supra007 collectie met foto's (alleen een beetje te groot)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Aangrijpend nieuws: verzamelstop?

Bericht door Bjorn »

Gelukkig heb je de zin weer terug gevonden, volgens mij een fase die iedereen wel eens heeft.
Ben je nog lang ziek geweest of heb je de tentamen week verder goed doorstaan?

Je kamer zit inderdaad wel vol, maar ik vond het erg mooi om het laatst in het echt te mogen bewonderen.
Hopelijk kun je ons de volgende keer nog meer laten zien en erover vertellen.

En als je plaats tekort hebt hoor ik het wel, kom ik je wel verlossen van een aantal modellen :wink:
1:18 Fast and Furious
Fiber
Berichten: 161
Lid geworden op: vr 26 nov 2010 11:18
Schaal: 1:87

Re: Aangrijpend nieuws: verzamelstop?

Bericht door Fiber »

Ik denk ook dat iedereen wel eens twijfelt en "zin" heeft om te stoppen.

Persoonlijk is die gedachte ook meermaals bij mij komen binnenvliegen maar ik zal nooit stoppen met verzamelen.

Het verzamelen van modelauto's is natuurlijk een kostelijke zaak maar welke hobby is dat niet?

Een tijdje geleden stond ik in een modelbouwwinkel toen er plots een groepje wielerterroristen, euhm, wielertoeristen binnenkwam.
Toen ik een tijdje bleef kijken naar de modellen van BBR stond er plots een wannabee Tom Boonen (inclusief bierbuik) naast mij en al gauw zei hij het volgende: "amaaaaai seg... die modelotto's kosten nogal een pak geld. Over de 300€ voor één ottoke. Wie geeft dat nu aan zoiets?".

Ik weet niet of het een vraag naar mij gericht was of gewoon een "domme" opmerking ... in ieder geval, ik kon het niet laten om erop te antwoorden. :D

Ik zeg tegen hem: "ja... er zullen altijd wel zotten zijn zeker die dat eraan willen geven (beetje meespelen hé :P ) maarja... je hebt ook wielertoeristen die 5000€ neertellen voor een koersfiets om aan hun "conditie" te werken. En na de rit gaan ze dan allemaal lekker pintelieren om niet thuis te moeten zijn bij hun vrouw"

Ik kreeg daarop geen antwoord en dat vond ik toch wel een beetje vreemd :D

Wat ik gewoon wil zeggen... als je een dipje hebt en je wil er even mee stoppen, zet dan gewoon alles even on hold en begin niet direct over stoppen of wat dan ook.
Als het financieel niet mogelijk is kan ik het best begrijpen... maar we leven maar één keer en dan moet je de dingen doen die je graag wil doen.
Wanneer je toch in een waas van weet ik veel wat beslist om echt helemaal te stoppen ga je je het achteraf waarschijnlijk serieus beklagen... en spijt krijgen achteraf omdat je iets bepaald niet hebt gedaan... dat is pas erg!
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: Aangrijpend nieuws: verzamelstop?

Bericht door supra007 »

thanks fiber,

ik heb op het moment niet echt iets verkocht wat ik door mijn gevoelens kwijt wou. Het klinkt heel filsofisch maar wat ik probeer te zeggen is dat ik alleen maar modellen heb verkocht (stuk of 5) die er sowiezo al uit gingen.

@ bjorn,

als ik ooit modellen van de bepaalde modellen van mijn collectie weg doe, dan weet ik je te vinden ja :lol:
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
Roebas
Berichten: 364
Lid geworden op: zo 27 feb 2011 13:08
Schaal: 1:43

Re: Aangrijpend nieuws: verzamelstop?

Bericht door Roebas »

Fiber schreef:Een tijdje geleden stond ik in een modelbouwwinkel toen er plots een groepje wielerterroristen, euhm, wielertoeristen binnenkwam.
Toen ik een tijdje bleef kijken naar de modellen van BBR stond er plots een wannabee Tom Boonen (inclusief bierbuik) naast mij en al gauw zei hij het volgende: "amaaaaai seg... die modelotto's kosten nogal een pak geld. Over de 300€ voor één ottoke. Wie geeft dat nu aan zoiets?".

