Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Michae11
Berichten: 318
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 22:20
Locatie: Voorhout

Re: Mr. Dj M. --> Mg Tf (83-PL-SB)

Bericht door Michae11 »

Ik vind die zwarte velgen wel apart staan. Juist bij deze auto verwacht je het niet en staat het mijns inziens niet eens sjonnie.
Zwart dak , zwarte tank klep en zwarte verlegen. Zilveren naafkapjes maken het weer helemaal compleet. Ja mooi hoor. Verrassend !

Mooie foto's ook zo langs die muur met graffiti.

gr.
Mike
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Mr. Dj M. --> Mg Tf (83-PL-SB)

Bericht door zipperscales »

Het is jouw auto en je moet vooral doen wat je eigen hart je ingeeft.
Nu heb ik zelf ook zwarte velgen, maar dit omdat die er al onder zaten toen ik hem kocht. Origineel waren ze zilver en dat heb ik liever, ook onder een zwarte auto.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Mr. Dj M. --> Mg Tf (83-PL-SB)

Bericht door Mr. Dj M. »

Bedankt allemaal voor jullie bijdragen :cool:
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Mr. Dj M. --> Mg Tf (83-PL-SB)

Bericht door Nelis »

De wielen staan er g goed! :thump_up:
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Mr. Dj M. --> Mg Tf (83-PL-SB)

Bericht door Mr. Dj M. »

Sorry guys, nog geen nieuwe foto's van een schaalmodel, maar ben de laatste maanden erg druk met de 1:1 helemaal naar mijn smaak te maken. Er staan nog best wat dingen op de planning, maar in de grote lijnen zijn we qua looks klaar.

Onlangs namelijk de ledlampen geplaatst en een deksel voor de frontbox ontvangen :D
De ledlampen kunnen alleen nog niet branden, daarvoor moet eerst de schakelaar aangeschaft worden.
Afbeelding


De frontbox heeft nu een deksel gemaakt van RVS en helemaal op maat voor mijn ietswat kromme bak. Stickers zijn erop gegaan en het resultaat in de auto geplaatst.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Tevens ook de cruise control van een signaal led voorzien en de on/off functie van de hendel verplaatst in de richting naar je toe (beide na veel pijn en moeite), zodat de functie makkelijker benaderbaar is.
Afbeelding

Afbeelding


Gisteren scheen dan eindelijk even de zon. Daar was dan dus het moment, om de nieuwe gedaante op de gevoelige plaat vast te leggen. Het werd dus even snel de spons over de auto heen halen en tijd om foto's te maken en jullie er mee te verblijden :mrgreen: :thump_up:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Scapa888
Berichten: 459
Lid geworden op: zo 26 mar 2006 21:02
Schaal: 1:18

Re: Mr. Dj M. --> Mg Tf (83-PL-SB)

Bericht door Scapa888 »

Ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe de MG eruit ziet met de leds aan. Cruise control mooie toevoeging, gelukkig kon ik in het zonnetje toekijken :mrgreen:

Wat betreft uiterlijk zou ik er vanaf nu ook geen wijzingen meer aan uitvoeren. Ziet er nu top uit, alles mooi in balans en niet too much.

Kijk uit naar het volgende ritje!
Afbeelding
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: Mr. Dj M. --> Mg Tf (83-PL-SB)

Bericht door alain_1978 »

Mooie foto's. Blijft toch een lekker ding zo'n MG TF. Ben nog steeds blij dat je een groene gekocht hebt :worshippy: :thump_up:
Wordt toch wel eens hoog tijd dat ik me ook zoiets aanschaf. Aangezien ik in een Opel-garage werk, loop ik met de gedachte rond
om een GT (moderne versie van enkele jaren geleden) aan te schaffen op termijn. Dan zou het onderhoud me toch bijna niks kosten.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Mr. Dj M. --> Mg Tf (83-PL-SB)

Bericht door Mr. Dj M. »

