1/43 From Russia

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zeliboba

1/43 From Russia

Bericht door Zeliboba »

Добрый день! Прошу меня извинить за мою безграмотность, так как со знанием языка у меня проблема, пользуюсь он лайн переводчиком. Меня зовут Дмитрий, живу в Москве. Собираю русские модели 1/43 и дакар грузовики 1/43. Грузовики то и привели меня на ваш ресурс. Увидел вот эту тему http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=40&t=5228" onclick="window.open(this.href);return false;

Goede dag! Excuseer me voor mijn onwetendheid, als met de kennis van de taal heb ik een probleem, ik online vertaler gebruiken. Mijn naam Dmitry is, ik woon in Moskou. Het verzamelen van Russische Model 1/43 en Dakar trucks 1/43. Vrachtwagens leidde me naar uw site. Ik zag dit onderwerp http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=40&t=5228" onclick="window.open(this.href);return false;


Это фотграфии моей коллекции.
Dit fotgrafii mijn collectie.

Afbeelding
http://fotki.yandex.ru/users/rogdenyvsssr/view/443052/

Afbeelding
http://fotki.yandex.ru/users/rogdenyvsssr/view/443047/

Меня очень инересует покупка моделей грузовиков ДАФ, и других дакар грузовикв, т.к. в России их купить негде.

Если я не там создал тему - прошу меня простить, т.к. очень тяжело читать форум на незнакомом языке.

Спасибо!

Ik ben erg ineresuet kopen DAF truck modellen en andere Dakar gruzovikv als in Rusland om overal kopen.

Als ik was er niet een onderwerp - vergeef me, want erg moeilijk om het forum in een onbekende taal te lezen.

Dank je wel!
Gebruikersavatar
freeroad
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010 14:08
Schaal: 1:50
Locatie: Westland
Contacteer:

Re: 1/43 From Russia

Bericht door freeroad »

Очень приятно, начало для коллекции!
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Maarten Mercedes »

Добро пожаловать на форум
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
freeroad
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010 14:08
Schaal: 1:50
Locatie: Westland
Contacteer:

Re: 1/43 From Russia

Bericht door freeroad »

Владеет русским Maartje вашего ноутбука?
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
Zeliboba

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Zeliboba »

freeroad schreef:Владеет русским Maartje вашего ноутбука?
Ik ben hier in met gebruik is

http://translate.google.com/#nl|ru|" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: 1/43 From Russia

Bericht door rudie20vt »

welkom hier en mooie verzameling.
Afbeelding
Gebruikersavatar
kevinjes3
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 04 sep 2011 18:29
Schaal: 1:18
Locatie: terheijden

Re: 1/43 From Russia

Bericht door kevinjes3 »

хорошая коллекция у вас уже есть!
Afbeelding
Gebruikersavatar
MartinBond
Berichten: 820
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 18:51
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: 1/43 From Russia

Bericht door MartinBond »

Afbeelding

просто шутка, добро пожаловать ;)
Afbeelding
Zeliboba

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Zeliboba »

Ik dank u allen voor het warme welkom! Ik keek naar een aantal onderwerpen in het forum, en zag dat je een populaire 18e schaal te hebben. Mijn verzameling van 1/43 schaal, bestaat voornamelijk uit patronen van de productie van de Sovjet-Unie, Rusland en tijdschrift-serie Degostini. Ik denk dat niet het blad is een serie van weinig belang, maar over de productie model van de Sovjet-Unie, kon ik vertellen over de details, omdat de ze echt echt ongewoon en interessant.

Een apart thema van mijn collectie is de Dakar trucks.

