Maserati MC20 2/1/2023 (P.159)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

GioGio: Ferrari 375 F1

Bericht door Johan »

Dank jullie. :)
Eindelijk zijn we nu dan toegekomen aan de nieuwe modellen binnen de collectie, sommige modellen staan inmiddels alweer een aardige tijd in de vitrine.
We beginnen met de Ferrari 375 F1 van HotWheels Elite. Op zich niet zo'n heel bijzonder model maar ik heb een zwak voor racewagens uit die tijd, de jaren 50 en ouder. Daarnaast heb ik nog wat andere vergelijkbare modellen van o.a Ferrari, Maserati en Alfa Romeo dus dan vind ik het ook wel leuk om zo'n groepje bij elkaar te hebben.
Afbeelding

Ferrari heeft een lange geschiedenis als het om racen gaat en deze 375 is één van hun vele modellen waarmee ze ook het nodige succes wisten te boeken. Sterker nog, de 375 F1 was het eerste succesvolle F1 model voor het toen nog vrij onervaren Ferrari. Tijdens de GP van Monza op 2 september 1950 wist Alberto Ascari de tweede plaats te bereiken ondanks de nodige pech tijdens de race.
De eerste overwinning kwam bij de GP op Silverstone, 14 juli 1951. De Argentijn José Froilàn Gonzalez wist hier met name de Alfa Romeo's voor te blijven, een overwinning waarbij Enzo Ferrari toch de nodige gemengde gevoelens had. Enzo begon zijn racecarrière immers bij Alfa Romeo.
Niet veel later pakte Ascari nog de overwinning op de Nürburgring en op Monza.
De 375 F1 was voorzien van een V12 met een inhoud van net geen 4.5 liter, het vermogen van deze krachtbron was 350 pk.

Dit 1/43 modelletje van HotWheels ziet er prima uit. Het is uiteraard een model dat niet in de hogere prijsklasse zit maar zoals bij alle fabrikanten van
schaalmodellen is ook de prijs van dit model aan het stijgen.
De lak ziet er erg netjes uit, zeker voor een moeilijk dekkende kleur zoals dit rood. Details zijn mooi op het model aanwezig hoewel deze wel iets aan de grove kant zijn wat afwerking betref. Dit is echter vrij normaal in de (prijs)klasse waarin dit model zich begeeft. Wat wel wat extra aandacht verdient in positieve zin zijn de spaken van de velgen. Deze zijn erg mooi met fijne dunne spaakjes, dit zie je ook wel eens anders.
Wat wel beter had gemoeten is de neus/grill. Met name als je deze recht van voren bekijk is deze vrij grof, komt mede door hetgeen wat achter de grill zit denk ikzelf. Dat hadden ze beter donker kunnen houden voor een beter effect. Op de foto hieronder en genomen schuin van voren zie je dit niet terug overigens.
Al met al zijn er vele pluspunten en slechts een paar minpuntjes en hiervoor mijn complimenten aan Mattel. Ze hebben voor een keurige prijs (toen het schaalmodel op de markt kwam) een zeer nette verkleining van de Ferrari 375 F1 weten te maken.
Helaas ontbreek het ruitje inmiddels, dat is ergens een eigen leven gaan leiden. :think:

merk: Ferrari
model: 375 F1
uitvoering: #12
schaal: 1/43
fabrikant: HotWheels Elite (Mattel)
Afbeelding

Afbeelding
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5180
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: GioGio: Ferrari 375 F1 1/9/2020 (P.149)

Bericht door Schumi28 »

Mooi model, ik had het niet gezien dat het een Hotwheels was als je dat er niet bij had gezet. Kwaliteit lijkt hoger dan ik gewend zou zijn
Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: GioGio: Ferrari 375 F1 1/9/2020 (P.149)

Bericht door Johan »

Schumi28 schreef:Mooi model, ik had het niet gezien dat het een Hotwheels was als je dat er niet bij had gezet. Kwaliteit lijkt hoger dan ik gewend zou zijn
Het model ziet er echt prima uit en zou zomaar door kunnen gaan voor een merk uit de hogere klasse. Ik heb een Looksmart model staan die slechter is afgewerkt dan deze HotWheels.
Moet er wel eerlijk bij vermelden dat ik veel tijd besteed aan de juiste belichting van het model. Soms ben ik al een uur bezig voordat ik de eerste foto maak die naar mijn zin is. Met de juiste belichting ziet het model er ook beter uit. Daarna gaat het ook nog door Photoshop al is dat met name om stofjes te verwijderen en de kleuren, contrast en belichting nog verder aan te passen. Dit is echter alleen om de foto mooier te maken en niet zozeer het model zelf. Bij het model haal ik alleen de grootste 'foutjes' weg. Met wat aandacht laat ik het model van z'n mooiste kant zien, ik haal eruit wat erin zit door tijd te besteden aan die belichting, contrasten en kleuren.
Maar eerlijk is eerlijk, HotWheels heeft gewoon zeer goed werk geleverd, er had zomaar Looksmart (5x zo duur) op de onderkant van het model kunnen staan.
Het is dan ook erg jammer dat ze hun licentie kwijt zijn voor het merk Ferrari.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: GioGio: Ferrari 375 F1 1/9/2020 (P.149)

Bericht door TestaRossa »

Wow, wat een heerlijk model. In de beginjaren dat ze de licentie voor Ferrari hadden (vanaf 1999?) vond ik het echt bagger...... zó zonde voor de F1 wagens van toen..... maar de laatste jaren hebben ze een aardige inhaalslag gemaakt moet ik zeggen.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: GioGio: Ferrari 375 F1 1/9/2020 (P.149)

Bericht door Johan »

TestaRossa schreef: maar de laatste jaren hebben ze een aardige inhaalslag gemaakt moet ik zeggen.
Inderdaad. De laatste jaren is gelukkig bij vrijwel ieder merk het niveau omhoog gegaan net als de prijzen overigens.
Merken die enkele jaren geleden nog aan de onderkant van de markt stonden maken vandaag de dag heel behoorlijke modellen.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

GioGio: Auto Union 1000Sp Roadster

Bericht door Johan »

Het volgende model trok mijn aandacht door de prachtige 'staartvinnen' en achterlichten, het is een Duits merk maar het design is duidelijk Amerikaans. Dit laatste is niet vreemd omdat ze er geen geheim van maakten dat hun styling gekopieerd was van de Ford Thunderbird.
Het gaat hier om de Auto Union 1000 Sp Roadster. De gesloten versie (sportcoupe) werd vanaf 1958 in productie genomen maar vanaf 1961 kwam daar de open roadster variant bij waarvan we hier dus het schaalmodel hebben. Van de roadster zijn er in totaal 1640 stuks geproduceerd.
De 1000 Sp had een kleine (981 cc) driecilinder tweetakt motor van 55 pk hoewel er ook 50 exemplaren waren voorzien van een 1280 cc V6 tweetakt motor.
Afbeelding

Auto Union is de merknaam die ontstond door de fusie (1932) van Audi, DKW, Horch en Wanderer en het merklogo bestond uit vier gekoppelde ringen zoals te zien is op de achterzijde van het model. Dit logo komen we later nog op terug.
Het merk overleefde de Tweede Wereldoorlog niet maar na het einde van die oorlog deed men een poging om het merk weer nieuw leven in te blazen.
Dit laatste lukte helaas niet waarna een aantal ex werknemers zelf aan de slag gingen in 1949 met het bouwen van auto's onder de naam DKW.
Dat ging goed maar 10 jaar later verkreeg het grote (Mercedes) Daimler-Benz een meerderheid in de aandelen. Dit was op zichzelf niet nadelig want men kreeg zo de beschikken over de modernste technieken.
Voor de naam DKW werd een oude naam uit de kast gehaald, ze gingen weer verder onder de naam Auto Union.