Dus je gaat binnenkort op zoek naar een Opel Gt = :mrgreen:

@Scapa: Er staan nog wel wat kleine aanpassingen op de stapel (wat gloeibollen wisselen voor leds e.d.) , maar grote veranderingen zullen er zeker niet komen. Balans is zeker goed zo :)
Gebruikersavatar
peugeot-gek
Berichten: 2345
Lid geworden op: di 13 apr 2010 12:13
Schaal: 1:18
Locatie: Belgie

Re: Mr. Dj M. --> Mg Tf (83-PL-SB)

Bericht door peugeot-gek »

Man wat is dat toch een prachtige wagen in een top kleur.
Met het mooie weer van de voorbije weken was het zeker genieten met deze wagen.

Ik ga binnenkort aan mijne droom beginnen :)
Wat zijn oude wagens toch leuk.
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Mr. Dj M. --> 1:18 Zeilboot Chioggia

Bericht door Mr. Dj M. »

Afgelopen drie weken heb ik lekker vakantie kunnen vieren en dat was inderdaad genieten Peugeot-gek. :mrgreen:
Op de twee regen dagen na lekker alleen met de kap open gereden en aardig wat landen doorkruist en in gekampeerd. In Italië dit jaar o.a. in Venetië geweest en vlakbij een voorstad stond de camping. We zijn daarom in die stad, Chioggia, een middagje wezen kijken.

Daar vond ik zowaar een bootje dat ik, in de basis, later maar één keer elders zag staan en wat perfect past bij een 1:18 collectie. Een moeilijke schaal als je kijkt naar de gemiddelde souvenir bootjes, die of veel kleiner of veel groter zijn wat schaal betreft. Tevens is het vaak meer kitsch dan realiteit. Voor de €6 euro die mijn bootje moest kosten kon ik hem dus niet laten staan.
Om het geheel nog wat verder aan te kleden heb ik m'n fotograaf er in staan en voor de foto's ook dus maar even meegenomen :)
-- "Chioggia" --

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ook nog een nieuw muziekinstrument gevonden in hetzelfde stadje
Afbeelding
Wat mij betreft blijft het bootje verder zoals die is, maar een mooie trailer ervoor zou nog wel een leuke toevoeging zijn.
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2982
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Mr. Dj M. --> 1:18 Zeilboot Chioggia

Bericht door Ferrarifan »

Je verwacht het niet hier op het modelAUTOforum :D Keer wat anders, altijd goed :thump_up:
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: Mr. Dj M. --> 1:18 Zeilboot Chioggia

Bericht door Driver-X »

Altijd leuk zulke souvenirs.
We hebben op onze huwelijksreis op madeira ook een replica van het schip van columbus meegenomen.
We zijn toen ook met de echte replica de zee op geweest om dolfijnen te kijken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Mr. Dj M. --> 1:18 Zeilboot Chioggia

Bericht door Mr. Dj M. »

Ferrarifan schreef:Je verwacht het niet hier op het modelAUTOforum
Tja ze hadden het ook gewoon model1:18forum.nl moeten noemen :roll:
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: Mr. Dj M. --> 1:18 Zeilboot Chioggia

Bericht door alain_1978 »

Dat ziet er een heel leuk bootje uit zeg. En het moeten niet altijd auto's zijn hé. Mooi souvenir ook met inderdaad een vrij realistische kwaliteit.
Ik heb ook nog een 1:18 speedboat op het oog en ik denk dat deze er ook nog wel eens gaat komen.
Hier zijn trouwens ook al regelmatig vliegtuigen langsgekomen.
Mooie update :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Mr. Dj M. --> 1:18 Zeilboot Chioggia

Bericht door Ricardo »

Gelukkig is het maar een klein zeilbootje. :mrgreen: Ik gok dat een cruiseschip in 1:18 qua vervoer een probleem was geworden. :mrgreen: Bootje ziet er inderdaad heel goed uit en dat voor 6 euro.
Plaats reactie