Helmich's Modelcars

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Inderdaad, fijne hoeveelheid nieuws voor de collectie.

Die Minichamps stonden in de shop van Audi zelf in de fabriek in Ingolstadt overigens voor 3 of 4 euro. Ze waren een beetje aan het opruimen. :shock:
't is dat ik ze allemaal al had...
Gebruikersavatar
helmich
Berichten: 17
Lid geworden op: di 27 apr 2004 17:28

Bericht door helmich »

Bart schreef:Wat is zo'n Audi A2 toch gigantisch lelijk om te zien :thump_down:


Helemaal mee eens. En dan heb ik ook nog eens een groene :| Toen ik hem kocht was hij er alleen nog in het donkergroen en lichtgroen, heb toen ook gezegd van doe maar een kleur, want die auto ziet er toch niet uit :D Eigenlijk Audi-onwaardig.

tom schreef:Die Minichamps stonden in de shop van Audi zelf in de fabriek in Ingolstadt overigens voor 3 of 4 euro. Ze waren een beetje aan het opruimen.


Dat is niet veel geld. Heb die oude A4's die in de bestelling staan trouwens ook voor 6 euro per stuk, de A3 voor 7 euro en die TT Roadster '99 voor 9 euro. Valt dus ook nog wel mee. Is wel exclusief verzendkosten van in totaal 9 euro. Maarja, gedeeld door 6 modellen is dat 1,5 euro per model. Valt dus nog wel mee :D
Ik spaar Minichamps Audi's, schaal 1:43.
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

helmich schreef:
Bart schreef:Wat is zo'n Audi A2 toch gigantisch lelijk om te zien :thump_down:


Helemaal mee eens. En dan heb ik ook nog eens een groene :| Toen ik hem kocht was hij er alleen nog in het donkergroen en lichtgroen, heb toen ook gezegd van doe maar een kleur, want die auto ziet er toch niet uit :D Eigenlijk Audi-onwaardig.


Zo'n verzameling van 1 merk is wel heel leuk maar het nadeel is dat als je alles wilt hebben je soms met een lelijke auto komt te zitten. Mijn Porsche Cayenne zet ik ook steeds verder op het randje. Ik vond hem aanvankelijk wel wat hebben maar ik denk dat ik niet eens baal als ie nu zou vallen... :|

Zo'n A2 moet je voor de gein eens in de wasstraat zetten. Hebben 2 collega's van me gedaan toen ie net nieuw bij het bedrijf kwam. 2 nieuwe achterruiten. :mrgreen: Spoiler breekt af. :doh:
Gebruikersavatar
Paultje
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 21:15
Schaal: 1:43

Bericht door Paultje »

Hele mooie verzameling, hetzelfde wat ik spaar dus altijd goed, en de a2 heb im zelf ook hoor en vind m reuze mee vallen :worshippy:
Audi!!!!!!!
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Ik ben inmiddels gewend aan het uiterlijk van de A2, rij-eigenschappen en kwaliteit zijn perfect. Een echte Audi en bijzonder ruim en praktisch.
Plaats reactie