Dragonfly model-collection

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Kheb eens even gekeken naar mijn DTM fotokes. Ik vrees da alleen de motor bedoelt, maar wie weet kan het toch helpen.

http://users.skynet.be/beosier/ffb/pictures/dtm1/16.jpg
http://users.skynet.be/beosier/ffb/pictures/dtmzolder/zaterdag4/19.jpg
http://users.skynet.be/beosier/ffb/pictures/dtmzolder/zaterdag4/21.jpg
http://users.skynet.be/beosier/ffb/pictures/dtmzolder/zaterdag4/23.jpg
http://users.skynet.be/beosier/ffb/pictures/dtmzolder/zaterdag4/25.jpg

Buiten den eerste (is nog van een gewoon fotorolleke) heb ik die laatste 4 ook in 1024*800 (die zijn digitaal :) ). Als ge ze zou willen laat ge het maar weten.
Gebruikersavatar
Dragonfly
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 04 feb 2004 09:44

Bericht door Dragonfly »

Thx was echt wat ik zocht ;) zou je die foto's n° 19 en 23 eens op groot formaat kunnen doorsturen zou echt helpen.
stuur maar naar eygmar@pandora.be
al bedankt op voorhand hoor :)
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

:shock: k ben jaloers geloof ik :mrgreen: lijkt me echt fantastisch om mee te werken. Die Porsche zou ik ook graag van dichtbij bekijken :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5180
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Zo das niet mis Dragonfly mooie zelfbouwmodellen, moet zeggen ziet er kundig uit.

Hoeveel diecast modellen heb je trouwens in huis :mrgreen: en op wat voor gebied zijn die diecasts?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dragonfly
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 04 feb 2004 09:44

Bericht door Dragonfly »

Hallo allemaal weet dat het wat lang heeft geduurd maar heb zoen drukke tijde( 24H Spa & zolder etc...) achter de rug dat het er echt niet van kwam
maar hier zijn dus e paar fototjes van mijn collectie en deel staat ernog wel niet op.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nog e fotoke van men laatste creatie ;)

Afbeelding

is gebouwd om iemand aanvraag met eigen livery en alles :)
Ale de groete en al bedankt voor alle goede commentaar ;)
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ziet er allemaal mooi uit hoor dragonfly :thump_up:
Zal zeker ook wel veel tijd in gaan zitten in dat diorama wat je wilt gaan maken, als ik zo kijk doe je dat heel secuur :D
Veel succes met uitbreiding van je collectie :!:
Afbeelding
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Wauw dat ik deze collectie niet eerder heb gezien!!

Super mooi zeg dragonfly!!

Ik heb totaal geen verstand van modelbouw (althans wat auto's betreft) maar van welk materiaal zijn ze eigenlijk (plastic of ook delen diecast?) en in welke schaal zijn bijvoorbeeld die C5R en CLK GTR?
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Mooie verzameling hoor! :thump_up: En zo te zien heb je ook nog wel wat te bouwen! Er staan nog heel wat bouwdozen te wachten :shock:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Wow, echt ongelooflijk mooie collectie idd. Je zal het zeker druk hebben gehad, maar het heeft toch zijn vruchten afgeworpen he, want de resultaten mochten als ik me niet vergis zeker gezien worden. Veel succes met alles nog in de toekomst.
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik heb de bouw gevolgd op de "Paddock". Hij is zeer goed gelukt :thump_up:
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Die stockcar is zeker mooi gedaan? Waarom die kleuren en startnr./sponsor? Is het een days of thunder auto? :?:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Dit is een erg indrukwekkende verzameling dragonfly, ga vooral zo door :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dragonfly
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 04 feb 2004 09:44

Bericht door Dragonfly »

Hey bedankt voor alle commentaar hier en zal is prob om iedereen e antwoord te geve 8)

Alle modellen die ik bouw zijn 1/24 en zijn uit plasitch gemaakt.

Al onze inspanningen hebben idd vruchten afgewerpt met 15pl alg. in 24H spa en 7de plaats alg in zolder en momentaal staan we 3de in onze klasse in het kampioenschap dus afzien de laatste race :) Mag bij deze ook ff melde dat we net e nieuwe wage hebbe gekocht GT3-RS dus volgend jaar gaan we er een lap opgeven :)

Die keuze komt niet van mij. Die nascar is gebouwd op vraag van iemand die in het escors kamioenschap rijd. En online leage van nascar. En hij rijd daar met die zelf ontworpen livery en ik heb die dus gewoon zo nagemaakt.

Voila denk dat dat alles is dus als er nog vrage zijn laat ze maar kome :wink:
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Een GT3-RS he, dat zal wel lekker raggen worden. Als alles goed gaat zou ik naar naar de Belgian Masters komen binnen 2 weken. Mijn broer zou dan trouwens eens wat gesprekken willen voeren ivm een jobje in de Belcar (ze hebben gezegd dat je dat het beste doet op de circuits zelf). Hij studeert industrieel ingenieur optie electronica (voorlaatste jaar) en zou graag in de autosport terecht komen, ik ook natuurlijk maar met wat ik studeer kan ik jullie weinig van dienst zijn vrees ik (jammer :( ).

Ik had nog een fototje van jullie Porsche tijdens de 24H op donderdag. Die stond op het forum net voor de crash maar die post verdwenen geloof ik.

http://users.skynet.be/beosier/spa/3.jpg

Heb net op DePaddock (was al een hele tijd geleden dat ik daar nog was geweest) naar de evolutie van uwe Nascar gezien. Echt schitterend gedaan, en wat een detail. Kvind het wel super da ge die decals kunt afprinten met ne gewonen deskjet...dat bied mogelijkheden tot probeersels :).
Gebruikersavatar
Dragonfly
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 04 feb 2004 09:44

Bericht door Dragonfly »

Heb net nog een fotoke getrokke van men 2de deel auto's.
gaat hier om een vrij complete burago collectie van tot een jaar of 5 geleden :)

Afbeelding

zal zien dak wa meer detail foto's laat zien of als er request zijn.
just ask

De groeten
Plaats reactie