Marc's Collectie 1:18

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 11:46

Marc's Collectie 1:18

Bericht door Marc »

Ik zal me trouwens even voorstellen, ik ben Marc 19 jaar oud en ik kom uit Rotterdam.

Ik heb eigenlijk van kleins af aan al schaalmodellen gespaard, voornamelijk Bburago's. Die modellen stonden te verstoffen in de kast en die heb ik dus maar aan mijn broertje gegeven. Ik heb eigenlijk tijden niets meer gedaan met schaalmodellen, meer met het echte 1:1 werk :) maar ik kwam erachter dat ik het toch eigenlijk nog steeds erg leuk vind! Op deze manier kan ik tenminste auto's kopen waar ik normaal alleen maar van kan dromen :) Dus pak ik de draad maar weer op, en hoop ik een leuke collectie op te kunnen bouwen, geen Bburago's meer :P maar voornamelijk AA 1:18 modelletjes e.d

Mijn collectie is dus nog uiterst schraal en bestaat op dit moment nog maar uit 3 modellen :roll:

AA M3 CSL (Silver)
AA Porsche GT3-RS (White/Blue)
AA Lamborghini Gallardo (Metallic Orange)

Verder staat er iig op mijn wishlist:

AA BMW E30 M3 Sport Evolution (Black)
AA Lamborghini Murcielago (Metallic Green)
AA Lamborghini Diablo GTR 2001 (Yellow)
AA Maybach 57 SWB (Ayers Rock Red/Rocky Mountains Brown Bright)
AA Mini Cooper S (Dark Grey)
AA Nissan Skyline R34 GTR V-Spec (Bayside Blue)
AA Nissan Skyline R34 JGTC 2001 Testcar
AA Nissan Skyline R34 JGTC 2002 'Castrol
AA Porsche 996 GT3 (Yellow)
AA Porsche 911 GT2 (Silver)
AA Porsche 996 Turbo (Black)
AA Mercedes Benz 190E 2.5-16V EVO2 (Metallic Black)
?? Ferrari Enzo
?? Porsche Carrera GT
?? Mercedes McLaren SLR (iemand tips wat betreft de drie laatstgenoemde modellen?)

Dit lijstje wil ik eerst compleet hebben en dan daarna zie ik wel weer verder wat ik tegenkom! :)

Ik hou jullie op de hoogte.....
Laatst gewijzigd door Marc op vr 05 nov 2004 19:45, 4 keer totaal gewijzigd.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Erg leuk marc dat je weer met sparen begonnen bent. Welkom op dit forum. De Bmw csl en de porsche zijn zeker geen verkeerde wagens :thump_up: Wat betreft de porsche carrera gt zou ik nog eventjes wachten want AA wil deze hoofdwaarschijnlijk gaan maken. Maar je wishlist is een mooie lijst :dance:
Afbeelding
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

kwiebje schreef:hoofdwaarschijnlijk


:? Ben je onze dikke van dale aan het uitbreiden Kwieb? :mrgreen: :thump_up:

Welkom Marc,

Inderdaad leuk dat je je hobby weer hebt op gepakt. Op de Ferrari na een leuk lijstje. :wink: Voor de Mercedes McLaren SLR moet je hier maar eens kijken: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=631 Hier hebben we al een hele mooie versie besproken. Alleen zal het wel diep in de buidel tasten zijn! Ik heb de Maisto maar die raad ik je ivm spuitwerk niet aan.

iig veel plezier hier!
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
BVR
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 17:58
Locatie: Bocholtz

Bericht door BVR »

Welkom Marc!
Hij is dan wel klein, maar die GT3 RS en M3 CSL zijn absoluut niet mis!!! :shock:
Over de laatste 3:
Ferrari Enzo: Wordt gemaakt door Mattel en komt uit van BBR en Exoto. Die van BBR is al klaar en zal waarschijnlijk een hoop gaan kosten. Op die van Exoto zullen we HOOGSTWAARSCHIJNLIJK nog een jara moeten wachten :shock: Exoto kennede :evil:
Merc SLR: Gemaakt door Maisto en CMC, die van CMC kost rond de 170 euri.
Porsche Carrera GT: Gemaakt door Maisto, wordt gemaakt door Minichamps en Autoart. Wachten dus! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Ook welkom van hier Marc. Een goed nieuw begin is t halve werk he, zijn zeker geen verkeerde modellen die je hebt :thump_up: Zie dat je veel op AA uit bent, ben je van plan voornamelijk van AA te sparen of gaat het je alleen om de kwaliteit die ze leveren?
Zie dat de AA Gallardo in t oranje zeer populair is, goeie keuze maareh mensen laten jullie er ook een voor mij over? :mrgreen:

Nog veel plezier op dit forum!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 11:46

Bericht door Marc »

Bracer schreef:Ook welkom van hier Marc. Een goed nieuw begin is t halve werk he, zijn zeker geen verkeerde modellen die je hebt :thump_up: Zie dat je veel op AA uit bent, ben je van plan voornamelijk van AA te sparen of gaat het je alleen om de kwaliteit die ze leveren?
Zie dat de AA Gallardo in t oranje zeer populair is, goeie keuze maareh mensen laten jullie er ook een voor mij over? :mrgreen:

Nog veel plezier op dit forum!!


AA levert gewoon kwaliteit dat is een feit, maar ik sta ook gewoon open voor andere merken hoor :) Als het er goed uitziet dan zijn ze van harte welkom in mijn collectie!
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Allereerst welkom hier, en je kleine verzameling zal vast veel meer uitgroeien vanuit die 2 die je al hebt :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Hoi Marc, welkom hier. Er zijn ook al wat naamgenootjes hier (al schrijf je die als mark :doh:)

Ik ben benieuwd hoe je collectie gaat groeien en of je je aan je wensenlijstje gaat houden.


Veel plezier, ik ben benieuwd wanneer je eerste update komt :)
Afbeelding
Frenk74
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 19:42
Locatie: Schipluiden
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Ook ik zeg : WELKOM :thump_up: Ben nu al benieuwd naar foto's, voor als die wishlist compleet is. :mrgreen: Er zitten heel wat mooie modellen bij, wat uiteraard weer mooie plaatjes geeft :drool:
Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 11:46

Bericht door Marc »

Let niet op de matige kwaliteit/belichting, maar toch ff klein fotootje :) Zodra ik studiootje heb gebouwd zullen er mooiere volgen. ;)

Afbeelding

Mijn wishlist is btw ook weer ge-update :P
Plaats reactie