My F1 Legends: Schumacher update 29-11

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Schumacher, Senna en classics

Bericht door rsh_scuderia »

De oudere modellen vind ik persoonlijk wel echt modellen vanuit de jaren '90. Soms wat grof en de decals laten soms los.
Autoart heeft een tijd geleden de Lotus gepresenteerd, echter tot op heden nog niet verkocht.
Het zou mooi zijn als TSM de McLarens op de markt brengt van Senna. Iets meer detail, beter afgewerkt en een zichtbaar motorblok. :thump_up:
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Schumacher, Senna en classics

Bericht door Shumi91 »

rsh_scuderia schreef:De oudere modellen vind ik persoonlijk wel echt modellen vanuit de jaren '90. Soms wat grof en de decals laten soms los.
Autoart heeft een tijd geleden de Lotus gepresenteerd, echter tot op heden nog niet verkocht.
Het zou mooi zijn als TSM de McLarens op de markt brengt van Senna. Iets meer detail, beter afgewerkt en een zichtbaar motorblok. :thump_up:
Ja klopt, dat heb ik ook gezien op internet. De oude Minichamps versie in combinatie met Senna is meer dan prima! TSM heeft de mclaren al uitgebracht, ziet er inderdeel heel goed uit. Alleen jammer dat zij geen driver figuurtjes erin hebben. Morgen komt een nieuwe update!
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Schumacher, Senna en classics

Bericht door Shumi91 »

Svenson1983 schreef:Ik ben best fan van jouw collectie :cool:, al gaat m'n voorkeur uit naar de modellen 1:18.

Ik vond de zwarte JPS-Lotussen al geweldig, en dan nu de boterbloemgele versie :rico:.
Menig liefhebber moest even slikken toen ze dat jaar de nieuwe livery van Lotus zagen.
De wagen deed het toen vooral goed op de stratencircuits. Eén van Senna's 6 zeges in
Monaco trouwens.

Knappe update, hopelijk kunnen de decals opgeknapt worden, en wordt ie als nieuw :thump_up:.
Hartstikke bedankt! Vind ik leuk om te horen. De Camel livery met de gele kleur vind ik persoonlijk echt heel tof. Ik verzamel eigenlijk ook alleen 1/18. Maar er is weinig uitgebracht in 1/18 schaal voor Gilles Villeneuve. Ik krijg in november wel de BBR long beach 1982 en Exoto 1979. Voor nu heb ik wat "kleintjes" kunnen scoren. Zal morgen een update plaatsen wat ik binnen heb gekregen
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

G. Villeneuve, Senna en Schumacher (update augustus 29/8)

Bericht door Shumi91 »

Ik ben gister teruggekomen uit Spa. Het was een hele leuke en gave ervaring. Ik heb ook meer interesse gekregen voor de Porsche Supercup, heerlijke bakken en geluid. Het geluid van de Formule 1 viel mij heel erg tegen. De motoren van de GP2 was indrukwekkender. Ik ben benieuwd naar het seizoen van 2017 met de veranderingen die zijn aangekondigd!

Lotus 97T 1985 Senna 1e overwinning GP Portugal met originele "John Player Special" uitgevoerd door Minichamps

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mclaren MP4/5B 1990 Senna met Marlboro decals

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De Williams 1994 Senna heb ik voor een klein prijsje kunnen overnemen vanwege decal beschadigingen. Dit model ga ik laten fixen en ombouwen tot de Pacific versie

Williams FW16 1994 Senna met originele "Rothams" livery uitgevoerd door Minichamps

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn gehele Senna collectie tot nu toe

Afbeelding
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Gilles Villeneuve, Senna en Schumacher (update augustus 29-8)

Bericht door Shumi91 »

Hieronder een aantal Gilles Villeneuve modellen op schaal 1/43. Er zijn weinig 1/18 modellen van deze held. In november krijg ik wel de Exoto 1979 GP USA en BBR 1982 Long Beach, ben nu al aan het sparen....haha. Ik hoop nog in de toekomst de Mclaren 1977 te kunnen bemachtigen met Marlboro decals

