N00bie: verzameling

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
BVR
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 17:58
Locatie: Bocholtz

Bericht door BVR »

Thanx heren :D
Ik was eigenlijk op zoek naar de Alfa Corse (de rooie) DTM-wagens, maar deze mag er ook zijn :drool: :drool: :drool:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Wat een schitterende wagen is dat. :drool: Die Jägermeister livery lijkt iedere wagen wel goed te staan. :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Mooie Alfa :thump_up:

[Mod-edit] Maar deze hoort eigenlijk in je eigen Prive collectie topic, daarom verplaatst
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Bericht door DTM »

BVR schreef:Thanx heren :D
Ik was eigenlijk op zoek naar de Alfa Corse (de rooie) DTM-wagens, maar deze mag er ook zijn :drool: :drool: :drool:


Deze heb ik, maar je nieuwe aanwinst is veel moeilijker te vinden dan bovenstaande hoor. Ik vind de alfa in martini-kleuren trouwens ook errug mooi! :drool:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Top die nieuwe Bart :thump_up: welk merk is ie?
Wel jammer dat alleen de deuren open kunnen, maar ja als ie toch op je plankjes komt te staan he. Belooft een zeer brede verzameling te worden met nu ook nog DTM :wink: maar iig ook succes met je nieuwe richting!
Afbeelding
BVR
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 17:58
Locatie: Bocholtz

Bericht door BVR »

Thanx gentlemen,
DTM: Het zou erg mooi zijn als ik van elke livery één zou kunnen krijgen (dus de twee rode Alfa Corse jaargangen, de Martini en de Nachtshow), maar ik denk dat dat een dure grap wordt.

Bracer: Hij is van UT Models/Minichamps (samenwerkingsverband denk ik)
Ik vind het eerlijk gezegd geen probleem dat er inet meer open kan dan de voordeuren, hij is zo al erg mooi, zo inet mijn absoluut favoriete model in mijn verzameling (qua origineel)
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

O jee, J@germ**ster... pas maar op, straks krijg je nog een inval thuis en gaat het forum uit de lucht omdat we anders aan een vies drankje gaan van die foto's! :lol:

Serieus, mooie aanwinst!
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Bericht door DTM »

BVR schreef:Thanx gentlemen,
DTM: Het zou erg mooi zijn als ik van elke livery één zou kunnen krijgen (dus de twee rode Alfa Corse jaargangen, de Martini en de Nachtshow), maar ik denk dat dat een dure grap wordt.


Als je ze echt allemaal wilt wel, maar als je van elke livery één exemplaar zou kopen valt het best mee. Met een beetje mazzel betaal je er per stuk ongeveer 35 euro voor (inclusief doos, zonder doos minder).

BTW, ik kwam tijden het surfen onderstaand model tegen en wilde jullie het niet onthouden (en het past wel in deze thread):

Afbeelding

Het is een ombouw op basis van een maisto en het model heeft nooit echt bestaan, maar het ziet er cker goed uit imo :worshippy:
BVR
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 17:58
Locatie: Bocholtz

Bericht door BVR »

Die is inderdaad :drool:
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Wel grappige mercedes, op ebay zie je ook nog weleens een omgebouwde hotwheels bmw 6 serie in Jagermeister kleuren :? Hij ziet er wel aardig uit maar hij heeft natuurlijk nooit zo gereden dus ik zou hem niet kopen :doh:
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

///M Power schreef:Wel grappige mercedes, op ebay zie je ook nog weleens een omgebouwde hotwheels bmw 6 serie in Jagermeister kleuren :? Hij ziet er wel aardig uit maar hij heeft natuurlijk nooit zo gereden dus ik zou hem niet kopen :doh:



Oh :shock: volgens mijn gegevens wel hoor, op Monza in 1984:

Afbeelding

Minichamps: 430 842636
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
BVR
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 17:58
Locatie: Bocholtz

Bericht door BVR »

Model1op43,
Ik denk dat ///M Power de niewe 6er bedoelt, en die heb k inderdaad nooit in Jägermeister-livery gezien :?
Plaats reactie