Brembo's F1 collectie

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Welkom op dit forum Brembo :thump_up: Zo te zien heb je ook al een heel aardige collectie bij elkaar waar je u tegen zegt :D
We kijken uit naar je foto's en verder nog veel plezier hier op dit forum :thump_up:
Afbeelding
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Hallo Brembo,

Welkom. Zo te lezen toch een aardige 1/43 formule 1 collectie :thump_up: . Ben benieuwd naar de foto's.
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

Bericht door supernova »

Hai Brembo,

Leuk dat je modellen van veel verschillende Formule 1 teams spaart. Dat vind ik toch het mooiste om te zien (en zo spaar ik zelf ook).
Afgelopen zaterdag heb ik op de NAMAC-beurs nog een nieuwe 1:43 Verstappen 1994 Benetton (met Benetton sponsoring) voor 15 euro weggehaald. :mrgreen:
Voor dat geld kon ik 'm niet laten staan (al ben ik geen Verstappen-fan, maar ik gun 'm zeker punten als ie rijdt).
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Brembo's F1 collectie

Bericht door Markopolo »

Brembo schreef:Heb nu als doel om Senna collectie compleet te krijgen.


Welkom conculega :D

Dit doel heb ik ook voorhanden als ik mijn DTM seizoenen compleet heb, heb al we gezien dat het soms diep in de buidel tasten wordt :?

Verder een aardig :thump_up: lijst met modellen
Gebruikersavatar
schumifan
Berichten: 538
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 10:44
Locatie: Vuren

Bericht door schumifan »

hoi, een mooie collectie, ik was vorige week in hilversum bij autoland, en daar hadden ze een groot deel van de senna collectie staan, de prijzen heb ik niet naar gekeken, maar het is misschien intressant om even te informeren.

gegroet

wouter
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5181
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Welkom,

Mooie collectie heb je al :mrgreen:

Ik lees dat je doel nu is om de Senna-collectie compleet te krijgen, wat ga je daarna doen als het zover is?
Je Formule1 verzameling compleet krijgen als complete grids of is dat je uiteindelijke doel niet?
Afbeelding
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Hallo Brembo,

Volgens mij zijn wij uit hetzelfde verzamelhout gesneden :thump_up:
Net als jij verzamel ik ook 1:43 F1 modellen, waaronder Verstappen en de Senna Collection. Met de Senna Collection ben ik nu een dik half jaar bezig en ik moet nog 2 modellen uit de originele serie om ze compleet te krijgen, gelukkig gaan er nog een aantal nieuwe modellen komen, zo blijf ik nog even bezig :dance:
De McLaren MP4/10 van Blundell en de McLaren MP4/11 van Hakkinen heb ik ook in mijn bezit :thump_up:

Dus vanzelfsprekend kan ik alleen maar zeggen dat je een prachtige verzameling hebt, waar je apetrots op kunt zijn :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5181
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Brembo schreef:ps. foto's wordt aangewerkt, moet ze eerst op een website plaatsen. Kan nl. hier geen foto's uploaden.



Zie je peebee.


Maar toch super dat je aan de schumachercollectie wou beginnen, ben je een stille fan?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Welkom,

Das al een aardige lijst man :thump_up:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

De grote van de foto's gaat Mark niet leuk vinden, maar wat een mooi overzicht. Alleen die foto met Senna met die lange wimpers vind ik creepy. Dat menen ze toch niet??? Het was toch geen drag queen? :sick:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Brembo schreef:Zo, foto's verkleind, zo gepiept, iedereen weer blij.


Je hebt eerder door dan ik hoe je foto's moet verkleinen, ik ben er een aantal keren op aangesproken, maar nu lukt het gelukkig :oops: . Hoe groot is je Senna eigenlijk? Ik blijf hem eng vinden hoor. Wel een hele mooie verzameling. Ik ben nog op zoek naar de blauw rode arrows van Verstappen. Toevallig niet dubbel? :P
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Prachtige foto's :drool: Het blijft toch een supergezicht om al die F1's bij elkaar te zien :thump_up:
Wil je van Verstappen ook nog de Onyx modellen bij elkaar krijgen of ga je puur voor de Minichamps :?:
Afbeelding
Gebruikersavatar
schumifan
Berichten: 538
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 10:44
Locatie: Vuren

Bericht door schumifan »

hoi

ik las dat je die stewart nog zoekt van verstappen 1:43 met officiele minichamps inlay, volgens mij heb ik die en die kan je wel kopen van me voor 20 euro. Ik zit nu op me werk, dus kan niet kijken, maar ik zal vanavond wel is kijken.

gegroet

wouter
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Zozo, nog een F1 verzamelaar erbij en dan toch weer op een andere manier sparen, k wist niet dat je zo verschillende strategieen voor F1 verzamelen kon hebben, iig een zeer mooie collectie Brembo (was bijna mijn nickname hier geweest :mrgreen: ) :mrgreen: nog welkom en veel plezier op dit forum :dance:
Afbeelding
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

idd eindelijk weer eens iemand erbij die F1 spaart!!
Plaats reactie