Sven's collectie presents : 3 x Dodge Charger

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
MitsuGalant
Schaal: 1:18

Re: Sven's collectie presents : 3 x Dodge Charger

Berichtdoor MitsuGalant » do 01 mar 2018 21:19

Mooie updates. Ik heb zelf een AA Chrysler Charger gehad, een Australische versie van die groene.

Nova

Berichtdoor Nova » zo 22 jul 2018 19:35

Aangezien ik ook dol ben op deze klassieke Chargers (ik heb er zelf ook meerdere), was deze update weer een lust voor het oog. Deze auto's hebben echt de looks van een krachtpatser. Leuk detail is de weg te draaien koplampen. Hoewel ik er nooit het nut van heb begrepen.

Ik ben benieuwd naar je volgende update.

Svenson1983

Berichtdoor Svenson1983 » ma 30 jul 2018 20:47

Nova schreef:Aangezien ik ook dol ben op deze klassieke Chargers (ik heb er zelf ook meerdere), was deze update weer een lust voor het oog. Deze auto's hebben echt de looks van een krachtpatser. Leuk detail is de weg te draaien koplampen. Hoewel ik er nooit het nut van heb begrepen.

Ik kan inderdaad niet direct een ander model bedenken dat qua uiterlijk het begrip "spierballenauto" zo hard benaderd.
Van een 69er Mustang Boss of 70er Plymouth GTX spat de power er ook best wel van af. Wat de koplampen betreft, een
aerodynamische functie zal 't zeker niet hebben, maar het oogt lekker stoer.

Nova schreef:Ik ben benieuwd naar je volgende update.

Het is heus zo dat m'n laatste update al een hele poos geleden is. Ik ben echter niet gestopt met verzamelen, dus zodra
ik terug wat meer tijd heb, pik ik de draad weer op, daar kun je vanop aan :thump_up:.

Mr. Dj M.

Berichtdoor Mr. Dj M. » wo 01 aug 2018 19:06

Svenson1983 schreef:Het is heus zo dat m'n laatste update al een hele poos geleden is. Ik ben echter niet gestopt met verzamelen, dus zodra
ik terug wat meer tijd heb, pik ik de draad weer op, daar kun je vanop aan :thump_up:.

Gelukkig!!! :D