Mijn speelgoed (nieuwe thread)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
miniBoss
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 25 jan 2017 00:03
Schaal: 1:43

Re: Mijn speelgoed (nieuwe thread)

Bericht door miniBoss »

Verzameling naar mijn hart :dance: Ondanks dat ik geen Williams modellen in mijn collectie heb zitten heb ik altijd wel een zwak voor dat team gehad met prachtige wagens zoals inderdaad die FW07b en natuurlijk de FW16 met de gele helm achter het stuur.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Mijn speelgoed (nieuwe thread)

Bericht door Markopolo »

Die Arnoux :drool:

Jammer dat Stoffel in de Alain Prost versie gedemo-ed heeft, ander had ik Ks ook even een maitje gestuurd. Listige ombouw. :thump_up:
jpm2002
Berichten: 29
Lid geworden op: di 08 apr 2008 17:47

Re: Mijn speelgoed (nieuwe thread)

Bericht door jpm2002 »

Markopolo schreef:Die Arnoux :drool:

Jammer dat Stoffel in de Alain Prost versie gedemo-ed heeft, ander had ik Ks ook even een maitje gestuurd. Listige ombouw. :thump_up:
Ombouw valt reuze mee, ik heb deze zelf geconverteerd.

Kazu heeft de inlay gemaakt, net als het figuurtje en de Avon decals op de banden. Verder heb ik zelf de tabaks decals erop gezet, regenbanden erop, decals op de banden. Heb het figuurtje een betere positie in de auto gegeven ook, het origineel zat zo ver naar voor.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Mijn speelgoed (nieuwe thread)

Bericht door Markopolo »

jpm2002 schreef:
Markopolo schreef:Die Arnoux :drool:

Jammer dat Stoffel in de Alain Prost versie gedemo-ed heeft, ander had ik Ks ook even een maitje gestuurd. Listige ombouw. :thump_up:
Ombouw valt reuze mee, ik heb deze zelf geconverteerd.

Kazu heeft de inlay gemaakt, net als het figuurtje en de Avon decals op de banden. Verder heb ik zelf de tabaks decals erop gezet, regenbanden erop, decals op de banden. Heb het figuurtje een betere positie in de auto gegeven ook, het origineel zat zo ver naar voor.
Ging me niet om de ombouw, maar de wagen waarin hij gereden heeft, dit is de #2, das nie die van mijn held :) Verder wel een aanvullig voor je Stoffel verzameling :cool:
jpm2002
Berichten: 29
Lid geworden op: di 08 apr 2008 17:47

Re: Mijn speelgoed (nieuwe thread)

Bericht door jpm2002 »

Nieuwste aanwinst, de Stoffel Vandoorne 2016 DoCoMo Team Dandelion Racing Dallara SF14 uit de Japanse Super Formula series.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wouter
Berichten: 2262
Lid geworden op: do 02 feb 2006 17:13
Schaal: 1:43
Locatie: Wijchen

Re: Mijn speelgoed (nieuwe thread)

Bericht door Wouter »

Mooie aanwinst :thump_up:
Plaats reactie