Crown Victoria en Caprice Policecars verzameling

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
CrownVicP71
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 08 aug 2014 23:47
Schaal: 1:18

Re: Crown Victoria en Caprice Policecars verzameling

Bericht door CrownVicP71 »

St. Paul schreef:Nog wat inspiratie voor de volgende 98 om om te bouwen? :mrgreen:

http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=11058
Hier heb ik al eens door heen gebladerd, geniaal mooie collectie en had heel graag wat van dat soort modellen in mijn collectie willen hebben.

Helaas word het voor mij wel moeilijker om aan dit soort modellen te komen vooral van AutoArt maar goed, we gaan proberen zover mogelijk te komen.
CrownVicP71
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 08 aug 2014 23:47
Schaal: 1:18

Re: Crown Victoria en Caprice Policecars verzameling

Bericht door CrownVicP71 »

Inmiddels ook eingelijk mijn 2de Crown Victoria California Highway Patrol ontvangen, aangezien mijn andere CHP al eens gespoten was, heb ik de wielen over gezet op mijn nieuwe CHP.
De oude CHP al een beetje gestript, lichtbalk en pushbar gedemonteerd.
Juist omdat mijn oude CHP al gespoten was door de vorige eigenaar leek me dit de beste oplossing om deze nu te gaan ombouwen.

Nu is het wachten op de Alaska State Trooper decals die eind september zullen komen, maar tevens ook Tennessee Highway Patrol decals besteld.

Na lang nadenken toch maar besloten om deze CHP om te bouwen naar Tennessee Highway Patrol.
Alleen nu nog op zoek naar een wit model Crown Vic om daar de Alaska State Troopers van te maken.

Genoeg zoek werk dus, en binnenkort dus voor het eerst een model spuiten, maar dit laatste is geen probleem aangezien ik zelf in de autobranche zit en ook hier het spuiten in voor komt.

Morgen zou ik in iedergeval een foto van me nieuwe CHP maken en dan zo snel mogelijk plaatsen, en verder hou ik jullie de komende weken op de hoogte met het ombouwen van deze auto en natuurlijk het andere model waar ik nu nog naar op zoek ben, natuurlijk voor weinig geld hahah...

Tot snel!
Gebruikersavatar
aficionado
Berichten: 579
Lid geworden op: za 19 okt 2013 08:03
Schaal: 1:18
Locatie: 010

Re: Crown Victoria en Caprice Policecars verzameling

Bericht door aficionado »

Hallo, beter laat dan never ook welkom hier :oops:

Zeer leuke verzameling The Fuzz, je heb al wat aardig coole modellen staan, benieuwd naar de voortgang van deze collectie :zwaai:
Afbeelding
CrownVicP71
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 08 aug 2014 23:47
Schaal: 1:18

Re: Crown Victoria en Caprice Policecars verzameling

Bericht door CrownVicP71 »

aficionado schreef:Hallo, beter laat dan never ook welkom hier :oops:

Zeer leuke verzameling The Fuzz, je heb al wat aardig coole modellen staan, benieuwd naar de voortgang van deze collectie :zwaai:

Bedankt, en dat laatste komt helemaal goed ;)
CrownVicP71
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 08 aug 2014 23:47
Schaal: 1:18

Re: Crown Victoria en Caprice Policecars verzameling

Bericht door CrownVicP71 »

Inmiddels de Alaska State Troopers en Tennessee Highway Patrol decals binnen gekregen, dus het klussen kan beginnen
CrownVicP71
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 08 aug 2014 23:47
Schaal: 1:18

Re: Crown Victoria en Caprice Policecars verzameling

Bericht door CrownVicP71 »

Goedeavond,

Bij deze weer eens een update, op dit moment is de Tennessee Highway Patrol helaas nog niet af en dit zou binnenkort wel afgemaakt worden.
Maar nu zit ik met een probleem.. modellen van de Crown Vic zijn haast niet meer te vinden of tegen te hoge bedragen, en toch wil ik nog wat projecten maken (Alaska State Troopers en Chicago police dept.) nu ben ik al een tijd op zoek naar geschikte modellen maar dit lukt dus helaas niet.

En nu komt jullie kans om mij te helpen, heeft namelijk iemand van jullie nog een Crown Vic voor een mooi prijsje? Of kunnen jullie mij zeggen welke modellen ik moet opofferen voor bovenstaande police dept.?

Ik hoor het wel

Groeten Mike
CrownVicP71
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 08 aug 2014 23:47
Schaal: 1:18

Re: Crown Victoria en Caprice Policecars verzameling

Bericht door CrownVicP71 »

Inmiddels is er één Crown Vic onderweg die omgetoverd gaat worden naar Alaska of Chicago...

Foto's van Tennessee, en de Crown vic die binnen komt zullen aankomende of volgende week komen.
Plaats reactie