Maserati MC20 2/1/2023 (P.159)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2979
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: GioGio: Citroen HZ Fleuriste 17/8/2019 (P.47)

Bericht door Ferrarifan »

Fleurig modelletje :D
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
daniel1984
Berichten: 1436
Lid geworden op: do 03 okt 2013 22:01
Schaal: 1:43

Re: GioGio: Citroen HZ Fleuriste 17/8/2019 (P.47)

Bericht door daniel1984 »

Mooie foto's van leuke modellen
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

GioGio: Peugeot

Bericht door Johan »

De Peugeot opnieuw geplaatst op p.20
Afbeelding
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: GioGio: Peugeot J7 Michelin 11/9/2019 (P.20)

Bericht door Schumi28 »

Goed bezig met nieuwe foto's plaatsen :mrgreen: :thump_up: moet ik ook nog eens doen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

GioGio: Citroen HZ

Bericht door Johan »

De Citroen opnieuw geplaatst op p.41
Afbeelding
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: GioGio: Citroën HZ autocar d`orchestre 3/10/2019 (P.41)

Bericht door Ricardo »

Die is GAAF! :dance: :worshippy:
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

GioGio: Citroën 2CV

Bericht door Johan »

De Citroën opnieuw geplaatst op p.95
Afbeelding
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
daniel1984
Berichten: 1436
Lid geworden op: do 03 okt 2013 22:01
Schaal: 1:43

Re: GioGio: Citroën 2CV 23/10/2019 (P.95)

Bericht door daniel1984 »

Aparte kleur zo in het bruin, staat hem wel.
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

GioGio: Citroën DS3 WRC

Bericht door Johan »

De Citroën opnieuw geplaatst op p.102
Afbeelding
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: GioGio: Citroën DS3 WRC 9/12/2019 (P.102)

Bericht door Schumi28 »

Mooie foto's weer.

Hoe gaat het tegenwoordig met je, gezien het bericht van je ziekte toen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: GioGio: Citroën DS3 WRC 9/12/2019 (P.102)

Bericht door Johan »

Schumi28 schreef:
Hoe gaat het tegenwoordig met je, gezien het bericht van je ziekte toen?
Ik las het zelf ook inderdaad weer toen ik de foto's plaatste.
Wel, eigenlijk is het nu nog steeds hetzelfde als toen met dat verschil dat ik het inmiddels grotendeels heb kunnen accepteren.
Zeer beperkte energie en rusten of slapen geeft geen verbetering in de klachten en/of vermoeidheid. Het is een aandoening waarvan ikzelf nooit had gehoord totdat ik er zelf mee te maken kreeg. Gemiddeld 18 a 20 uur op een dag moeten liggen, lopen kan maar is beperkt tot maximaal 3 kilometer en dan ook alleen nog op mijn beste dagen en met pauzes en niet vaker dan 1x per week ongeveer. Problemen bij het lopen beginnen vaak als na enkele honderden meters en soms al voordat ik de straat uit ben en dan is een paar honderd meter al teveel.
Zitten gaat ook maar niet lang achter elkaar, na 15 a 30 minuten komen de eerste problemen al. Naast deze dingen zijn er tal van klachten die het normale dagelijkse leven behoorlijk lastig of zelfs onmogelijk maken.

Over de oorzaak zijn vele vermoedens maar tot nu toe niet echt harde bewijzen al komt men langzaam wel stapje voor stapje dichterbij. De oplossing is weer een heel ander verhaal, die is er tot op heden niet. Dat kan nog wel eens heel lang gaan duren alvorens ze daar iets in kunnen gaan betekenen.

Dat in het kort hoe de situatie is, ronduit beperkte mogelijkheden en 24 uur per dag ziek zijn en voelen.
Maar gelukkig kan ik ondanks alles nog steeds mijn ding kwijt met de hobby van de schaalmodellen en bovenal, niet alles is slecht.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Porschelover
Berichten: 742
Lid geworden op: di 20 okt 2015 20:48
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: GioGio: Citroën DS3 WRC 9/12/2019 (P.102)

Bericht door Porschelover »

pfff niet alles als ik dat zo lees....
maar je laat je hoofd niet hangen, ook al is het niet makkelijk denk ik, wel je wel zeer positief in het leven staan!! houden zo

succes verder, want je weet maar pas wat gezond zijn is, als je iets serieus voor hebt.

Gelukkig zoals je ook al schreef kan je je ding kwijt met je hobby :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: GioGio: Citroën DS3 WRC 9/12/2019 (P.102)

Bericht door Johan »

Porschelover schreef:pfff niet alles als ik dat zo lees....
maar je laat je hoofd niet hangen, ook al is het niet makkelijk denk ik, wel je wel zeer positief in het leven staan!! houden zo

succes verder, want je weet maar pas wat gezond zijn is, als je iets serieus voor hebt.

Gelukkig zoals je ook al schreef kan je je ding kwijt met je hobby :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Het is niet altijd makkelijk, de klachten zijn er veel, heel veel en dan ook nog eens 24 uur per dag.
Maar belangrijk is de juiste mensen om je heen, hoeven er niet veel te zijn maar wel de juiste.
Maar na lange tijd weet je ermee om te gaan en ga je ook de goede en leuke dingen weer zien.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

GioGio: Audi R10

Bericht door Johan »

Eindelijk weer eens een plaatje klaar. Het tempo is er de laatste tijd een beetje uit (mede na wat inlogproblemen Flickr) maar het einde van alle foto,s vervangen komt in zicht. Ook moet ik de nodige foto,s die al geplaatst waren alsnog aanpassen kwa witbalans.
Inmiddels ben ik ook aan het nadenken om de nieuwe modellen die in de collectie komen met een andere foto setting te doen.
De huidige manier is wel mooi licht en clean maar ook erg saai, dat kan en moet anders vind ikzelf.
Een grijze of zwarte achtergrond vind ikzelf ook wel mooi, zal dus wellicht wat afwisseling komen kwa achtergrondkleur ipv alles en altijd wit.
Voorlopig moet ik er nog ruim 60 herplaatsen (na problemen met Photobucket) en die zullen in ieder geval nog wel met een witte achtergrond zijn.

Al met al zijn we dus nog wel even lekker bezig :shock:
De Audi opnieuw geplaatst op p.59
Afbeelding
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: GioGio: Audi R10 16/12/2019 (P.59)

Bericht door Schumi28 »

Mooie Albers. :thump_up:

Maar ik zie dat je al je modellen weer opnieuw gaat fotograferen met een diorama of zoiets?
Afbeelding
Plaats reactie