Re: timo's privé collectie

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Paulus
Berichten: 257
Lid geworden op: za 04 feb 2012 00:55
Schaal: 1:18
Locatie: Geldrop (NB)

Re: timo's privé collectie

Bericht door Paulus »

Je hebt aardig wat modellen staan :thump_up: ik zou alleen moe worden van het afstoffen ervan :wink:
Opel Kadett D 1.2n
Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI
timotuning23
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 apr 2011 19:11
Schaal: 1:18

Re: timo's privé collectie

Bericht door timotuning23 »

Paulus schreef:Je hebt aardig wat modellen staan :thump_up: ik zou alleen moe worden van het afstoffen ervan :wink:
Ik niet.ik doe het graag.
timotuning23
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 apr 2011 19:11
Schaal: 1:18

Re: timo's privé collectie

Bericht door timotuning23 »

Hier heb ik nog wat foto's van hoe mijn verzameling op me kamer staat.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.usAfbeelding

Uploaded with ImageShack.usAfbeelding

Uploaded with ImageShack.usAfbeelding

Uploaded with ImageShack.usAfbeelding

Uploaded with ImageShack.usAfbeelding

Uploaded with ImageShack.usAfbeelding

Uploaded with ImageShack.usAfbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Dit waren de foto's van mijn verzameling,Van hoe ze op me kamer staan. Maar de rest staat op zolder want heb helaas geen plek meer op me kamer :( .Maar zodra ik meer plek heb zet ik heel me verzameling weg.En voor de duidelijkheid ja er licht stof op ma wordt zo snel mogelijk netjes gepoetst.door me zelf oke dus geen berichtjes met er licht stof op want dat weet ik.
Laatst gewijzigd door timotuning23 op wo 08 feb 2012 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: timo's privé collectie

Bericht door Ricardo »

Het staat inderdaad lekker vol :mrgreen: Even met een stofkwastje over de modellen is ook geen overbodige luxe :doh: Ik zie een grijze Cosworth, die volgens mij rood hoort te zijn :D
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: timo's privé collectie

Bericht door rsh_scuderia »

Heerlijke verzameling :ja:
Wousmous heeft het stofprobleem opgelost door van die showcases van Minichamps te kopen.
Staat ook nog eens erg fraai :thump_up:
timotuning23
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 apr 2011 19:11
Schaal: 1:18

Re: timo's privé collectie

Bericht door timotuning23 »

Ricardo schreef:Het staat inderdaad lekker vol :mrgreen: Even met een stofkwastje over de modellen is ook geen overbodige luxe :doh: Ik zie een grijze Cosworth, die volgens mij rood hoort te zijn :D
Net wat ik gezegt had ik moet nog wel even met de stof doek er langs.Ma heb nie elke keer tijd ik werk ook enzo. Dus ik ga zo snel mogenlijk me kamer netjes maken.
timotuning23
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 apr 2011 19:11
Schaal: 1:18

Re: timo's privé collectie

Bericht door timotuning23 »

rsh_scuderia schreef:Heerlijke verzameling :ja:
Wousmous heeft het stofprobleem opgelost door van die showcases van Minichamps te kopen.
Staat ook nog eens erg fraai :thump_up:
Ja die ben ik aan het zoeken.Maar waar kun je die halen.Heb jij een site voor me
timotuning23
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 apr 2011 19:11
Schaal: 1:18

Re: timo's privé collectie

Bericht door timotuning23 »

Weet iemand waar je van die showcase kunt halen.Zo ja laat me even weten.Ik zoek er dus.Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Paulus
Berichten: 257
Lid geworden op: za 04 feb 2012 00:55
Schaal: 1:18
Locatie: Geldrop (NB)

Re: timo's privé collectie

Bericht door Paulus »

timotuning23 schreef: Dit waren de foto's van mijn verzameling,Van hoe ze op me kamer staan. Maar de rest staat op zolder want heb helaas geen plek meer op me kamer :( .Maar zodra ik meer plek heb zet ik heel me verzameling weg.En voor de duidelijkheid ja er licht stof op ma wordt zo snel mogelijk netjes gepoetst.door me zelf oke dus geen berichtjes met er licht stof op want dat weet ik.
Het was niet kwaad bedoeld :oops: , maar ik krijg een soort van dejávu van toen ik nog thuis woonde als ik je kamer zo zie..ik had het ook zo. :wink:
Opel Kadett D 1.2n
Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI
timotuning23
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 apr 2011 19:11
Schaal: 1:18

Re: timo's privé collectie

Bericht door timotuning23 »

Paulus schreef:
timotuning23 schreef: Dit waren de foto's van mijn verzameling,Van hoe ze op me kamer staan. Maar de rest staat op zolder want heb helaas geen plek meer op me kamer :( .Maar zodra ik meer plek heb zet ik heel me verzameling weg.En voor de duidelijkheid ja er licht stof op ma wordt zo snel mogelijk netjes gepoetst.door me zelf oke dus geen berichtjes met er licht stof op want dat weet ik.
Het was niet kwaad bedoeld :oops: , maar ik krijg een soort van dejávu van toen ik nog thuis woonde als ik je kamer zo zie..ik had het ook zo. :wink:
Nee oke maak nie uit.Ma ik krijg dat wel meer te horen. Ma wis nie dat jij da vroeger ook zo had. Sorry mijn excuus ervoor.
Laatst gewijzigd door timotuning23 op wo 08 feb 2012 13:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: timo's privé collectie

Bericht door Bjorn »

Je collectie ziet er goed uit en leuk om zo'n kamer te zien helemaal vol met modelauto's.
En die poster van Eleanor is geweldig :thump_up:
1:18 Fast and Furious
timotuning23
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 apr 2011 19:11
Schaal: 1:18

Re: timo's privé collectie

Bericht door timotuning23 »

Bjorn schreef:Je collectie ziet er goed uit en leuk om zo'n kamer te zien helemaal vol met modelauto's.
En die poster van Eleanor is geweldig :thump_up:
Thnx.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: timo's privé collectie

Bericht door Jolly Club »

heb helaas geen plek meer op me kamer
Mwooaaah... :D Pas je op die leuke 500 niet over de rand gaat Timo :?: :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Berrus81
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 16 mei 2011 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Muntendam (Gr.)

Re: timo's privé collectie

Bericht door Berrus81 »

Dat is een flinke verzameling. Wordt tijd voor een grotere kamer! Hoeveel heb je er in totaal?
timotuning23
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 apr 2011 19:11
Schaal: 1:18

Re: timo's privé collectie

Bericht door timotuning23 »

Berrus81 schreef:Dat is een flinke verzameling. Wordt tijd voor een grotere kamer! Hoeveel heb je er in totaal?
IK heb alles bij elkaar opgeteld over de 200 modelauto's.Heb rond de 200 1/18 auto's dus.
Plaats reactie