U weet waarschijnlijk dat er in Rusland is er een sport-team Kamaz Master, die vele malen gewonnen in de Dakar, maar niet iedereen weet dat in een race truck "Kamaz" het merendeel van de details, zoals onderdelen van de ophanging, versnellingsbak en assen - worden geproduceerd in andere landen ))
Sinds mijn jeugd heb ik hield van deze races te kijken, en ik hou van deze trucks.
Ondanks het feit dat de vrachtwagen ploeg Kamaz Master, evenals alle andere teams veranderd elk jaar, zowel buiten als binnen, we gedaan hebben alle vier de modellen sport KAMAZ trucks in schaal 1/43, 2 ​​van die betrokken zijn bij de Dakar Rally in een 2 "Obzhektiv Sudie".
Разрешить написание латиницей
Zij zijn alleen aangebracht. Een aantal jaren geleden de KAMAZ Dakar van het bedrijf "eligor," hij is veel beter gedaan en volledig onwaar. Ook heb ik om drie speelgoed vervaardigen van de Tsjechische Republiek zoeken. Deze twee en een Tatra truck "LIAZ". Modellen noemen ze niet werkt, omdat ze te gemakkelijk gemaakt, maar echt om de bal te maar in feite overeen met meer dan de onze.

Onlangs leerde dat het model Dakar DAF trucks hetzelfde gemaakt. Op onze forums, informatie over hen helemaal niet, dus ik besloot om het voor u te vinden. Wanneer deze trucks worden geproduceerd, in welke mate (en ik heb gezien 43 en 50) en op welk niveau van kwaliteit.
Gebruikersavatar
chummy dj
Berichten: 4704
Lid geworden op: di 24 jul 2007 13:10
Locatie: Belgie

Re: 1/43 From Russia

Bericht door chummy dj »

Welkom,mooie collectie heb je !!!

Добро пожаловать, хорошая коллекция у вас есть!
Gebruikersavatar
Berrus81
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 16 mei 2011 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Muntendam (Gr.)

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Berrus81 »

Welkom op het forum :)

En leuke vitrinekastje, zo met die mercedesgrill :thump_up:

Ничего себе, мы становимся более интернационализированных
Zeliboba

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Zeliboba »

Berrus81 schreef:
En leuke vitrinekastje, zo met die mercedesgrill :thump_up:
De grille van de Mercedes 116. Alle vullen weggegooid, geplakt in het glas. Showcase maakte ongeveer een jaar geleden, is nu op zoek naar een soortgelijke vtomobil raster dat een andere vitrine zou maken, maar er is niets geschikt is, met uitzondering van Mercedes ..
Gebruikersavatar
Berrus81
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 16 mei 2011 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Muntendam (Gr.)

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Berrus81 »

Zeliboba schreef:
Berrus81 schreef:
En leuke vitrinekastje, zo met die mercedesgrill :thump_up:
De grille van de Mercedes 116. Alle vullen weggegooid, geplakt in het glas. Showcase maakte ongeveer een jaar geleden, is nu op zoek naar een soortgelijke vtomobil raster dat een andere vitrine zou maken, maar er is niets geschikt is, met uitzondering van Mercedes ..

Misschien bij een autosloperij / demontagebedrijf.
Zeliboba

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Zeliboba »

Berrus81 schreef:
Zeliboba schreef:
Berrus81 schreef:
En leuke vitrinekastje, zo met die mercedesgrill :thump_up:
De grille van de Mercedes 116. Alle vullen weggegooid, geplakt in het glas. Showcase maakte ongeveer een jaar geleden, is nu op zoek naar een soortgelijke vtomobil raster dat een andere vitrine zou maken, maar er is niets geschikt is, met uitzondering van Mercedes ..

Misschien bij een autosloperij / demontagebedrijf.
Geen problemen met reserve onderdelen! probleem met het idee. Welke auto heeft een grille? Rolls Royce en Bentley niet bieden)))
Gebruikersavatar
Berrus81
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 16 mei 2011 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Muntendam (Gr.)

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Berrus81 »

Zeliboba schreef: Geen problemen met reserve onderdelen! probleem met het idee. Welke auto heeft een grille? Rolls Royce en Bentley niet bieden)))
Misschien audi? De jongere modellen hebben wel een grote grill toch?
Может быть, слух? Младшие модели имеют большой гриль не так ли?
Plaats reactie