supra007 collectie met foto's (alleen een beetje te groot)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
BlueCorsa
Berichten: 226
Lid geworden op: zo 30 mei 2010 19:31
Schaal: 1:43
Locatie: Balen

Re: supra007 collectie: De stekker gaat eruit....

Bericht door BlueCorsa »

Hallo,

Mooie collectie, ik ben jaloers op je dakarmodellen, ik verzamel ook dakarmodellen.
Ik vind jammer dat je stopt, denk er goed overna en hou het bij verkoop niks.
Daar krijg ja achteraf spijt van.

Mvg Roy
http://www.dakartruckforum.forum2go.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk ook op: http://www.dakartruckforum.forum2go.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: supra007 collectie: De stekker gaat eruit....

Bericht door Porsche »

De stekker gaat eruit.... :thump_up: Goed voor het milieu :worshippy: :angel: Rshhhhhhhhhh
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: supra007 collectie: De stekker gaat eruit....

Bericht door supra007 »

Hey jongens,
Na een dik halfjaar afwezig te zijn geweest wil ik toch een tussentijdse update geven.
Ik moet nog erg veel tijd in mijn opleiding, werk en sport steken, maar ik heb toch een beetje mijn draai kunnen vinden. Helaas zijn er ook nog verschillende dingen op mijn pad voorbij gekomen, die genoeg problemen met zich mee brachten. Hier wil ik voorlopig even niets over kwijt. De meeste dingen heb ik een plaatsje kunnen geven, maar nog veel dingen roepen onbegrip op..

Ik merk zelf dat er veel mensen dachten dat ik ging stoppen met het verzamelen van modellen. Ik heb namelijk al veel reacties gehad van mensen die vroegen of ik een bepaald model weg deed. Ik denk dan toch dat mijn boodschap verkeerd is overgekomen. Ik wou voorlopig even stoppen met het actief deelnemen op het forum. Hiermee bedoel ik dan updaten en reageren op andere berichten.

Ook met het ombouwen van modellen doe ik het een stuk rustiger aan, gewoon omdat ik niet genoeg tijd heb om eraan te werken. Op het moment heb ik nog 5 weken school en ik hoop dat ik daarna vakantie heb. Het kan zijn dat ik herkansingen moet volgen die in de zomervakantie vallen.
Zo gauw als ik vakantie heb ga ik weer actief beginnen met modelbouwen.

met het verzamelen op zich is het gestaag verder gegaan. Er zijn enkele langgezochte modellen bijgekomen. Hiermee doel ik bijvoorbeeld op ;
bmw m3 ut models
yenko camaro ertl (2 fast 2 furious)
impreza wrc ’07 rally portugal.
en nog zeker 30 andere modellen…

Zaterdag ben ik nog met Bjorn, Furiousrossy naar de beurs geweest. Hier heb ik weer genoeg moois mee terug kunnen nemen. Ik zal zodra ik uit mijn tentamen-stres/-leerperiode ben, zal ik de draad weer rustig aan op proberen te pakken…
Bedankt voor t geduld ;)
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: supra007 collectie: tussentijdse update

Bericht door bobbob »

Ik ben benieuwd!
Hopelijk kan je weer lekker ombouwen in de vakantie :thump_up:
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: supra007 collectie: tussentijdse update

Bericht door supra007 »

Kuch Kuch!!! Ik heb even een flinke laag stof van dit topic af moeten blazen, maar ik heb hem gelukkig wel nog gevonden.
Jaaaaaaaaaren geleden heb ik nog beloofd om foto's te posten van mijn nieuwe aanwinsten. Omdat ik daar maar steeds geen tijd voor had, heb ik maar even nieuwe overzichtsfoto's genomen met mijn mobiel. De laatste paar jaren heb ik niet stil gezeten qua verzamelen, maar helaas heb ik steeds minder tijd om modellen om te bouwen. Desondanks heb ik toch nog verschillende modellen aangeschaft om om te gaan bouwen. Gezien de tijdsnood heb ik wel besloten om de nu nog lopende projecten af te maken en daarna te stoppen met het aannemen van ombouwprojecten voor andere personen. Afgelopen zomervakantie heb ik eens geïnvesteerd in een paar fatsoenlijke ladekastjes en heb ik al mijn onderdelen netjes gesorteerd. Het was even een grote puinhoop, maar om de foto's kunnen jullie zien waaruit mijn onderdelen verzameling bestaat.

En dan wil je afbeeldingen uploaden en dan ligt imageshack eruit.. Dus die houden jullie te goed :doh:
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: supra007 collectie: tussentijdse update

Bericht door supra007 »

iemand een idee voor een ander (snel werkend) upload programma om de foto's hier te posten?
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: supra007 collectie

Bericht door Mr. Dj M. »

Tinypic, even registreren en 10 afbeeldingen tegelijk uploaden :thump_up:
Welkom terug trouwens!

Pst. het zijn er vijf natuurlijk......
Laatst gewijzigd door Mr. Dj M. op ma 06 apr 2015 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MCLERC
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 22:35
Schaal: 1:24
Locatie: Utrecht

Re: supra007 collectie

Bericht door MCLERC »

Mr. Dj M. schreef:Tinypic, even registreren en 10 afbeeldingen tegelijk uploaden :thump_up:
Welkom terug trouwens!
ja die gebruik ik ook hoop wel dat windows een keer een optie maakt om via Onedrive te delen op fora's met foto linkjes posten kan wel is toch anders dan je het plaatje gelijk kan zin op je topic/post :(
Gezocht D1 Grand Prix Model Autos 1:24-1:64
ook te ruil voor jada toys 1/24
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: supra007 collectie

Bericht door supra007 »

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: supra007 collectie

Bericht door supra007 »

Mr. Dj M. schreef:Tinypic, even registreren en 10 afbeeldingen tegelijk uploaden :thump_up:
Welkom terug trouwens!

Pst. het zijn er vijf natuurlijk......

Heb je toevallig ook nog een idee hoe ik de foto's goed kan schalen via tinypic? :angel:
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: supra007 collectie met foto's (alleen een beetje te groo

Bericht door Smokey »

zooooooo.......wat een (gevarieerde) collectie! race en rally onderdelen hebben mijn voorkeur uiteraard en vooral van die hankook sponsoring werd ik erg blij.

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: supra007 collectie

Bericht door Mr. Dj M. »

supra007 schreef:Heb je toevallig ook nog een idee hoe ik de foto's goed kan schalen via tinypic? :angel:
Dat kon ooit wel dacht ik, maar formaat kan je niet meer wijzigen nu. Gebruik office picture manager, kan je de hele boel selecteren en in één keer verkleinen naar gewenst formaat.

Indrukkende verzameling heb jij ook trouwens als je zo al die foto's ziet, lekker hoor :cool:
Plaats reactie