Ik weet niet of het een vraag naar mij gericht was of gewoon een "domme" opmerking ... in ieder geval, ik kon het niet laten om erop te antwoorden. :D

Ik zeg tegen hem: "ja... er zullen altijd wel zotten zijn zeker die dat eraan willen geven (beetje meespelen hé :P ) maarja... je hebt ook wielertoeristen die 5000€ neertellen voor een koersfiets om aan hun "conditie" te werken. En na de rit gaan ze dan allemaal lekker pintelieren om niet thuis te moeten zijn bij hun vrouw"

Ik kreeg daarop geen antwoord en dat vond ik toch wel een beetje vreemd :D

HULDE !!


Groeten Roeland.
Het is alweer lang geleden dat ik mijn laatste schaalmodel heb aangeschaft.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: update: opel gt, opel, insingia station en opc en meer

Bericht door supra007 »

zoals ik enkele weken al poste, heb ik laast nieuwe glasplaatjes in mijn vitrine gezet.
ik zou hier nog foto's van uploden (dit moet ik nog steeds doen).

Voor mij is nu ook de tijd gekomen dat ik aan mijn examens moet beginnen.
vandaar dat ik vandaag ook alleen maar tijd heb om even een tekst update te geven.

zoals de titel al zegt ben ik terug...

ik heb 4 1/18 modellen besteld om om te bouwen naar wagens van fast five (de 5de wagen was niet meer op voorraad :doh: ) vandaar dat het er maar 4 zijn geworden. Daarnaast krijg ik nog een corsa b en een astra f binnen om om te bouwen naar 1/1 voorbeelden. Beiden zijn getuned.

ik hoop verder dat ik in de zomervakantie de veilside fortunes en spyker 1/18 af kan ronden. jullie horen nog van mij :cool:
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: supra007 collectie: I AM BACK!!!

Bericht door andre »

Leuk om te lezen dat je toch weer gaat verzamelen , maar waar blijven nu de fotos van je DAKAR collectie .

Sta te popelen om ze te zien :P
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: supra007 collectie: I AM BACK!!!

Bericht door supra007 »

die zitten bij de foto's van mijn nieuwe kamer, maar ik ga mij de aankomende weken
even focussen op school zodat ik mijn examens goedmaak. Daarna zal ik ze plaatsen ;)
:angel:
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: supra007 collectie: I AM BACK!!!

Bericht door Nelis »

Succes! Ik zie ze graag verschijnen!
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: supra007 collectie: I AM BACK!!!

Bericht door supra007 »

Bij deze, nu dat ik even tijd had, de beloofde foto's:


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: supra007 collectie: I AM BACK!!!

Bericht door supra007 »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En nog wat sfeerplaatjes:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
En dan nu wat foto’s van nieuwe modellen. De diablo, testarossa cabrio gto en gele viper heb ik van iemand gekregen. De laatste twee worden omgebouwd. En op dit moment is de viper al bijna af.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
MartinBond
Berichten: 820
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 18:51
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: supra007 collectie: I AM BACK!!!

Bericht door MartinBond »

Wat is dit mooi, nee, geweldig, nee, fantastisch, nee, FE-NO-ME-NAAL! :dance:
Wat een ongelovelijke verzameling van knettergheyle muscle cars, exotische racebolides, Opgevoerde sportwagens, Zandvrachtwaggels en alles wat hiermee niet omschreven is :shock: :worshippy:

Ben diep onder de indruk, glad to have you back on board ;) :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: supra007 collectie: I AM BACK!!!

Bericht door supra007 »

de andere 4 modellen worden omgebouwd naar de wagens die in fast five "spelen".


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
furiousrossi

Re: supra007 collectie: I AM BACK!!!

Bericht door furiousrossi »

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

jij jaloers op mijn verzameling
moet je kijken wat daar staat wordt ik helemaal :dance: :dance: :dance: :dance: :drool: van

mooie update en in het echt natuurlijk veel mooier :thump_up:

laatste modellen natuurlijk veel voor de ombouw erbij zitten

waar heb jij dan een viper en ferrari gezien in fast 5 ??
of heb ik weer niet goed opgelet :angel:
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: supra007 collectie: I AM BACK!!!

Bericht door andre »

Mooie collectie , en wat een prachtige Dakar-truck's , Daar zitten een flink aantal zelfbouwers tussen .

Ik ben daar heul niet jaloers op :ja:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: supra007 collectie: I AM BACK!!!

Bericht door v8-vette »

hier wordt ik vrolijk van :thump_up:
wát een collectie zeg :worshippy:
Plaats reactie