In 1965 verkocht Mercedes het Auto Union aan het Volkswagen AG en die haalde het vooroorlogse merk Audi weer uit de kast. In 1969 werd ook het merk NSU toegevoegd en ging het geheel Audi NSU Auto-Union A.G. heten.
Wat namen betref heeft het merk dus een lange en ingewikkelde weg van samensmeltingen achter de rug om uiteindelijk in 1985 als Audi A.G. verder te gaan.
Audi is dan weer de Latijnse vertaling voor Horch, een naam die eerder al bij de fusie in 1932 betrokken was. Horch had op zijn beurt weer zijn oorsprong in 1899 als Horch Automobielwerke, het bedrijf van een ex werknemer van Benz , August Horch.
Het verhaal achter Auto Union en de vier ringen van het logo achterop de wagen heeft dus een lange bijna niet te volgen geschiedenis van samenwerkingen en steeds weer zijn er namen aan elkaar te linken. Wat we vandaag de dag terug zien van dit hele verhaal zijn het logo met de vier ringen op de wagens van Audi.

Dan het schaalmodel zelf. Ik beoordeel dit niet aan de hand van mijn foto,s maar puur op het kleine (1/43) schaalmodel wat dan voor mij staat.
Op de foto zie je immers weer andere dingen omdat het een vergroting is van de werkelijke grote, soms een voordeel en soms een nadeel.
Op de foto zie je bijvoorbeeld dat de ruitenwissers, velgen en koplampen vrij grof zijn gemaakt terwijl je dit op het model wat je in handen heb niet zo ervaar.
Moet er ook bij zeggen dat ik de lat altijd erg hoog leg, ik bekijk het geheel (te)kritisch.
Het model is van Minichamps is ziet er gewoon goed uit. Het model heeft mooie vormen en staat goed in de lak. Sommige details zijn erg keurig terwijl andere weer net wat minder zijn. Het plastic interieur is vrij eenvoudig en oogt goedkoop en dat valt extra op bij een cabrio. Het dashboard zelf is juist weer fraai en ook het stuur is erg fijntjes en fraai (op de foto vind ik dit bijvoorbeeld weer vrij grof overkomen).
Wielen, bumpers, lichten en ruitje zien er gewoon erg goed uit maar zoals bijna altijd blijkt zo,n fijne grill toch weer wat lastiger om te maken. Niet storend bij dit model overigens.
Over het geheel gezien hebben we hier gewoon een meer dan keurig schaalmodel die een zeer ruime voldoende krijg, een model om van te genieten dus.

merk: Auto-Union
model: 1000 Sp
uitvoering: Roadster
schaal: 1/43
fabrikant: Minichamps
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Johan op di 16 mar 2021 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
MitsuGalant
Berichten: 788
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 15:27
Schaal: 1:18

Re: GioGio: Auto-Union 1000Sp Roadster 5/9/2020 (P.149)

Bericht door MitsuGalant »

Bijzonder model zeg.
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

GioGio: Lamborghini Huracán

Bericht door Johan »

Vandaag reizen we af naar Italie, naar een dorpje niet ver van het bekende Maranello met de prachtige naam Sant'agata Bolognese. Een klein dorp met nog geen 6500 inwoners. Een leuk rustig dorp maar wat het voor ons interessant maak is dat Lamborghini zijn fabriek daar heeft staan.
Dit is dan ook het merk van het model wat we nu bespreken, de Lamborghini Huracán.

De Huracán is in 2014 de opvolger van de Gallardo en zoals altijd komen er verschillende uitvoeringen op de markt. Dit model is de LP 610-4 waarbij 610 staat voor het vermogen van deze stier, 610 pk.
De 4 geeft aan dat het om een vierwielaangedreven wagen gaat al is dat in de basis met iedere hedendaagse Lamborghini zo.
LP (Longitudinale Posteriore) geeft niets anders aan dan de wijze waarop de motor in het voertuig is geplaatst, in de lengte richting dus.
Dit motorblok is overigens wel een tot de verbeelding sprekend stukje techniek en mogelijk ook van het uitstervende soort. Een machtige 5.2 liter V10.
Moederbedrijf Audi gebruikt dit blok (met wat aanpassingen) ook in een aantal van hun eigen modellen. Je kan dus zomaar in een Audi rijden met een Lamborghini motor....of is het andersom en rijdt je een Lamborghini met een Audi blok :?
De prestaties zijn in ieder geval prima in orde met een top van 325 km/u en een 0-100 sprintje dat niet meer kost dan 3,2 seconden.
Afbeelding

