
Afbeelding


Ik hoop dat ik het hier juist heb geplaatst en jullie toch een beetje kan laten genieten van mij models, wat de toekomst nog brengt is nog een CLK nog een Astra DTM dan nog een C-classe DTM
Bij deze wil ik ook nog ff rondhoren of niemand een detail foto heeft van de motor van zulke CLK DTM zoja je zou er me een enorm plezien mee doen ;)

Groeten
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

Welkom Dragonfly :mrgreen:

:thump_up: Hele mooie Collectie :thump_up:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Ola Dragonfly, mooie zelfbouwmodellen :thump_up: het idee van de DTM box is ook een erg leuk idee, ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. :P
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Welkom Dragonfly. Mooie collectie en heel mooi in elkaar gestoken, echt prachtig, ik wou dat ik het zo mooi kon. Mag ik vragen voor welk racing team je werkt?
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Mooie kits, van sommige zou je bijna denken dat het gewone Die-casts zijn, zo strak zien ze eruit :thump_up: Toppie :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Welkom hier... en je collectie ziet er :D :thump_up: uit! En het is alleen nog maar mooier omdat je het zelf in elkaar flanst! :thump_up:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Welkom op dit forum. Mooie wagens heb je in je bezit! Hopelijk kunnen we in de toekomst nog veel van je zien op het gebied van kits en die-casts....Succes met posten :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Ook welkom van hier, mooie collectie heb je al opgebouwd idd.
En zelf met je auto's werken om ze nog mooier/bijzonder te maken kan ik alleen maar aanmoedigen :thump_up:
Nog veel plezier toegewenst op het forum
Afbeelding
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Ziet er zeer mooi uit Dragonfly :worshippy:
Jij hebt duidelijk 2 rechterhanden :wink:
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Hallo Dragonfly,

Ook namens mij welkom. Mooie verzameling van kits heb je :thump_up: .
Gebruikersavatar
Dragonfly
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 04 feb 2004 09:44

Bericht door Dragonfly »

Bedankt iedereen voor de reactie's.
Ik werk bij Markant-racing, een team waar ik en mijn vader alles omtrend mechaniek doe. Wij nemen nu voor het 7de seizoen deel aan de belcar het nationaal kampioenschap in belgie en dit jaar zelf aan de 24H van Spa
Hier is 1 van onze wagens we hebben dan ook nog een GT3-cup in net dezelfde livery

Afbeelding

Dus voor de mensen die ooit naar de belcar komen zou ik zegge laat iets weten dan kunne we miss eens afspreken ;)
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Leuk he zo´n hobby :thump_up:. Heb zelf ook regelmatig wat circuits bezocht met mijn 125 cc kart. Maar er gaat niets boven een echte gt3 rs.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

It's a small world blijkbaar, want het merendeel van uw team hun sponsoren is hier bijna in mijn achtertuin gevestigd. Ik woon namelijk in Aartselaar.

Ik ben eerlijk gezegd gene Porsche fan, maar in het geel mag hem er best wel zijn moet ik toegeven. Het viel mij trouwens op, dat in mijn fotokes van de Belcar Masters van vorig jaar er nen helen hoop gele porsches bij zitten. Blijkbaar toch een indrukske gemaakt.
Afbeelding

Ik hoop dak dit jaar naar de 24h van Zolder kan gaan (examenresultaat zal dit bepalen), maar de trainingen voor de 24h van Spa moeten haalbaar zijn. Veel succes alvast daarmee, want voor de monteurs is da ook een uitputtingsslag als ge da zo ziet op TV.
Gebruikersavatar
Dragonfly
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 04 feb 2004 09:44

Bericht door Dragonfly »

Aha mensen vanuit de buurt, ikzelf woon in wilrijk. En als je komt naar de 24h van zolder of Spa laat ff iets weten dan kunne we miss afspreke ofzo ;)
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Nog een fan van modelkits zie ik. Ziet er prima uit. Sommige modellen kende ik al van je aangezien ik ook altijd effe op "De Paddock" kijk :mrgreen:
Plaats reactie