1/43 From Russia

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zeliboba

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Zeliboba »

Berrus81 schreef:
Zeliboba schreef: Geen problemen met reserve onderdelen! probleem met het idee. Welke auto heeft een grille? Rolls Royce en Bentley niet bieden)))
Misschien audi? De jongere modellen hebben wel een grote grill toch?
Может быть, слух? Младшие модели имеют большой гриль не так ли?
Afbeelding

Ik wil graag een raster vierkante vorm te vinden, net als de vrachtwagen in de foto, want het kabinet moet eruit zien in het venster) I "audit" is gewoon het frame ..

Я бы хотел найти решетку, квадратной формы, примерно как у грузовика на фото, потому как витрина должна быть похожа на витрину) У "ауди" просто рамка..
Gebruikersavatar
Berrus81
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 16 mei 2011 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Muntendam (Gr.)

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Berrus81 »

ok, dat wordt dus moeilijk helaas.
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: 1/43 From Russia

Bericht door bobbob »

Leuke modellen!
En leuke vitrines ook!
Ik hoop dat je een mooie verzameling krijgt, en dat je een goede grill vind... :thump_up:

Хорошая модель!
Витрины и удовольствия!
Я надеюсь, вы получите хороший сбор, и что вы найдете хороший гриль ... :thump_up:
Zeliboba

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Zeliboba »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Goede dag! Vandaag heb ik zal je vertellen over het model auto "Lada Niva".

In mijn verzameling zijn er drie. Geel - van "Deagostini", rood registratie van de Sovjet-Unie 80 jaar, Oranje - goedkopere versie van de rode, gemaakt in 2000.

De meest interessante - rood. Schaal 1/43, het heeft alle van de individuele deuren, draaibare voorwielen en een volledig ontwikkelde functionerende voorwielophanging.

Добрый день! Сегодня я расскажу вам о модели автомобиля "Лада Нива".

В моей коллекции их три. Желтая - от "Деагостини", красная выпуска СССР 80 годов, оранжевая - дешевая версия красной, сделана в 2000 годах.

Самая интересная - красная. Масштаб 1/43, она имеет все отдельные двери, поворачивающиеся передние колеса и полностью проработанную функционирующую переднюю подвеску. Ничего подобного у других производителей до сих пор не встречал. Одна из моих любимых моделей.
Zeliboba

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Zeliboba »

Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar
Berrus81
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 16 mei 2011 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Muntendam (Gr.)

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Berrus81 »

Zien er leuk uit :thump_up:
Gebruikersavatar
manowar
Berichten: 3903
Lid geworden op: zo 19 sep 2004 19:29
Schaal: 1:43

Re: 1/43 From Russia

Bericht door manowar »

Nu zelfs een forumgenoot uit rusland, super.

Van harte welkom hier op het forum.

Moet zeggen dat je een leuke collectie hebt. Gaat zo voort :thump_up:

Теперь даже малый форума из России, супер.

Здравствуйте, здесь на форуме.

Должен сказать, у вас есть хорошая коллекция. Так держать :thump_up:
Zeliboba

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Zeliboba »

dank u! :)
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: 1/43 From Russia

Bericht door bobbob »

Nice!
Gebruikersavatar
maikel
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 11 nov 2005 17:06
Schaal: 1:18
Locatie: Pieter Baan Centrum

Re: 1/43 From Russia

Bericht door maikel »

Welkom op het forum! Leuk om ook verschillende verzamelgektes te zien :D
Dit zijn toch ook auto's waar je zelf niet zo snel op zult komen....
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
Zeliboba

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Zeliboba »

Hello! Vandaag zal ik je vertellen over de Russische UAZ jeep. Deze auto is ontworpen voor het leger, en heeft veel te maken met "Land Rover Defender" en "Gelendvagen." Eenvoudig, zonder voorzieningen, maar met een zeer stijf frame en een uitstekende wendbaarheid.

Ik heb in mijn verzameling van verschillende UAZ modellen, zal spreken over de Sovjets.

Здравствуйте! Сегодня я расскажу вам об русском джипе УАЗ. Этот автомобиль разрабатывался для армии, и имеет много общего с "Ланд Ровер Дефендер" и "Гелендваген". Простой и без удобств, но с очень жесткой рамой и отличной проходимостью.

У меня в коллекции несколько УАЗ моделей, расскажу о советской.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Модель сделана очень реалистично.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Ricardo »

De Russische Landrover. :drool: Leuke verzameling heb je. :thump_up:
Zeliboba

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Zeliboba »

Afbeelding

Afbeelding

У нас уже много лет люди спорят что лучше "уаз" или "нива", обе эти машины владеют отличной проходимостью и возможностью модернизации, но "уаз" имеет раму, а "NIVA" - нет. Еще 10 лет назад качество этих автомобилей было очень низким, но постепенно оно улучшилось, на них стали ставить более качественные детали и импортные двигатели. Обе эти машины выпускаются сейчас.

Wij hebben vele jaren mensen beweren dat het beter is "vas" of "Niva", beide van deze machines beschikken over een uitstekende wendbaarheid en de mogelijkheid om te upgraden, maar "UAZ" heeft het frame, en "NIVA" - geen. Zelfs 10 jaar geleden, de kwaliteit van deze auto's waren zeer laag, maar geleidelijk aan is verbeterd, begonnen ze meer onderdelen van hoge kwaliteit en import motoren te zetten. Beide machines zijn nu beschikbaar.
Gebruikersavatar
Berrus81
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 16 mei 2011 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Muntendam (Gr.)

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Berrus81 »

Gelukkig staat Google-vertaling ook niet stil kwa ontwikkelingen. Wat een uitvinding :worshippy:

Je auto's zien er leuk uit. Die zie je hier niet (voor zover ik weet).
Zeliboba

Re: 1/43 From Russia

Bericht door Zeliboba »

Berrus81 schreef:Gelukkig staat Google-vertaling ook niet stil kwa ontwikkelingen. Wat een uitvinding :worshippy:

Je auto's zien er leuk uit. Die zie je hier niet (voor zover ik weet).

Эти автомобили продавались в основном в страны с плохими дорогами, африку, кубу, таджикистан, казахстан и прочие.
"ЛАДА НИВА" в 80х годах учавствовала в ралли париж дакар, однажды заняла второе место.

"Нива" имела отличные продажи во франции и англии в 80х, на тот момент она была очень современной.

Deze auto's werden verkocht in de eerste plaats in landen met slechte wegen, Afrika, Cuba, Tadzjikistan, Kazachstan en anderen.
"Lada Niva" in de jaren '80 namen deel aan de Dakar Rally Parijs, een keer bezet de tweede plaats.

"Field" had een grote verkoop in Frankrijk en Engeland in de jaren '80 op het moment dat ze was heel modern.

Afbeelding
Plaats reactie