Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Nick's 1:18 p.37 Lancia Delta HF Integrale

Bericht door NickW »

Vrijdag heb ik weer eens een nieuw model mogen toevoegen aan de collectie. Dit is officieel model 100 in 1:18 (wat ik me overigens net pas bedacht :P ) maar het is pas mijn 2de Rally model!!
Het gaat om de Lancia Delta HF Integrale uit de Tour de Corse Rally 1990 met nummer 22 en berijders P. Bernardini en P. Dran :mrgreen:
Het is er een uit de Sunstar Classic Rally Collectibles serie en is limited op 1500 stuks. Dit is nummer 330 ;)
Helaas heeft het model dus origineel Rothmans decals erop, en door stomme regelgevingen mogen die niet op modelauto's staan.. :evil: Uiteraard zijn ze gewoon bijgeleverd maar dat wordt dus even goed kijken of ik die zelf kan plakken of iemand hiervoor moet raadplegen. Die komen er in ieder geval zeker nog op!


Ik heb dit model overigens gewonnen in een online veiling en ik moet zeggen dat dat het toch wel een stukje leuker maakt dat de standaard manier van Marktplaats of andere winkels. En nee niet een veiling via de Baai, maar een echte officiele veilingssite :D

Helaas heeft het model blijkbaar 2 mankementjes, namelijk de rechter voorportier sluit niet helemaal goed aan en het linker achterwiel blokkeert alsof die vastgelijmd is. Helaas dus 2 kleine fabrieksfoutjes.. Ik heb een mailtje gestuurd naar de mensen bij Modelautokampioen, maar aangezien ik hem dan a 6,75 euro retour moet gaan sturen en dan moet wachten tot ze een nieuwe binnen hebben laat ik het denk ik maar zo. In de vitrine valt het allemaal niet op. De deur is echt maar heel klein, bij sommige merken hoort dit zo ongeveer :P en het wiel zie je helemaal niet.
Al met al ben ik dus erg tevreden met het model en zeer zeker ook met de service van Modelautokampioen! :thump_up:

Maargoed, genoeg tekst, meer foto's! Nu dus (nog) zonder de Rothmans decals, maar daar gaat verandering in komen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En de decals:
Afbeelding
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Gebruikersavatar
peugeot-gek
Berichten: 2345
Lid geworden op: di 13 apr 2010 12:13
Schaal: 1:18
Locatie: Belgie

Re: Nick's 1:18 update p.37 Lancia Delta HF Integrale

Bericht door peugeot-gek »

Dit is een ferm model,mooie update :thump_up: :thump_up:

Greetz
Wat zijn oude wagens toch leuk.
Gebruikersavatar
aficionado
Berichten: 579
Lid geworden op: za 19 okt 2013 08:03
Schaal: 1:18
Locatie: 010

Re: Nick's 1:18 update p.37 Lancia Delta HF Integrale

Bericht door aficionado »

Van harte met deze mijlpaal, 100 stuks, das nie weinig nie :cool:

Mooie nummer 100 ook, zeg, jammer van de fabrieksfoutjes, maar zolang het 'acceptabele' foutjes zijn, och .. Mooie 'klassieke' livery ook, en gelimiteerd.. Tsja T O P P I E :thump_up:

kuch*Rothmans*kuch, UITERAARD!
Afbeelding
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: Nick's 1:18 update p.37 Lancia Delta HF Integrale

Bericht door alain_1978 »

Zeer mooie model dat je er bij hebt. Leuk dat de Rothmans decals erbij zijn en je niet zelf op zoek moet gaan. Nu oogt hij nog wat kaal maar als de decals erop zitten, wordt het een heuse rallybak ;-)
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Nick's 1:18 update p.37 Lancia Delta HF Integrale

Bericht door Smokey »

Erg mooie Lancia die nog mooier gaat worden :thump_up:

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door NickW »

Ik heb de laatste tijd heel erg zitten denken over m'n collectie en ben tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk niet meer op dezelfde manier geniet van mijn verzameling. Dit heeft geresulteerd in het willen verkopen van de verzameling. Met andere woorden, ook ik stop na geruime tijd verzamelen.
Ik heb hoogstwaarschijnlijk de hele verzameling, op de paar auto's van vroeger na, verkocht aan een handelaar.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke berichten op mijn aanwinsten en voor de gezellige tijd hier op het forum! Ik blijf zeker nog af en toe eens lezen en reageren, zoals ik de laatste paar maanden eigenlijk doe. Ben niet meer zo actief namelijk..

Wellicht begint het over een tijdje weer te kriebelen en zal ik het weer oppakken, wie weet? Maar de tijd zal het leren.

Overigens, ik heb nog een 1:18 vliegtuig (de MIG-15) welke niet is verkocht, als iemand interesse heeft stuur maar een PB'tje, prijs komen we ongetwijfeld wel uit. Dan gaat die ook weg.

In ieder geval, nogmaals bedankt voor de gezellige tijd! Ik heb me zeker de 2 jaar hier op het forum vermaakt! :thump_up:
En wellicht zien jullie me hier nog eens terug!
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
1967mustang
Berichten: 119
Lid geworden op: vr 13 sep 2013 22:01
Schaal: 1:64

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door 1967mustang »

Jammer dat de lol eraf is.
Heb je misschien nog mustangs?

Gr
Rene
Mijn Mustangverzameling, ongeveer 400 modellen.
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 8&start=15
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door NickW »

1967mustang schreef:Jammer dat de lol eraf is.
Heb je misschien nog mustangs?

Gr
Rene
Ik merkte het eigenlijk de laatste paar updates al, zeg maar vanaf de roze FAB-1. Dat was eigenlijk de laatste echt leuke in mijn ogen, daarna is het afgezwakt. Na nummer 100 was het denk ik doel bereikt ofzo. Geen idee, maar helaas.
Sorry de Mustangs die ik heb zijn ook verkocht aan de handelaar. Alles in 1x weg.
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door NetForce84 »

Jammer maar ieder zijn keuze natuurlijk.
Hopelijk heb je een mooie tijd beleefd aan het verzamelen en je weet, altijd welkom hé hier op het MAF :thump_up:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door rsh_scuderia »

Spijtig Nick, zo lopen dingen soms.
Wellicht dat de vonk na verloop van tijd toch weer eens overslaat op modelautogebied :thump_up:
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2981
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door Ferrarifan »

Jammer dat je stopt Nick. Het blijft voor mij moeilijk voor te stellen dat je zo'n mooie hobby opgeeft.
Misschien tot ziens :zwaai:
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door Nelis »

Hardstikke jammer. Veel succes met eventuele volgende hobby's.

Aan welke handelaar heb je alles verkocht? Zaten er ook nog Amerikanen bij?
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door exit »

zoals hierboven al vermeld, jammer je te zien stoppen met de hobby. :(
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door Ricardo »

Erg zonde :!:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door Peter Parker »

Ach ja, zo kan het lopen. Veel geluk! :thump_up:
Plaats reactie