St. Paul's 1:18/1:43 verzameling - TVR Sagaris

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Mooie aanwinsten zeg, jammer alleen dat die McLaren F1 niet in 1:18 is, maar hij is zo ook mooi!

Zodra je een camera hebt, ben ik wel benieuwd naar wat foto's van de motor van die Porsche. (die heeft 'ie toch wel?!)
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Mooi spul! wat een rare spoiler op die 2e mclaren? Het zal echt wel werken, maar het ziet er apart uit. :roll:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Er waren heel veel rare spoilers in vleugels in de begin tijd. Soms vleugels op de voor en achterkant. Soms een soort dienbladen zelfs.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Ubergave aanwinsten Paul! :thump_up:
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

het idee achter zon hoge vleugel is overigens dat de lucht die met de vleugel in aanraking komt minder verstoord wordt doordat die "met minder auto" in aanraking gekomen is
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Ik vind het wel wat hebben die McLarens mét en zonder spoiler :thump_up: mooie aanwinsten, die F1 ook natuurlijk al lijkt ie op de foto meer bronskleurig dan rood...
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Paul, leuke aanwinsten weer hoor, geef ze maar een mooi plaatsje in je vitrine! Die porsche ziet er wel gaaf uit! :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

1:18 24/7 schreef:Mooie aanwinsten zeg, jammer alleen dat die McLaren F1 niet in 1:18 is, maar hij is zo ook mooi!


1:18 heb ik er al 10 of 12 ofzo. :dance: Het wordt alleen qua ruimte te moeilijk om het vol te houden. Ik heb mijn kasten net nieuw en nu al weer problemen. Aantal wagens staan al op zolder. :doh:

1:18 zal er daarom incidenteler bijkomen. Ik wil me 1:43 gaan richten op Bruce Mclaren en Le Mans winnaars vanaf 2000 voorlopig. Le Mans is dan makkelijk te doen. En qua Bruce ga ik eerst de biografie eens lezen en dan kijken welke wagens ik daarvan kan vinden. M8a en M8b zijn een mooie start.

1:18 komen er vooral de Porsches bij. Misschien een eventuele Mclaren of iets wat wel heel mooi moet zijn. Nissan 350Z Calsonic uit het JGTC ofzo... :mrgreen:

En op het moment wordt er navraag voor me gedaan naar een McLaren F1 1:12. Als eyecatcher. :mrgreen: :dance:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Dat zijn weer mooie aanwinsten voor je toch al mooie collectie Paul. :thump_up: Barry Stevens zou vroeger zeggen: doorgaan vooral doorgaan :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

3 Nieuwe Mclarens. 1:64 deze keer van Microchamps, Paul's Model Art (Hoe verzinnen ze zo'n goede naam! :mrgreen: ). Alle 3 F1's in de kleuren rood, grijs en groen. Aardig gedetailleerd. Heb problemen met mijn computer dus FTP etc heb ik niet, maar zodra dat opgelost is plaats ik goede foto's. Tot die tijd....

Afbeelding

En tegen die tijd komt er hopelijk nog veel meer aan dus! :dance:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

jou wagens mclaren en porsche

Bericht door 117ayrton »

prachtig hoe ze uitgestald zijn vind ik goed gevonden helaas kan ik met de hoeveel heid aan wagens niet doen bravo en doe zo verder 117ayrton
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Vind ze erg mooi hoor Paul! Ga zo door met sparen :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Onder tussen hangen de deuren alweer een tijdje. Ik heb eindelijk de kans gezien om wat nieuwe foto's te schieten. Als ik straks wat meer tijd heb (en mijn fijne eigen pc die al 2 maanden op nonactief staat weer werkt) doe ik ze een keer overnieuw en overdag.

Nieuw zijn iig de 'Vaillante LM' van 2002 op Lemans (zelf zien rijden Leader komt nog :dance: ) en het forummodel, nieuwe Mclaren, en een Mclaren M8B High wing Bruce Mclaren van GMP (nu dubbel, naast een Minichamps, maar voor de prijs te mooi om te laten liggen) En iets van 4 wagens van Bruce zijn nog onderweg.

Code: Selecteer alles

Foto's verwijderd. Op aanvraag te verkrijgen.


De rest van de nieuwe foto's staan in mijn eerste post. Alleen de Porsches moet nog opnieuw op de foto. Voor de opstelling van de Mclarens heb ik glaasjes en een fotokubus gebruikt (vrouwen stoppen er foto's in en zetten ze ergens in huis, maar het is dus wel degelijk mogelijk er iets nuttig mee doen :silenced: :whistle: ).Het lege glaasje en de open ruimte ernaast zijn bedoeld voor de 2 nieuwe 1:43 McLarens die Minichamps begin volgend jaar gaat uitbrengen.

