Hot Wheels Collection

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ronde3
Berichten: 461
Lid geworden op: za 09 okt 2010 11:29
Schaal: 1:87

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door ronde3 »

Helemaal waar, ze moeten helemaal uit Canada komen, dus dat duurt nog wel even gok ik :P
Autotjezz
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door Smokey »

Dat is een een heerlijk strak pakketje met hete wieltjes :rico:

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
ronde3
Berichten: 461
Lid geworden op: za 09 okt 2010 11:29
Schaal: 1:87

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door ronde3 »

@Smokey, helemaal mee eens, ik kan niet wachten tot ze er zijn!
Autotjezz
ronde3
Berichten: 461
Lid geworden op: za 09 okt 2010 11:29
Schaal: 1:87

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door ronde3 »

inmiddels bijna 2 weken verder en nog altijd niets binnen vanuit canada, iemand ooit vaker hier wat gekocht via ebay uit canada of de VS wat langer duurde? en wanneer moet ik me zorgen gaan maken?

gr ron
Autotjezz
1967mustang
Berichten: 119
Lid geworden op: vr 13 sep 2013 22:01
Schaal: 1:64

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door 1967mustang »

Hoeveel heb je besteld? Als het pakje ietwat groter is dan kan het bij de douane liggen. Ik heb het gehad met spullen uit Argentinie, doos een week eerder verzonden maar de envelop kwam een week eerder aan!

Betaald met paypal? geen zorgen je hebt kopersbescherming tot ik dacht 40 dagen.

gr
Rene
Mijn Mustangverzameling, ongeveer 400 modellen.
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 8&start=15
ronde3
Berichten: 461
Lid geworden op: za 09 okt 2010 11:29
Schaal: 1:87

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door ronde3 »

@Rene, thnx voor de info! ja heb via PayPal betaald dus dat zit wel snot dan gelukkig :P
Ik heb een doos van 45 mustangs besteld, was een erg goede deal ongerekend in euros 1euro per model allemaal in ovp :P
Autotjezz
1967mustang
Berichten: 119
Lid geworden op: vr 13 sep 2013 22:01
Schaal: 1:64

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door 1967mustang »

Goed gedaan!
In duitsland zijn ze meestal ook een stuk goedkoper dan hier. Scheelt zo 50 cent tot een euro.
Als je dubbele hebt laat het even weten, ik heb er nog maar zo'n 250 :mrgreen:

Gr
Rene
Mijn Mustangverzameling, ongeveer 400 modellen.
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 8&start=15
ronde3
Berichten: 461
Lid geworden op: za 09 okt 2010 11:29
Schaal: 1:87

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door ronde3 »

Zal ik zeker doen Rene! Ik zit strax op 155 Mustangs, 96 Corvettes, 79 Camaros en 58 Porsches enkel Hot Wheels, maar de hobby staat momenteel op een laag pitje zodra die lading uit Canada er is gaat het weer even rustig aan, ben momenteel namelijk ook weer begonnen met mn Disney VHS Videobanden verzameling waarvan ik er in 2 weken tijd alweer 145 Banden van heb verzameld :P
Gr Ron
Autotjezz
ronde3
Berichten: 461
Lid geworden op: za 09 okt 2010 11:29
Schaal: 1:87

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door ronde3 »

Na lang te hebben nagedacht heb ik besloten om 1 groep van mijn hot wheels verzameling te verkopen, mochten er hier geintereseerde zijn hoor ik het graag, anders gaan ze marktplaats en facebook op
het gaat om alle Hot Wheels Camaro's die ik heb en ze gaan niet per stuk weg maar enkel als set van 80 verschillende modellen
gr ron
Autotjezz
1967mustang
Berichten: 119
Lid geworden op: vr 13 sep 2013 22:01
Schaal: 1:64

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door 1967mustang »

wanneer gaan de mustangs? :P
Mijn Mustangverzameling, ongeveer 400 modellen.
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 8&start=15
ronde3
Berichten: 461
Lid geworden op: za 09 okt 2010 11:29
Schaal: 1:87

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door ronde3 »

Haha, niet, ik vind dat ik voort TE veel verschillende dingen verzamel, ik verzamel al van kleins af aan modelautos en om de zoveel jaar kwam er een genre bij dan waren het weer 1/64 matchboxjes dan weer majorettes dan weer 1/43 bburagos dan weer dat dan weer dit haha maar dat moet stoppen want ik kan het A niet meer kwijt en B kost het me veel te veel, de hot wheels mustangs en covettes evenals de porsches zullen blijven en zullen ook heel langzaam aangevuld worden, maar de camaro's gaan er uit, het staat hier inmiddels bomvol in ons huis vol verzamelingen zijn het geen modelautos dan zijn het wel cds, dvds, vhssen en boeken :oops:
Autotjezz
ronde3
Berichten: 461
Lid geworden op: za 09 okt 2010 11:29
Schaal: 1:87

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door ronde3 »

Zoals al wel duidelijk was, is de lading HotWheels uit Amerika helaas niet aangekomen, wel heb ik mn geld terug gekregen, verder is er niets meer besteld, momenteel hebben we een ander kosteplaatje wat eerst geregeld moet worden :P Ik en mn vriendin gaan trouwen :P
Dus wellicht na de bruiloft ga ik weer verder met het verzamelen van 1:18 Porsche's en 1:64 Muscle Hot Wheels, wel blijf ik dit forum checken, maar verwacht voor de komende maanden geen updates meer hier, maar verzamelwoedes blijven doorgaan en in tussen verzamel ik gratis af te halen videobanden uitgegeven door The Walt Disney Company, ik heb er nu 355 dus nog een lange weg te gaan
Groeten Ronde3
Autotjezz
1967mustang
Berichten: 119
Lid geworden op: vr 13 sep 2013 22:01
Schaal: 1:64

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door 1967mustang »

Videobanden? Hoe lang lopen ze achter in Uden? :D

Gefeliciteerd met jullie toekomstig huwelijk.

Gr
Rene
Mijn Mustangverzameling, ongeveer 400 modellen.
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 8&start=15
ronde3
Berichten: 461
Lid geworden op: za 09 okt 2010 11:29
Schaal: 1:87

Re: Hot Wheels Collection

Bericht door ronde3 »

Dankje! :cool:
Autotjezz
Plaats reactie