Honda verzameling

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Jeff91
Berichten: 6
Lid geworden op: di 09 sep 2014 19:42
Schaal: 1:18

Re: Honda verzameling

Bericht door Jeff91 »

Mr. Dj M. schreef:Mooi merk, al zijn er veel ook op schaal getuned zie ik hier gelukkig een aantal hele mooie "standaard" exemplaren staan :thump_up:

Voor Honda moet je inderdaad in 1:18 beter speuren, maar Autoart maakt er zeker een aantal en ook in China hebben ze dealer modellen van zo'n beetje de gehele standaard vloot.
Van die getunede modellen moet ik niks hebben, of het moet een mooie mugen of spoon uitvoering zijn. Helaas zijn die Chinese modellen hier bijna niet te krijgen.
ronde3
Berichten: 461
Lid geworden op: za 09 okt 2010 11:29
Schaal: 1:87

Re: Honda verzameling

Bericht door ronde3 »

Al eens geprobeerd bij de NL Honda Dealers? Ik kocht vroeger vaak Porsche miniaturen die enkel via de auto dealers te koop waren....
Autotjezz
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Honda verzameling

Bericht door Mr. Dj M. »

ronde3 schreef:Al eens geprobeerd bij de NL Honda Dealers? Ik kocht vroeger vaak Porsche miniaturen die enkel via de auto dealers te koop waren....
Dat gaat je hier niet lukken, modellen zijn enkel voor China bedoeld....
Enige manier is direct daar kopen, kan o.a. via Ebay.
Gebruikersavatar
sybren
Berichten: 384
Lid geworden op: di 08 jul 2008 19:22

Re: Honda verzameling

Bericht door sybren »

Gaaf, iemand die Honda's verzamelt. Op marktplaats zie ik regelmatig mooie voorbij komen voor belachelijke prijzen. Ik ben nog steeds opzoek naar een model van m'n civic type S uit 2010. Mocht iemand hem tegenkomen laat het me weten.
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Honda verzameling

Bericht door Nelis »

Honda, zie je niet zoveel, ben benieuwd.
ronde3
Berichten: 461
Lid geworden op: za 09 okt 2010 11:29
Schaal: 1:87

Re: Honda verzameling

Bericht door ronde3 »

Mr. Dj M. schreef:
ronde3 schreef:Al eens geprobeerd bij de NL Honda Dealers? Ik kocht vroeger vaak Porsche miniaturen die enkel via de auto dealers te koop waren....
Dat gaat je hier niet lukken, modellen zijn enkel voor China bedoeld....
Enige manier is direct daar kopen, kan o.a. via Ebay.
Vreemd, ik heb namelijk wel wat chinese dealer modellen van Porsche China via de NL dealer destijds gekocht....
O.a. een 911 Turbo S China Edition... Vreemd dat dat dan niet bij een Honda dealer mogenlijk is... :(
Autotjezz
Gebruikersavatar
Jeff91
Berichten: 6
Lid geworden op: di 09 sep 2014 19:42
Schaal: 1:18

Re: Honda verzameling

Bericht door Jeff91 »

Tijd voor weer is een update. Heb weer wat 1/43 honda modellen gekocht, staan ook nog wat 1/18 modellen in de pre-order maar daar moet ik nog even geduld mee hebben.

Honda stream iS
Afbeelding

Honda CRX dealer edition
Afbeelding

Honda CRX
Afbeelding

Honda Civic Type R ek9
Afbeelding


En de laatste aanwinst en ook gelijk het mooiste model in mijn verzameling.

Honda Accord JTTC
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Overzicht van mijn 1/43 verzameling( blijf het toch de leukste schaal vinden om te verzamelen)
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Honda verzameling

Bericht door rsh_scuderia »

Zo een CRX was de droom van menig jonge bestuurder in de jaren 90.
Helaas zijn er veel zinloos geweld aan gedaan met stickers, vleugels en DTM-pijpen om uiteindelijk meer gewicht en minder pk te hebben :D
Plaats reactie