Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door Tinman »

Zo Mr Dj M, toch eindelijk maar een topic geopend :wink:
Als je zo die overzichtfoto´s laat zien is je verzameling toch indrukwekkender dan als je telkens een kleine update laat zien zeg :o
Gebruikersavatar
FordMustangGT
Berichten: 5091
Lid geworden op: di 13 feb 2007 20:00
Schaal: 1:18
Locatie: Hoogeveen

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door FordMustangGT »

Ah, leuk om je colelctie ook hier te kunnen bekijken, super :thump_up: :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door Harm-Jan »

Wouw, mooie collectie :dance: doe je goed, wou dat ik zoveel ruimte had voor de auto's en zulke kasten.
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door Montezemolo »

:shock: My God :shock: wat heb jij daar een onwijs gave collectie staan zeg :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door Powersprint »

Wat een schitterende collectie zeg :drool: Heb heel wat gemist tijdens mijn weekje vakantie zie ik :D :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Scapa888
Berichten: 459
Lid geworden op: zo 26 mar 2006 21:02
Schaal: 1:18

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door Scapa888 »

Toch hier ook maar aangemeld Martin :mrgreen: Ziet er goed uit! Kom binnenkort weer even kijken bij je als ik de Passat haal.
Afbeelding
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door coolpappa04 »

super coole colletie heb je daar al dj :thump_up: :thump_up: :worshippy: :worshippy:
zeker die evo tme moet ik ook nog eens hebben :cry:
Afbeelding
Gebruikersavatar
subarufreak
Berichten: 1549
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 16:04
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door subarufreak »

knappe collectie zu!

mag ik eens een foto van die zo te zien heeeeeeeeel mooie poster van subaru??? :oops:
Afbeelding
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door Porsche »

Zeer mooie collectie
Mooie kleine vitrinekasten !Wist niet dat ze bestonden :cry:
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door Mr. Dj M. »

Weer bedankt allemaal voor de positieve reacties!! :dance:

@Silverarrow: Dat heb je goed gezien! en erachter staat er nog één maar dan zilver! Modellen zijn niet echt van superkwaliteit, beetje maisto maar dan met wel strakke lak (al heb je wel wat van die lasnaadjes verticaal lopen op voor en achterbumper op de hoeken) en natuurlijk wat opties als het beweegbaar dak en het stellen van de wielen en als je het kitje hebt dan kan je nog skirts toevoegen enz.

M'n zwarte was nieuw in doos, de zilvere had al het lorinser tapijt en jammer genoeg ook de blauwe stoeltjes. De kits zaten er niet bij, maar mag niet klagen aagezien ik beide voor 40 euri heb kunnen kopen! :mrgreen:

@Maikel: Check ebay maar eens, daar staan er op het moment drie kleuren op. Er bestaat nog een vierde naast oranje, geel en rood en dat is licht blauw mettalic. Niet echt heel mooi denk ik maar wel bijzonder want die heb ik maar één keer gespot. De rode staat er al een tijdje op, maar die is wat aan de dure kant aangezien die 60 ex verzenden is en de oranje en gele zo'n beetje 60-65 inclusief.

@Tinman: Dankje, ja zo'n overzicht is altijd wel erg leuk om te zien. Was ook heel gaaf toen FMGT de zijne showde!

@FMGT: Is eenoverzicht bij jou ook weer de moeite waard? :oops:

@Harm-Jan: Ik moet zeggen dat je al aardig wat leuks hebt staan. Die TT cabrio vind ik erg mooi en ook de Mini Works is zo vet!! vind het jammer dat het geen AA is, maar moet zeggen dat de nieuwe Mini van Kyosho er een stuk beter uitziet en niet meer zo plastic achtig als de vorige (in vergelijk met de AA) :roll:

@Scapa: Jah toch maar eens aangemeld bij dit topic! :cool:

@coolpappa04: Die TME blijft inderdaad erg gaaf, wel geluk mee gehad hoor. Heb hem nog nieuw weten te krijgen toen bij Curbstone. Ze hadden er in een hoekje toen nog drie staan bij Autoart!

@subarufreak: Tuurlijk mag je die, zal later er eens één maken. Poster kreeg ik van m'n 10daagse stage adres, kamera-express. In het pand zat vroeger een Sub dealer en waren ze dit vergeten mee te nemen. Mocht hem hebben als stage "vergoeding" samen met zo'n zwart kastje.

@PORSCHE: Jah zoals hierboven staat, heb m'n eerste via stage adres. Wist ook niet van het bestaan af maar ze zijn de uitkomst hier. Het zijn de voorlopers van de Bertby kasten. Bedoeld dus voor cd's waar de Bertby's voor DVD's zijn, alleen gebruikt 99% ze echter als vitrine :mrgreen:
Er is op het moment steeds moeilijker aan te komen, maar heb ze via marktplaats verder allemaal kunnen scoren, per stuk tussen de 20 en 50 betaald dus goed te doen!
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door chris001 »

Ik sta paf! :shock: WAT een schitterende collectie. Groot ook :) En mooi gefotografeerd! Compliment. :thump_up: :dance:
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door TestaRossa »

Wow, dikke collectie, aparte modellen. Keep the pics coming..... :dance:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
jurdup
Berichten: 1619
Lid geworden op: vr 05 aug 2005 12:58

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door jurdup »

jah man wat een collectie
subliem
Gebruikersavatar
FordMustangGT
Berichten: 5091
Lid geworden op: di 13 feb 2007 20:00
Schaal: 1:18
Locatie: Hoogeveen

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door FordMustangGT »

@FMGT: Is eenoverzicht bij jou ook weer de moeite waard?
Zal binnekort ff een overzichtje maken :wink:
Afbeelding
sjefske
Berichten: 994
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:36
Contacteer:

Re: Mr. Dj M. --> De Collectie!

Bericht door sjefske »

Echt waanzinnig wat je hier laat zien! :worshippy:
Afbeelding
Plaats reactie