Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door Mr. Dj M. »

Poeh alles in één maal weg doen, dat zou mij echt met pijn in het hart gaan....
Gebruikersavatar
aficionado
Berichten: 579
Lid geworden op: za 19 okt 2013 08:03
Schaal: 1:18
Locatie: 010

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door aficionado »

Nou ja zeg.. Jammer joh.. Vond je collectie hardstikke leuk.. Maarja dat is hoe het koekje kruimeld af en toe.. Wel tof dat je het ons verteld :thump_up:

Kerel het gaat je goed en tot de volgende keer maar dan :zwaai:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door Bien »

Jammer dat steeds meer mensen stoppen met verzamelen. :cry:
Maar wie weet, misschien pak je het ooit nog wel weer eens op. In elk geval bedankt voor de mooie updates. :thump_up:
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door NickW »

Bedankt voor de leuke reacties allemaal! Ik stop weliswaar met verzamelen, maar vind modelauto's kijken nog altijd hartstikke mooi.
Ik ben alleen op een punt gekomen waar voor mij de lol uit het kopen en schoonhouden etc is weg gegaan.

De reden dat ik alles in 1x verkoop en dus helaas wat minder krijg is simpelweg omdat ik denk dat ik anders halverwege spijt krijg van de verkoop en dan is er geen weg terug om de mooie modellen terug te krijgen. Als ik alles in 1x weg doe, kan ik het voor mezelf meer afsluiten.

De modellen van vroeger houd ik overigens wel gewoon dus het risico dat de verzameldrang over een jaar of wat weer terugkomt is best groot.. maar dat zien we tegen die tijd wel :P Ik zal ook zeker nog zo nu en dan op wat topics reageren en lezen, maar simpelweg minder dan voorheen.
Ik merk dat alle drang om te verzamelen eigenlijk weg gaat bij mij.. Ik was namelijk tot 2 maanden terug heel erg fanatiek horloges aan het verzamelen, maar ik merk dat ook dat momenteel wat minder is. Daar heb ik dus ook al 1/3e van m'n horloges verkocht maar met de horloges heb ik het wat minder dan met de modellen. Het is eigenlijk bij modelauto nummer 100 begonnen (of geëindigd zou je kunnen zeggen).. Het doel is bereikt en ik denk dat de fun er toen voor mij wat uit is gegaan omdat het er eigenlijk wel verschrikkelijk veel zijn. Nu dus eerst alle modellen van m'n kamer halen (begin oktober worden ze opgehaald) en dan eens kijken wat dat oproept. Zal wel even heel anders zijn, maar we zullen zien.

In ieder geval, iedereen nogmaals bedankt voor het lezen van m'n updates en het reageren :thump_up:
Het was gezellig en Tot Ziens! :zwaai:
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen

Bericht door Nelis »

Je zult er hopenlijk een aardig zakcentje aan overhouden... Alles los verkopen leverd meer op, maar is ook een hoop gedoe.

Mocht ik mijn verzameling ooit verkopen dan gaan ze los weg. Er zitten hele zeldzame en gewilde modellen tussen die los toch al gauw over de € 300,- gaan...
Plaats reactie