Het schaalmodel is van AutoArt en heeft een prachtige gele metallic pearl kleur, Giallo Midas Yellow.
De afwerking is zoals meestal bij AutoArt gewoon meer dan prima in orde, minpunten zijn er dan eigenlijk ook gewoon niet. Als je dan echt heel, heel kritisch ga kijken zou je misschien wat kunnen zeggen dat de kleur op scherpe randjes net niet 100% gedekt is maar om dit als minpunt op te voeren vind ik niet realistisch. Het is minimaal en zie je alleen als je het model tot in perfectie ga bekijken. Staat het gewoon netjes in de vitrine mooi te zijn dan zie je het niet. Met de belichting op de foto zie je het overigens ook nauwelijks tot niet. Al met al is dit minpuntje dus geen punt en mag het geen naam hebben, we kunnen niet anders concluderen dan dat AutoArt met deze 1/43 Lamborghini wederom een perfect model heeft uitgebracht voor een schappelijke prijs.

merk: Lamborghini
model: Huracan
uitvoering: LP 610-4
schaal: 1/43
fabrikant: AutoArt
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Johan op di 16 mar 2021 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2981
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: GioGio: Lamborghini Huracan LP 610-4 12/9/2020 (P.149)

Bericht door Ferrarifan »

Prachtige modellen met leuke achtergrondinfo :thump_up:
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: GioGio: Lamborghini Huracan LP 610-4 12/9/2020 (P.149)

Bericht door Johan »

Ferrarifan schreef:Prachtige modellen met leuke achtergrondinfo :thump_up:
Dank je. Vind het altijd wel leuk een klein stukje info bij de foto's.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Porschelover
Berichten: 742
Lid geworden op: di 20 okt 2015 20:48
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: GioGio: Lamborghini Huracan LP 610-4 12/9/2020 (P.149)

Bericht door Porschelover »

leuke nieuwe aanwinsten en zeeeeer leuk om de tekst erbij te kunnen lezen :thump_up: :thump_up:
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

GioGio: McLaren P1

Bericht door Johan »

In 2013 opende de Britse autofrabrikant McLaren Automotive de orderboeken voor de McLaren P1, een bijzondere hybride wagen.
McLaren zou 375 exemplaren van de wagen bouwen en ondanks een gemiddelde prijs van 1,2 miljoen euro (basis zonder extra's net boven de 1 miljoen) was de P1 in slechts twee maanden uitverkocht.
McLaren gebruik voor al zijn modellen een 3,8 liter V8 motor maar voor ieder model heeft het blok een ander vermogen. In het geval van de P1 is dat 737 pk maar daar blijft het niet bij want zoals ik al zei gaat het hier om een hybride en krijg de V8 hulp van wat elektrisch vermogen wat het totale gecombineerde vermogen op een mooie 916 pk brengt.
Prestaties: 349 km/u en 0-100 in 2,8 seconden.
Afbeelding

De 1/43 verkleining is van AutoArt en zoals bekend beoordeel ik het model zoals het voor me staat en niet vanaf de foto's. Dit omdat de foto's een uitvergroting zijn van de werkelijke grote van het modelletje. Dit kan een voordeel of juist ook een nadeel zijn.
Het model ziet er gewoon erg goed uit waar maar heel weinig tot niets op aan te merken is. De lak is erg mooi maar zoals vrijwel altijd met de kleur geel is het op de scherpe randjes net niet 100% gedekt. Dit is echter niet storend op een klein model als deze en je moet ook wel heel goed kijken wil je het kunnen zien. Op de foto's zie je dit overigens nauwelijks terug.
Ook het carbon is erg netjes gedaan en niets op aan te merken. Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat de achterspoiler niet omhoog kan of is en de spiegels hadden net wat minder grof mogen zijn. Toch zijn dat allemaal niet echt punten dat je als probleem moet zien. AutoArt heeft gewoon een zeer nette en kleurig afgewerkte model gemaakt van de P1, een modelletje om van te genieten. :)

merk: McLaren
model: P1
uitvoering: --
schaal: 1/43
fabrikant: AutoArt
Afbeelding

