MB 1:18 collectie

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
c63amg
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 27 aug 2014 15:57
Schaal: 1:18
Locatie: omg. Eindhoven

MB 1:18 collectie

Bericht door c63amg »

Hallo, ik ben Joris en ik ben hier nieuw en 17 jaar oud.
Ik zal mijn collectie even toelichten:
Ik heb eigenlijk een verzameling met "van alles wat", maar ik wil me steeds meer op Mercedes-Benz richten. Ben afgelopen vakantie in Berlijn geweest en we liepen daar over Unter den Linden (winkelstraat) en daar was opeens een Mercedes-Benz winkel/dealer. Ik helemaal blij omdat ze daar naast de 1:1 C en S klasses en snelle AMG's ook nog modelauto's hadden staan. :dance: Op dag één een donker grijze S-klasse gekocht (w222) van Norev. De volgende dag was ik er nog een keer langs gelopen omdat ik de gele SLS AMG Black Series van Minichamps toch niet kon laten staan. Die ook maar gekocht. Naast deze twee modelauto's heb ik een witte C63 AMG van Autoart, een rode SLS AMG van Maisto en een na 13 jaar inmiddels zeer gehavende ML die ik op m'n vierde helemaal kapot gespeeld heb, maar ja. Verder heb ik nog twee BMW's: blauwe M6 Coupé van Paragon Models en een gele M3 van Autoart, eveneens coupé. Van de "van alles wat" collectie een gele Ferrari Enzo van Hotweels Elite, gele Ferrari F40, blauwe Lamborghini Diablo, blauwe met (natuurlijk) goude velgen Subaru Impreza WRX STI sedan in rally-uitvoering, bordeauxrode Hummer H2 en nog wat klassiekers: grijze Chevrolet Woody uit 1948, zwarte Mercedes-Benz 500 K van Burago uit 1938, grijze Jaguar E-type, blauwe Fiat 500 (helaas ook wat gehavend) en als laatste een gele Porsche 356A Coupé. Foto's volgen nog.
Laatst gewijzigd door c63amg op wo 27 aug 2014 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree it will live its whole life believing that it is stupid." Albert Einstein
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2979
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: MB 1:18 collectie

Bericht door Ferrarifan »

Welkom en laat maar zien die foto's :drool:
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: MB 1:18 collectie

Bericht door Ricardo »

Foto's zijn meer dan welkom :dance:
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: MB 1:18 collectie

Bericht door Bien »

Welkom! Laat de foto's maar komen.

:worthless_without_pics:
Gebruikersavatar
c63amg
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 27 aug 2014 15:57
Schaal: 1:18
Locatie: omg. Eindhoven

Re: MB 1:18 collectie

Bericht door c63amg »

Ehmm... Hoe plaats ik foto's??? Want ik zie dat Img ding wel staan maar dan kom ik niet echt verder.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree it will live its whole life believing that it is stupid." Albert Einstein
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: MB 1:18 collectie

Bericht door NetForce84 »

Een mercedes fan, vind ik leuk :dance:
Foto's moet je eerst uploaden op een fotosite zoals photobucket of flickr en dan pas kan je die "img" gebruiken om je foto te visualiseren hier op het forum.

https://www.flickr.com/
http://photobucket.com/

Ik denk dat er hier ergens op het forum uitgelegd staat hoe je foto's moet plaatsen.
Kan het niet onmiddellijk vinden , je moet maar eens rondsnuffelen :D
Gebruikersavatar
c63amg
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 27 aug 2014 15:57
Schaal: 1:18
Locatie: omg. Eindhoven

Re: MB 1:18 collectie

Bericht door c63amg »

Dankjewel voor het antwoord. Ik zal de komende week kijken of ik tijd vrij kan maken voor al dat gedoe en foto's maken. En ze nog even poetsen, dat is toch wel het mooiste aan een collectie.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree it will live its whole life believing that it is stupid." Albert Einstein
Plaats reactie