Ferrari 312T 1979 Gilles Villeneuve 1/43 Minichamps

Afbeelding

Afbeelding

Ferrari 126C2 1982 Gilles Villeneuve 1/43 Minichamps

Afbeelding

Afbeelding

Ferrari 126C 1981 GP Canada Gilles Villeneuve 1/43 Brumm

Afbeelding

Afbeelding

Ferrari 126C2 1982 GP Imola Gilles Villeneuve vs Didier Pironi 1/43 Brumm

Afbeelding

Afbeelding
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Gilles Villeneuve, Senna en Schumacher (update augustus 29-8)

Bericht door Shumi91 »

Ik ben totaal geen van van Hamilton maar ik vind het een toffe diorama en lage productie qua stuks is leuk meegenomen!

Afbeelding

Afbeelding

Volgende maand nieuwe update met een boel Schumachers!
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna en Schumacher

Bericht door Shumi91 »

Zou iemand mij kunnen helpen om mijn titel te kunnen veranderen? Geen idee hoe ik dat doe haha
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Schumacher, Senna en classics

Bericht door Markopolo »

Mooie Senna opstelling. :worshippy: En die Hammie. :cool:

Wat betreft je titel aanpassen, je moet dan teruggaan naar je allereerste bericht (topicstarter) en als je daar je "onderwerp" aanpast zal dat te zien zijn in de prive collecties lijst.
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5180
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en specials (Update 29-8)

Bericht door Schumi28 »

Lekkere aanwinsten zeg :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2981
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en specials (Update 29-8)

Bericht door Ferrarifan »

Lekkere modellen hoor, met als mijn favoriet de Marlboro McLarens :worshippy:
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en specials (Update 29-8)

Bericht door Jolly Club »

Gilles, de Colin McRae van de Rundkurs.. :worshippy:

Brumm maakt misschien iets minder verfijnde modellen, maar compenseert dat door een serie prachtige, niet alledaagse, specials uit te brengen van #27. Hoewel de loopbaan van Villeneuve sr. helaas niet al te lang geduurd heeft, kun je op die manier toch een fraai rijtje bij elkaar verzamelen!

Gilles, de man die te vroeg aan kinderen begon.. :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en specials (Update 29-8)

Bericht door Shumi91 »

Ferrarifan schreef:Lekkere modellen hoor, met als mijn favoriet de Marlboro McLarens :worshippy:
Dankje! Ik ga ze volgende week allemaal laten fixen met nieuwe decals. Ze zijn toch al ruim 15 jaar oud. Ik ben zelf 25 maar ik weiger om modellen van de nieuwe Senna lijn te nemen.
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en specials (Update 29-8)

Bericht door Shumi91 »

Jolly Club schreef:Gilles, de Colin McRae van de Rundkurs.. :worshippy:

Brumm maakt misschien iets minder verfijnde modellen, maar compenseert dat door een serie prachtige, niet alledaagse, specials uit te brengen van #27. Hoewel de loopbaan van Villeneuve sr. helaas niet al te lang geduurd heeft, kun je op die manier toch een fraai rijtje bij elkaar verzamelen!

Gilles, de man die te vroeg aan kinderen begon.. :mrgreen:
Ja brumm maakt hele leuke edities van Gil. Ik vind de kwaliteit persoonlijk meer dan oke! De zandvoort editie en het duel met arnoux zijn echt heel tof gedaan.

Dit is een geweldige compilatie van #27 met kippenvel muziek

https://youtu.be/lDfRD9QnU34
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en specials (Update 29-8)

Bericht door Shumi91 »

Ook al ben ik een beetje verstappen moe na dit weekend geweest te zijn in Spa kon ik het niet laten om dit model te bestellen. De laatste wedstrijd van Max Verstappen in de Toro Rosso tijdens de GP van Rusland.

Toro Rosso STR 11 2016 M. Verstappen GP Russia 1/43 Minichamps

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
robert061980
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 15 jan 2012 17:41
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en specials (Update 29-8)

Bericht door robert061980 »

Hele mooie serie hoor. Ik ben een mede Ferrari/Schumacher fan. Mooie modellen, ik heb ook vandaag de Verstappen binnen gekregen. Schitterend model. Succes met verzamelen. Er komt nog zat moois aan dit jaar.
Plaats reactie