Maurice, Porsche 1/12

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door rsh_scuderia »

Fijn duo, zeker in deze grote indrukwekkend om ze bij elkaar te zien. :thump_up:
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Haha bedankt mensen. :D Ik vond de kleur stelling van deze 2 auto`s bij mekaar mooier dan de andere kleuren van deze 2 modellen.
Je hebt de 993 in bordeaux Rood met creme interieur en silver met blauw interieur en de 964 heb je dan darkblue wit interieur en dan in rood met zwart interieur :)
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
MitsuGalant
Berichten: 788
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 15:27
Schaal: 1:18

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door MitsuGalant »

Super modellen, die Targa is geweldig.
Ik denk mijn favoriete versie van de huidige 911, wat een gaaf ding is dat.
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Van dat model zijn er nog zat te koop van ook in Nederland dat verbaast mij het meeste van de rijkspolitie targa terwijl het best oude modellen zijn. :) Er komt misschien nog een Cabrio ook :P
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door St. Paul »

Eigenlijk wel slim, 1:12 collectie. Gaat niet zo hard maar bij de eerste 2 wagens had je direct al een grote collectie. :D toffe update weer.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Schumi28 schreef:Wel een erg mooi model, maar die scheur doet wel een beetje pijn :shock:

Denk dat de fabrikant niet de schade kan vergoeden, maar de winkel waar je hem gekocht hebt, zou je geld moeten teruggeven, want een schaalmodel moet wel even een tandje langer meegaan dan 4 maanden. Lastige is wel dat je met een Duitse winkelier te maken hebt, maakt de communicatie en hardheid wat lastiger.

Je hebt gelijk wordt nog moeilijker dan ik dag.

Dear Mr Rosbergen,

Thank you for contacting us. However, I am sorry to inform that due to the fact that you have purchased the model from a third party, you will have to contact them directly in order to obtain the spare part that you need. As is indicated in our after-sales policy :

If you bought your model through a retail store, eBay or any other seller other than the GT Spirit Club or Online Store, please contact the seller directly.

The retailer in question will have to contact us directly in order for us to be able to open a file for them, and send out the part.

Volgende keer via hun winkel kopen denk ook goedkoper maar wel beter geen omweg en ongein. Stuur wel email naar Modellbau-Klar waar die vandaan komt iemand ervaring met deze winkel dan alleen ik?.
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Mr. Dj M. »

Geen ervaring daar, maar komt vast goed. Kost die winkel dan ook geen geld, alleen tijd....

Jouw 964 Turbo vind ik overigen zelf beter passen bij de zilveren 993, dan bij het bordeaux rood maar smaken verschillen natuurlijk. Zelf ook wel eens gekeken naar een exemplaar van de 964, maar in het donker blauw zijn ze moeilijk vindbaar of echt meer dan de hoofdprijs.
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Mr. Dj M. schreef:Geen ervaring daar, maar komt vast goed. Kost die winkel dan ook geen geld, alleen tijd....

Jouw 964 Turbo vind ik overigen zelf beter passen bij de zilveren 993, dan bij het bordeaux rood maar smaken verschillen natuurlijk. Zelf ook wel eens gekeken naar een exemplaar van de 964, maar in het donker blauw zijn ze moeilijk vindbaar of echt meer dan de hoofdprijs.

Ja dat klopt in beide opzichten :D De 993 in het rood vind ik erg mooi alleen vanwege de kleur. Toen die tijd waren dit de twee echte kleuren van de Turbo`s met de kleur combinatie`s van de 2 auto`s. Ik vind zelf de 993 zilver met blauw interieur eigenlijk niks aan vind het gewoon geen mooie combinatie om eerlijk te zijn :P En over de 964 ja ik had hem eerder moeten kopen was ik niet zo duur uit geweest. Het is namelijk mijn duurste model tot nu toe 262,62 euro om precies te zijn met paypal :oops: beter te duur dan niet te koop zeggen ze toch :roll:
Kost die winkel dan ook geen geld, alleen tijd....
okay blij toe ik ben zowiezo wel bereid te betalen ik wil hem gewoon in perfecte staat hebben zolang het niet te veel kost...
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

St. Paul schreef:Eigenlijk wel slim, 1:12 collectie. Gaat niet zo hard maar bij de eerste 2 wagens had je direct al een grote collectie. :D toffe update weer.

Bedankt St. Paul :thump_up:
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Gisteren een nieuw model binnen gekregen van uit Duitsland. Zo ver zijn er nog maar 2 te koop in Europa maar die waren naar mijn idee een beetje te duur :roll:

Het model komt van (Peter Nasshan) model winkel uit Duitsland goede service overigens. Perfecte modellen zeker deze 1/12 als nieuw alles zat er bij. Doos was maar 1x open gegaan naar mijn idee voor wat foto`s voor de verkoop. Hier wat foto`s

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En zo staan ze nu in de kast Porsche Parking Only :D
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door St. Paul »

Maurice schreef:Gisteren een nieuw model binnen gekregen van uit Duitsland. Zo ver zijn er nog maar 2 te koop in Europa maar die waren naar mijn idee een beetje te duur :roll:

Het model komt van (Peter Nasshan) model winkel uit Duitsland goede service overigens. Perfecte modellen zeker deze 1/12 als nieuw alles zat er bij. Doos was maar 1x open gegaan naar mijn idee voor wat foto`s voor de verkoop. Hier wat foto`s

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En zo staan ze nu in de kast Porsche Parking Only :D
Mijn album is een simpele schijtwebsite, altijd gezeur. Maar daar staat tegenover dat hij zo simpel van opzet is dat je in 2 seconde ook alles der afgejat krijgt. :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Mijn album is een simpele schijtwebsite, altijd gezeur. Maar daar staat tegenover dat hij zo simpel van opzet is dat je in 2 seconde ook alles der afgejat krijgt. :mrgreen:
haha weer wat geleerd maar wat ik fout gedaan hebt geen idee. Bedankt Paul voor het recht zetten :thump_up: :worshippy:
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Ricardo »

Saint de redder in nood :mrgreen:

Indrukwekkend model met toch wel heel gave details :drool:
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 dec 2014 16:34
Schaal: 1:12
Locatie: Rotterdam

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door Maurice »

Ricardo schreef:Saint de redder in nood :mrgreen:

Indrukwekkend model met toch wel heel gave details :drool:
Dat zijn de Premium ClassiXXs modellen zeker alleen vanwege het feit dat alles open kan. Nog wel, de toekomst modellen worden allemaal Resine :)

Ik ben zeer tevreden met dit model :D Ben vandaag nog naar Tschuiten in Rotterdam geweest heb het volgend model gezien die ik graag bij de collectie wil toevoegen maar dat gebeurt pas tegen de kerst :)
Toys For Big Boys
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Maurice, Porsche 1/12

Bericht door St. Paul »

Maurice schreef:
haha weer wat geleerd maar wat ik fout gedaan hebt geen idee. Bedankt Paul voor het recht zetten :thump_up: :worshippy:
Ik heb nog nooit ingelogd op die site maar zie bij de mensen die het gebruiken zo vaak bandbreedte problemen etc. Ik denk dat je de verkeerde URL gelinked hebt. Enige wat ik heb gedaan is jouw URL apart geopend en in de bron gekeken. Die is bij mijnalbum maar 5 regels groot dus dan heb je de directe URL naar de foto zo te pakken. :mrgreen:

Gave update. Die grote modellen gaat een stuk minder snel maar zijn wel enorm gaaf. :worshippy:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Plaats reactie