Nieuwe update Porsche 911 AVD 1op12

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
DerPolizist
Berichten: 386
Lid geworden op: di 31 mar 2009 21:45
Locatie: Sneek

Re: Porsche verzameling

Bericht door DerPolizist »

Dit is de Mercedes-Dealer pand in de staat hoe hij er volgens de verpakking Faller eruit moet zien (ik heb em zelf gebouwd).

Afbeelding
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: Porsche verzameling

Bericht door tom »

Mooi zeg! Dat moet ik ook maar 'ns doen... wordt bij mij ook geen Benz-dealer, vrees ik. :D

Collectie ziet er fantastisch uit, ook het 'kleine spul'.
Gebruikersavatar
Brent
Berichten: 480
Lid geworden op: vr 23 dec 2005 14:50
Locatie: Bennekom

Re: Porsche verzameling

Bericht door Brent »

Gave modelbaan, ik heb zelf ook een modelbaan staan met een "originele" Porsche Dealer (dus zoals ze er echt uit zien.) Die van jou ziet er ook erg gaaf uit. :thump_up:
Die smurfblauwe 993 RS is van Herpa of niet? :oops:
"Power makes no noise. It's there and it works"
Afbeelding
Bekijk ook mijn collectie:http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=6786
Gebruikersavatar
eugene alferink
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 01 feb 2010 15:20

Re: Porsche verzameling

Bericht door eugene alferink »

Brent schreef:Gave modelbaan, ik heb zelf ook een modelbaan staan met een "originele" Porsche Dealer (dus zoals ze er echt uit zien.) Die van jou ziet er ook erg gaaf uit. :thump_up:
Die smurfblauwe 993 RS is van Herpa of niet? :oops:
Die garage die jij waarschijnlijk bedoelt staat iets voorin in dit topic en is van Vollmer. Deze pronkt bij mij in de vitrine kast. Voor jaren terug was deze garage nog niet te koop dus frutselde ik zelf maar een Porsche daler in elkaar ,vandaar. Heden ten dage heeft Porsche een huisstijl wat betreft de Garage`s en deze is goed weergegeven in die van Follmer. Idd de 993RS is van Herpa, alleen heb ik deze met de verfkwast onderhanden genomen wat betreft de raamstijlen en de uitlaten.
Herpa had toen der tijd een hele range wat betreft Porsche modellen in 1 op 87 die er gelikt uitzagen. Helaas brengt Herpa momenteel niets uit van Porsche.
Groeten,
Eugène
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: Porsche verzameling

Bericht door tom »

Brekina heeft daarentegen een reeks fraaie klassiekers...
Gebruikersavatar
nismocoupe
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 20:45

Re: Porsche verzameling

Bericht door nismocoupe »

effe snel alle pagina's afgegaan....

:worshippy: :worshippy: :worshippy:

:drool: :drool: :drool: :drool:

Respect ik zou graag meer foto's zien van je modelbaan... Die ziet er echt zo reeds knap uit.
En je hobbyruimte ziet er vrij groot uit mss eens een overzichtshoot houden.
Vooral je kasten zijn zeer knap.

Grtz
Gebruikersavatar
eugene alferink
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 01 feb 2010 15:20

Re: Porsche verzameling

Bericht door eugene alferink »

nismocoupe schreef:effe snel alle pagina's afgegaan....

:worshippy: :worshippy: :worshippy:

:drool: :drool: :drool: :drool:

Respect ik zou graag meer foto's zien van je modelbaan... Die ziet er echt zo reeds knap uit.
En je hobbyruimte ziet er vrij groot uit mss eens een overzichtshoot houden.
Vooral je kasten zijn zeer knap.

Grtz
Mijn "hobby ruimte" bevind zich in mijn garage, waar ik ook nog een hobby auto geparkeerd heb staan. De modelbaan is achter in de garage op een bepaalde hoogte, omdat gedeeltelijk de neus van de auto onder de modelbaan zit, ivm de ruimte. De modelkasten daarin tegen zijn langs de zijkanten gesitueerd. Het past allemaal net, maar ja soms moet je wel wat. het is dan ook erg lastig om goede foto`s te nemen van het geheel omdat met dit weer de auto binnenstaat.
Tzt zal ik de deuren openen en de auto naar buiten rijden en enkele overzichts foto`s maken zodat er een beter beeld ontstaat. Ook is het dan makkelijker de modelbaan te fotograferen.
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: Porsche verzameling

Bericht door mercedes fan »

Eugène schreef: Mijn "hobby ruimte" bevind zich in mijn garage, waar ik ook nog een hobby auto geparkeerd heb staan.
meer informatie graag :drool: :drool:

je collectie is echt fantastisch :worshippy:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Porsche verzameling

Bericht door jonnoT »

Je verzameling is indrukwekkend :worshippy: :worshippy: de ene up-date is nog mooier dan de andere :thump_up:

Heb je ook de andere Porsche dealer die enkele jaren geleden uitgekomen is ? :cool:
Gebruikersavatar
eugene alferink
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 01 feb 2010 15:20

Re: Porsche verzameling

Bericht door eugene alferink »

jonnoT schreef:Je verzameling is indrukwekkend :worshippy: :worshippy: de ene up-date is nog mooier dan de andere :thump_up:

Heb je ook de andere Porsche dealer die enkele jaren geleden uitgekomen is ? :cool:
Dank je, maar jou update`s zijn zeker niet minder om te lezen en te bekijken, geweldig dat Mille Miglia topic.
De andere Porsche dealer garage staat op dit topic op blz. 3 afgebeeld.Zal in de toekomst wel weer wat foto`s plaatsen.
Gebruikersavatar
eugene alferink
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 01 feb 2010 15:20

Re: Porsche verzameling

Bericht door eugene alferink »

mercedes fan schreef:
Eugène schreef: Mijn "hobby ruimte" bevind zich in mijn garage, waar ik ook nog een hobby auto geparkeerd heb staan.
meer informatie graag :drool: :drool:

je collectie is echt fantastisch :worshippy:
Dank je en blijf dit topic dan maar volgen voor nieuwe update`s
Gebruikersavatar
eugene alferink
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 01 feb 2010 15:20

Re: Porsche verzameling

Bericht door eugene alferink »

Enkele foto`s van een 550 spyder van maisto, die ik zelf onderhanden heb genomen om hem naar t origineel om te zetten met Mille Miglia bestickering. De originele MM stickers heeft een vriend van mij verkleind van de schaal 1 op 1 naar de schaal 1 op.18

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
///M-power
Berichten: 367
Lid geworden op: do 05 nov 2009 14:23
Locatie: België

Re: Porsche verzameling

Bericht door ///M-power »

Prachtige 550 Spyder :drool:
Alpine, Renault & BMW!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Gerrit Haarsma
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 25 dec 2009 16:32
Locatie: Garijp
Contacteer:

Re: Porsche verzameling

Bericht door Gerrit Haarsma »

Schitterend die Porsche, Vind die van vroeger mooier als die van nou maar dat is ieder zijn eigen smaak :thump_up:

Gr Gerrit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Porsche verzameling

Bericht door Mr. Dj M. »

Leuk gedaan met de livery! Wel zou ik de knippers van voor nog proberen wat echter te maken. Misschien gewoon doorzichtig of anders iets subtieler oranjes...
Plaats reactie