Code: Selecteer alles

Foto's verwijderd. Op aanvraag te verkrijgen.
Laatst gewijzigd door St. Paul op do 10 nov 2005 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik ken ze van de DVD die wagens, vind ze erg leuk. Forum model blijft ook leuk om te zien. Leuk hoe je tovert met die kubus en glaasjes als podium om je modellen op te zetten. :thump_up:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Even een kleine update. :mrgreen: Ik hoop dat Wanadoo dit leuk gaat vinden. Mochten er geen foto's meer te zien zijn kom dan later nog even terug want dan heb ik weer eens teveel bandbreedte gebruikt. :dance:

McLaren

De Kox Mclaren :worshippy:
Afbeelding

De Tuiles :worshippy:
Afbeelding

Ueno Clinic
Afbeelding

F1 wegversie
Afbeelding

F1 wegversie
Afbeelding

F1 wegversie
Afbeelding


Bruce Mclaren

Naast de M8a en M8b die ik al had, maar toch voor Tim even plaats :mrgreen: (Can-Am ;) )
Afbeelding

Nu ook de GMP versie,
Afbeelding

de Cooper T49 Monaco Mk 1, Le Mans 1959
Afbeelding

de Maserati Tipo 151/1 Coupé, Le Mans 1962
Afbeelding

de Ford Gt40 MK IV, Le Mans 1967,
Afbeelding

de Ford Gt40 MK IV, Sebring 1967,
Afbeelding

de Cooper Climax T51, Formule 1 1959.
Afbeelding

en tot slot de Cooper Climax, T53 Formule 1 1960.
Afbeelding

Jaguar

Eindelijk een C-type te pakken :D
Afbeelding


David Coulthard

De RedBull Racing RB1 Cosworth
Afbeelding

Mercedes Bahrain set
Afbeelding


Porsche

Porsche 911 GT1
Afbeelding

Porsche 924 en laat aub die 928, 944 en 968 nog maar komen :pray:
Afbeelding

Porsche 911 GT3 RSR, 1e als kado weg moeten geven, maar was er zelf te gek van ondertussen dus zelf nu ook:
Afbeelding

Porsche Boxster S, waardige vervanger van de Maisto die er jarenlang heeft gestaan
Afbeelding


BTCC

Een veld BTCC aan laten rukken. Sommige zijn al bij de kalender voorbij gekomen:
Afbeelding

Volvo presentatieauto 1998
Afbeelding

Volvo presentatieauto 1997
Afbeelding

Peugeot
Afbeelding

Honda
Afbeelding

Nissan
Afbeelding

2 Privateers
Afbeelding

2 Fords bedoeld voor een ombouw:
Afbeelding

De 2 Volvo's, de 2 Renaults en de 2 Vauxhalls staan nog op het lijstje... De Audi's en de Fords zullen zelf gebouwd moeten worden. The hunt will be on in 2006....


Le Mans 2002

Vrolijk verder met Le Mans 2002! Zelf geweest dus het leek me wel leuk hier wat modellen van te hebben, beetje laat begonnen met sparen alleen waardoor ik nu nog enkele mis waaronder de Bentley... :(

Deze jongens waren er al. De Vaillante nieuwsbrief was trouwens de aanleiding om naar Lemans te gaan.
Afbeelding

Audi
Afbeelding

Dome
Afbeelding

MG
Afbeelding

Panoz
Afbeelding

Saleeen
Afbeelding

Corvette
Afbeelding

Viper
Afbeelding

Porsche
Afbeelding

Spyker
Afbeelding

Morgan :worshippy: Jammer dat ze uitvielen, gaaf om te zien hoe de engelsen elke ronde dat de wagen voorbij kwam weer helemaal gek werden.
Afbeelding


Overige
Tot slot de overige dan maar.

Mercedes Benz CLK - DTM 2004
Afbeelding

MG-ZT
Afbeelding

Peugeot 406 Coupe
Afbeelding

Volvo S40
Afbeelding

Volvo V40
Afbeelding

Volvo S40
Afbeelding

Volvo S60
Afbeelding

Volvo S60 KLPD
Afbeelding


Nou dat was het geloof ik wel. Misschien dat ik nog iets mis maar dat kom ik dan nog wel tegen bij het maken van mijn site. Ik heb alles omgegooid en hoop het modelautogedeelte van mijn site in de komende maanden helemaal af te krijgen.
Laatst gewijzigd door St. Paul op za 31 dec 2005 14:12, 2 keer totaal gewijzigd.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Plaats reactie