Afbeelding

Een plaatje van de bovenzijde vanwege de mooie sierlijke lijnen.
Afbeelding
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

GioGio: Mercedes-Benz Lo 2750 Rennabteilung Transporter #7

Bericht door Johan »

Het is weer tijd voor een nieuw model en daarvoor maken we een flinke sprong terug in de tijd. We gaan terug naar de jaren 30 van de vorige eeuw, een tijd waarin Mercedes succesvol was met hun racewagens.
Om hun racewagens, de Silver Arrows, naar en van de verschillende circuits te vervoeren gebruikte ze hun eigen vrachtwagens, de Lo 2750 transporters. De racedivisie van Mercedes-Benz maakte van 1934 tot 1938 gebruik van deze Mercedes-Benz Lo 2750 Transporters die als bijnaam de “Blue Wonder 2” hadden.
Afbeelding

Bijzonder en zeker ook jammer is dat er geen enkel origineel exemplaar bewaard is gebleven en ook de bouwtekeningen bestaan niet meer. De reconstructie van het model, ook voor onze schaalmodellen, moest dus voornamelijk aan de hand van foto’s gebeuren. Wel kon men nog terug vallen op enigszins vergelijkbare modellen die geen dienst hebben gedaan in de race wereld. Hoewel het dus een flinke opgave was waren er zeker mogelijkheden voor reconstructies. Ter ere van de 75ste verjaardag van de “Silberpheile” presenteerde een team van Mercedes-Benz Classic Center een 1 op 1 gereconstrueerd exemplaar van de Lo 2750 racetransporter.

De basis hiervoor was een standaard Lo 2750 waar men tal van aanpassingen moesten aanbrengen die destijds nodig waren voor het transport van de racewagens. Zelfs de brandstoftank was groter dan bij een standaard Lo 2750. De transporters werden voornamelijk ingezet om de Silver Arrows W 25, W 125 ,W 154 en W 165 te vervoeren. De Lo 2750 werd aangedreven door een viercilinder dieselmotor van 65 pk.

Het schaalmodel is afkomstig van Schuco en ziet er best goed uit. Wel is de afwerking niet heel consistent. Soms is de afwerking zeer verfijnd en netjes terwijl het op andere vlakken weer vrij ruw en grof is. Het verschil tussen beide is vrij groot maar gelukkig bij een model als dit niet storend.
De lak en kleur is erg mooi en zou precies hetzelfde zijn als de originele kleur van vroeger. Het ‘zeildoek’ van de laadbak heeft wel een erg hoog plastic gehalte. Het model leunt dus een beetje op twee kanten, de ene kant mooi en netjes maar tegelijk, als je een beetje kritisch ben, kan het net wat beter. Daar staat wel weer tegenover dat de prijzen zeer netjes zijn en misschien zelfs wel goedkoop als je naar de huidige marktprijzen kijk in de wereld van de schaalmodellen.
Onder de streep is mijn conclusie dan ook dat je hiermee een zeer mooi en leuk model heb voor een meer dan nette prijs. Een model met een mooie geschiedenis en een aanwinst in iedere verzameling. Afwerking op details niet perfect maar een hele hele dikke voldoende. Er zijn merken die minder kwaliteit leveren voor een hogere prijs. Kortom een aanrader dus en hou rekening met het feit dat ik de modellen erg kritisch beoordeel.

merk: Mercedes-Benz
model: Lo 2750
uitvoering: #7 Rennabteilung
schaal: 1/43
fabrikant: Schuco
Afbeelding

Afbeelding

Nog een plaatje zonder laadbak overkapping.
Afbeelding
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: GioGio: Mercedes-Benz Lo 2750 Rennabteilung Transporter #7 27/9/2020 (P.149)

Bericht door Ricardo »

Wat een heerlijke aanwinsten en fantastisch fotowerk. De mercedes truck is :worshippy: :shock:
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5180
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: GioGio: Mercedes-Benz Lo 2750 Rennabteilung Transporter #7 27/9/2020 (P.149)

Bericht door Schumi28 »

Erg mooie aanwinsten, wat een heerlijke Mercedes Truck :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie