Maurice, Porsche 1/12

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Smokey »

Wat een prettig fotovoer!
Porge pauwer!

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Onwijs lekkere kleurstelling op deze 964 Turbo! :cool:
Hij was dan ook rap uitverkocht bij GtS en de vitrine erbij is inderdaad super ook, heb zelf de zilveren 993 Turbo en ook die leuke nederlandse rijkspolitie :D
Ja zeker daarom wilde ik hem dus heel graag en was langer wachten geen optie :D alleen moet nu nog zijn broer er bij de 993 :wink:
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Wat een prettig fotovoer!
Porge pauwer!
Thx! smokey dat wordt erg gewaardeerd :D
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Deze doet me denken aan mijn tienerjaren, toen er zo'n 911 op poster boven mijn bed hing.
Prachtige wagen, dito model :thump_up: .
Leuk om te horen bij mij tienerjaren had ik Ferrari posters :roll:
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Mr. Dj M. »

Maurice schreef:
Onwijs lekkere kleurstelling op deze 964 Turbo! :cool:
Hij was dan ook rap uitverkocht bij GtS en de vitrine erbij is inderdaad super ook, heb zelf de zilveren 993 Turbo en ook die leuke nederlandse rijkspolitie :D
Ja zeker daarom wilde ik hem dus heel graag en was langer wachten geen optie :D alleen moet nu nog zijn broer er bij de 993 :wink:
Jammer dat je gewacht hebt met de 993 dan, die was in de pre-order periode €140 en ter promotie van de nieuwe vitrine, inclusief zo'n ding.
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Jammer dat je gewacht hebt met de 993 dan, die was in de pre-order periode €140 en ter promotie van de nieuwe vitrine, inclusief zo'n ding.
Dat heb ik niet geweten. Maar ik ga toch voor de Bordeauxroode omdat ik de kleur combi met interieur leuker vind dan de zilveren :)
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Zo juist een nieuw model binnen 1/12 van GT-Spirit Porsche 993 turbo the broer van de 964 turbo :rico: :D

Al ben ik niet zo blij dat ik eigenlijk ben zoals ik hier boven aan gaf.. :( Ik ben blij dat de 993 turbo binnen is in perfecte staat alleen toen ik wat foto`s maakte en de 964 verplaatste kwam er wat van af een spatbord en toen zag ik nog heel wat erger dan dat een scheur van link naar rechts in de breedte :cry: Afbeelding
ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen iemand suggesties wat tips dan alleen lijm. Ik heb al een bericht gestuurd naar het GTS team. Garantie heb ik niet meer dat weet ik wel zeker model komt van Duitsland 4 maanden alweer geleden. En niet van de GTS winkel zelf.

morgen nog wat foto`s van het nieuwe model zelf.

Ik had al wat foto`s van te voren gezien hoe die dingen kunnen breken ik vond het zelf al eng vanwege de Resine modellen maar het is tegen woordig niks anders dan Resine op het 1/12 gebied en gemaakt van hard kunststof geloof ik zal nog een kijken op internet. Mijn grootste nachtmerrie is zo juist uitgekomen.

Dit is een foto van internet die ik in het verleden vond over het model. Dingen blijven zeer kwetsbaar ik zal zeker nu goed na denken voor ik er nog 1 koop van GTS Team.

Afbeelding

Ik weet wat mijn volgend model wordt 1 van Premium ClassiXXs zat al te twijfelen.
Laatst gewijzigd door Maurice op zo 21 jun 2015 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Schumi28 »

Wel een erg mooi model, maar die scheur doet wel een beetje pijn :shock:

Denk dat de fabrikant niet de schade kan vergoeden, maar de winkel waar je hem gekocht hebt, zou je geld moeten teruggeven, want een schaalmodel moet wel even een tandje langer meegaan dan 4 maanden. Lastige is wel dat je met een Duitse winkelier te maken hebt, maakt de communicatie en hardheid wat lastiger.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Bien »

Schaal 1:12 is toch erg mooi. Kost natuurlijk ook wat maar wat krijg je er toch een realisme voor terug. Ze lijken op de foto's net 1:1 te zijn! :worshippy:
Hopelijk komt het goed met het gescheurde model. Mag inderdaad eigenlijk niet gebeuren dus ik zou het toch proberen om te ruilen. En anders misschien zo goed mogelijk plakken als alleen de bodemplaat gescheurd is, om verder scheuren te voorkomen. Succes er mee in elk geval. :thump_up:
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Denk dat de fabrikant niet de schade kan vergoeden
Wonderbaarlijk misschien toch wel kreeg bericht van het GTS Team ze leven wel een beetje met je mee heb ik dan nog het idee.

hello
the best way is to ask a new chassis to our after sales department.

Best Regards GTS team

Dus ik ga volgende week toch even kijken moet niet te lang wachten maar deze week is al best druk met de studie`s laatste 2 weken voor mij. Ik hoop dat ze dan niet te moeilijk zijn en dat ze de chassis kunnen vervangen en het spatbord er op kunnen lijmen al moet ik er voor betalen. Op dat spatbord zie je de lijm klodder gewoon zitten als of die er nergens op vast plakte leek het wel.
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Hier een selectie foto`s. Van de volgende modellen
Ze komen trouwens van CK-Modelcars.de

Porsche 911 (993) Turbo rood metallic 1:12 GT-SPIRIT Nummer 217/300
Porsche 911 Targa (991) Jaar 2013 zwart 1:43 Minichamps

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Maurice op zo 21 jun 2015 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Schaal 1:12 is toch erg mooi. Kost natuurlijk ook wat maar wat krijg je er toch een realisme voor terug. Ze lijken op de foto's net 1:1 te zijn! :worshippy:
Hopelijk komt het goed met het gescheurde model. Mag inderdaad eigenlijk niet gebeuren dus ik zou het toch proberen om te ruilen. En anders misschien zo goed mogelijk plakken als alleen de bodemplaat gescheurd is, om verder scheuren te voorkomen. Succes er mee in elk geval. :thump_up:
Bedankt Bien. :thump_up:
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2979
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Ferrarifan »

Mooie collectie en wat een indruk maken die 1:12 modellen :shock:
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Ferrarifan schreef:Mooie collectie en wat een indruk maken die 1:12 modellen :shock:
Dankje dat doen ze zeker en voor mij ook :D :rico:
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Mr. Dj M. »

Gelukkig alleen een scheur in de bodemplaat, als je een nieuwe kan krijgen is het mooi. Resin kan je echter heel goed met seconde lijm weer samenvoegen :thump_up:

Mooi duo zo, toch ook wel een mooie kleur dat bordeaux rood. :thump_up:
Plaats reactie