midnightmodels

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

:shock: Ook veel Ferrari's zie ik! Heb je dit allemaal zelf gedaan? En heb je hier wat meer info over?

Wat ik jammer vind is dat er niks bijstaat over hoe je het hebt gedaan, wat voor model/type het is, enz.

Ziet er wel goed uit :thump_up:
Afbeelding
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

ik vind je site nogal irritant eerlijk gezegd. Wat ik tijdens mijn korte bezoek heb gezien is dat je een normale bmw tot een stationcar hebt omgebouwd?? als dat zo is, petje af!
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Mustang stationcar is top, knap gemaakt! Pickup is trouwens ook helemaal niet verkeerd...
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Knap gedaan, vooral omdat de achterklep ook nog eens scharniert! Petje af!
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Mooie ombouwprojecten.Zal je site ook even ombouwen naar mijn mening. Hij komt een beetje druk over. (persoonlijke mening)
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

leuke site met veel modellen, maar zoals ik al zei: Er staat helemaal geen informatie bij van de modellen/types en hoe ze zijn gemaakt! Dit vind ik ontzettend jammer :(

En ik moet veel heen en weer scrollen om alles te kunnen zien... beeld is te breed!

Verder toppie hoor :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik ben met veel van hierboven eens, veel scrollen bij grote foto's en onduidelijk wat jullie plan is, geen tekst.

Wel heel mooie ombouw projekten en daar gaat het uiteindelijk om. Petje af voor jullie beiden. Hoeveel maken jullie? :worshippy:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

This website is best viewed on 1280-1024 resolution.


:mrgreen: Alleen de meeste mensen hebben net een formaat kleiner dus dan scrol je veel. Erg strakke ombouwen mannen! :thump_up:
Gebruikersavatar
Dragonfly
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 04 feb 2004 09:44

Bericht door Dragonfly »

Knap werk , ben onder de indruk :thump_up:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Tsjah over die site, daar hebben mn voorgangers toch gelijk in, misschien een minder storende achtergrond en neutralere e-mail button :?
Verder vind ik de Mustangs echt de topwerkjes ertussen :thump_up: Zijn deze allemaal priveprojecten? Succes met de rest van de projecten!!
Afbeelding
BVR
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 17:58
Locatie: Bocholtz

Bericht door BVR »

Dat zijn echt super ombouwprojecten! :shock:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Leuke site voor een beginneling maar de site overzichtelijker maken zou wel makkelijker zijn.... maar heb al wel eens zitten kijken op de site alleen naar 3 minuten was ik het alweer bij omdat het een rommeltje is...dus niet aantrekkelijk om lang te blijven helaas.... :?
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

veel plezier met het aanpassen van de site, ik weet zelf hoeveel tijd er in gaat zitten. Wanneer je echter een goede opbouw hebt, kun je zelf verder veel aanpassen. Ik ben ook geholpen met de opbouw, maar de rest doe ik nu zelf of ik moet er niet uit komen. Maar is wel leuk om samen een site te maken met alle modellen en ombouw projecten :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie