Even voorstellen

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Plaats reactie
Mark106
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 05 mei 2014 09:29
Schaal: 1:18

Even voorstellen

Bericht door Mark106 »

Hallo allemaal,

Zoals mijn gebruikersnaam al zegt, ben ik Mark. Ik kom uit de omgeving Eindhoven en heb vanaf kleins af aan al schaalmodellen gespaard. Veel hiervan waren Bburago en solido modellen waarvan er nu veel verkocht zijn. De reden dat ik mij heb aangemeld op dit forum is om ideeën op te doen, ideeën te delen en om deel te nemen aan een meeting o.i.d..

Bijna 2 jaar geleden heb ik een Volkswagen Scirocco MK1 gekocht om om te gaan bouwen. Dit was mijn eerste project maar helaas is hier lange tijd niets van gekomen.

Een aantal weken geleden heb ik de eerste stap gezet en het is naar mijn inzien redelijk goed verlopen. Echter vind ik het VR6 blok minder realistisch dan het orginele motorblok wat standaard in de Scirocco zit.
Aan de Scirocco heb ik een aantal dingen veranderd:
- Verlaagd
- BBS 14 inch velgen
- "Steenslaghoes" over de motorkap
- Motorblok
- Kentekenplaat voor verplaatst

Ik zal zo spoedig mogelijk foto's plaatsen.

Echter is de Scirocco niet het enigste model waarmee ik nu bezig ben. De standaard Peugeot 205 GTi van Solido ben ik aan het ombouwen tot een sportieve straatauto; rolkooi, witte 5 spaaks velgen, verlagen en kuipstoelen met 4 punt gordels.

Graag zou ik nog een grijze Scirocco MK1 en een witte Golf MK1 willen aanschaffen.

Ik hoop jullie zo (tot nu toe nog zonder foto's) informatie te hebben gegeven over mijn collectie, plannen etc.

Groeten,
Mark
Gebruikersavatar
Wouter
Berichten: 2262
Lid geworden op: do 02 feb 2006 17:13
Schaal: 1:43
Locatie: Wijchen

Re: Even voorstellen

Bericht door Wouter »

Welkom en :worthless_without_pics:
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: Even voorstellen

Bericht door Bien »

Welkom! Laat de foto's maar komen. :D
Mark106
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 05 mei 2014 09:29
Schaal: 1:18

Re: Even voorstellen

Bericht door Mark106 »

Danku voor het verwelkomen!

De foto's zullen zo spoedig mogelijk komen!

Aangezien ik nog geen 50 berichten heb gepost kan ik nog niet een onderwerp plaatsen in het te koop gevraagd topic. Wellicht mag ik hier alvast vraag naar een grijze MK1 Scirocco doen? Als iemand iets te koop heeft dan verneem ik dit graag.
Mocht dit niet de bedoeling zijn dan zal ik deze reactie aanpassen.

Groeten,
Mark
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Even voorstellen

Bericht door Nelis »

Welkom op het forum! ik ben benieuwd naar de foto's!
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Even voorstellen

Bericht door Smokey »

Welkom ! en laat de pica`s maar verschijnen!

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Plaats reactie