Nelis update: 18-1 F&F 7 Plymouth Roadrunner 1970

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
69.charger
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 18 mei 2009 10:53
Locatie: warfhuizen

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door 69.charger »

al die amerikanen :worshippy:
en dan die chargers :drool:
prachtig

groeten sander
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door Nelis »

Er staat nog een Dodge Charger R/T 1970 van ERTL/Authentics op mijn verlanglijstje. Verder heb ik ze allemaal al (die leverbaar zijn dan natuurlijk)

Bedankt voor jullie mooie reacties!
Gebruikersavatar
AutoWolf
Berichten: 2965
Lid geworden op: di 23 dec 2008 18:15
Schaal: 1:64
Locatie: Amsterdam

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door AutoWolf »

Om jaloers van te worden al die Amerikaanse auto's die jij ons toont. Vette kleur groen op de achtergrond ook. Special effect :thump_up: Op zich ben ik niet zo'n die hard fan de Firebird vanwege de voorkant maar die kleur en velgen brengen wel stijl :cool: Die Olds is gewoon gruwelijk met die voorkant :drool:
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door Nelis »

AutoWolf schreef:Om jaloers van te worden al die Amerikaanse auto's die jij ons toont. Vette kleur groen op de achtergrond ook. Special effect :thump_up: Op zich ben ik niet zo'n die hard fan de Firebird vanwege de voorkant maar die kleur en velgen brengen wel stijl :cool: Die Olds is gewoon gruwelijk met die voorkant :drool:
In feite is zo'n Firebird een Camaro met andere achterlichten en grille. Ik vind ze super! De Olds is ook erg mooi idd. In de film ''Demolition Man'' doet er een mee, weet alleen niet zeker meer welk bouwjaar. Ik dacht een 1971er als ik m'n eigen niet vergis.

Die kleur groen is de muur trouwens. Wij hebben bij ons thuis de muur gewoon knalgroen geverfd! Komt idd wel mooi uit zo op de foto's!
Gebruikersavatar
AutoWolf
Berichten: 2965
Lid geworden op: di 23 dec 2008 18:15
Schaal: 1:64
Locatie: Amsterdam

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door AutoWolf »

Mooi merk dat Exact Detail hè? Die Mustangs die je daar van hebt zijn ook erg mooi hoor :thump_up: Ik probeer er ook nog een keer één te bemachtigen. Je hebt ook een Roadrunner zag ik? Vette coupe :cool: Van GMP hebben ze hele mooie waaronder de "Sledgehammer".. Bekend? Het liefst heb ik zelf een groene by the way. Ook die misschien ooit.
Gebruikersavatar
Nils
Berichten: 441
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 09:25
Locatie: Obbicht, Limburg

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door Nils »

wow.. prachtige Amerikaanse bakken! :thump_up:

ben alleen niet zo'n fan van die hotrods met al dat bling-bling enzo, maar je weet wat ze zeggen: ieder zijn eigen smaak.

verder al een heel mooie, uitgebreide collectie!

keep up the good work! :worshippy:
COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door Nelis »

AutoWolf schreef:Mooi merk dat Exact Detail hè? Die Mustangs die je daar van hebt zijn ook erg mooi hoor :thump_up: Ik probeer er ook nog een keer één te bemachtigen. Je hebt ook een Roadrunner zag ik? Vette coupe :cool: Van GMP hebben ze hele mooie waaronder de "Sledgehammer".. Bekend? Het liefst heb ik zelf een groene by the way. Ook die misschien ooit.
Bij Mustang mania koop je ze nu voor € 85,95 per stuk, dat is erg scherp.

Ik heb de Oranje Roadrunner met blower van GMP in de pre-order staan.

Je bedoelt de ''Hammer'' denk ik. Die wil ik ook nog wel ja! Die auto is gebouwd door Steve Strope van Pure Vision! Deze ''Hammer'' is in de laatste minuut van de film F&F Tokio Drift te zien en verschillende keren in Fast & Furious (deel 4).

Ik heb toevallig ook de ''making of'' gezien van deze Hammer op Discovery Channel.
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 1255
Lid geworden op: zo 28 jun 2009 13:13
Locatie: Brugge

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door Nick »

Wat lekker al die muscle cars :drool: :drool: :drool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
AutoWolf
Berichten: 2965
Lid geworden op: di 23 dec 2008 18:15
Schaal: 1:64
Locatie: Amsterdam

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door AutoWolf »

Nelis schreef:
Bij Mustang mania koop je ze nu voor € 85,95 per stuk, dat is erg scherp.

Ik heb de Oranje Roadrunner met blower van GMP in de pre-order staan.

Je bedoelt de ''Hammer'' denk ik. Die wil ik ook nog wel ja! Die auto is gebouwd door Steve Strope van Pure Vision! Deze ''Hammer'' is in de laatste minuut van de film F&F Tokio Drift te zien en verschillende keren in Fast & Furious (deel 4).

Ik heb toevallig ook de ''making of'' gezien van deze Hammer op Discovery Channel.
€89,95 is zeker een scherpe prijs :)

Eens even kijken op de site van GMP welke dat is, die blower.

Ik bedoel inderdaad de "Hammer". Ik heb een klein stuk gezien van die "making of". Drie delen gekocht & dus gezien :roll: van F&F. 4e koop ik ook nog een keer in de dumpverkoop :D :lol:

Nog een vraag: je groene Charger R/T: door wie is die gemaakt?


Wolf.
Gebruikersavatar
FordMustangGT
Berichten: 5091
Lid geworden op: di 13 feb 2007 20:00
Schaal: 1:18
Locatie: Hoogeveen

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door FordMustangGT »

Echt een geweldige collectie Nelis! :shock: Ziet er echt super stoer uit al die dikke Amerikaanse bakken:cool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
GulfPrideOil
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 17 aug 2009 11:58

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door GulfPrideOil »

Hele mooie Amerikaanse bakken! Mijn pa verzamelt ze van de jaren 50 & 60 (Brooklin Models & Western Models, enz...) Mooie collectie heb je!
Die oranje Mustang is de max! :worshippy:
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door Nelis »

AutoWolf schreef:
Nelis schreef:
Bij Mustang mania koop je ze nu voor € 85,95 per stuk, dat is erg scherp.

Ik heb de Oranje Roadrunner met blower van GMP in de pre-order staan.

Je bedoelt de ''Hammer'' denk ik. Die wil ik ook nog wel ja! Die auto is gebouwd door Steve Strope van Pure Vision! Deze ''Hammer'' is in de laatste minuut van de film F&F Tokio Drift te zien en verschillende keren in Fast & Furious (deel 4).

Ik heb toevallig ook de ''making of'' gezien van deze Hammer op Discovery Channel.
€89,95 is zeker een scherpe prijs :)

Eens even kijken op de site van GMP welke dat is, die blower.

Ik bedoel inderdaad de "Hammer". Ik heb een klein stuk gezien van die "making of". Drie delen gekocht & dus gezien :roll: van F&F. 4e koop ik ook nog een keer in de dumpverkoop :D :lol:

Nog een vraag: je groene Charger R/T: door wie is die gemaakt?


Wolf.
De groene Charger is van ERTL/Authentics uitgebracht door Supercar Collectables. (was in een mum van tijd uitverkocht)
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door Nelis »

GulfPrideOil schreef:Hele mooie Amerikaanse bakken! Mijn pa verzamelt ze van de jaren 50 & 60 (Brooklin Models & Western Models, enz...) Mooie collectie heb je!
Die oranje Mustang is de max! :worshippy:
Welke oranje Mustang bedoel je? Ik heb namelijk helemaal geen oranje Mustang. Is het van de eerste foto?
Gebruikersavatar
Mercedes_Freak
Berichten: 508
Lid geworden op: ma 09 apr 2007 14:42
Schaal: 1:18
Locatie: Belgica
Contacteer:

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door Mercedes_Freak »

werkelijk prachtig!! zo'n mooie verzameling amerikanen, daar dromen velen van!!

je bent goed bezig!! :thump_up:
Gebruikersavatar
manowar
Berichten: 3903
Lid geworden op: zo 19 sep 2004 19:29
Schaal: 1:43

Re: Nelis (Nieuw hier) NU MET FOTO'S!

Bericht door manowar »

een verzameling naar mijn hart, american muscle :drool: :drool: :worshippy: :worshippy:

Zitten een paar schitterende modellen tussen en de twee die nog moeten arriveren zijn ook schitterend.

Keep them coming :drool:
Plaats reactie