My F1 Legends: Schumacher update 29-11

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en specials (Update 29-8)

Bericht door Shumi91 »

robert061980 schreef:Hele mooie serie hoor. Ik ben een mede Ferrari/Schumacher fan. Mooie modellen, ik heb ook vandaag de Verstappen binnen gekregen. Schitterend model. Succes met verzamelen. Er komt nog zat moois aan dit jaar.
Bedankt! Ben er ook heel blij mee. Het is bijna gewoon een obsessie geworden haha. Ik krijg volgende maand 5 Schumacher modellen, die kant van het verzamelen is nu aan de beurt. Tot december wordt het nog gekkenwerk en daarna doe ik heel rustig aan, moet wel leuk blijven. Heeft u nog wat moois op het oog wat dit jaar uit komt?
Gebruikersavatar
robert061980
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 15 jan 2012 17:41
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en specials (Update 29-8)

Bericht door robert061980 »

Shumi91 schreef:
robert061980 schreef:Hele mooie serie hoor. Ik ben een mede Ferrari/Schumacher fan. Mooie modellen, ik heb ook vandaag de Verstappen binnen gekregen. Schitterend model. Succes met verzamelen. Er komt nog zat moois aan dit jaar.
Bedankt! Ben er ook heel blij mee. Het is bijna gewoon een obsessie geworden haha. Ik krijg volgende maand 5 Schumacher modellen, die kant van het verzamelen is nu aan de beurt. Tot december wordt het nog gekkenwerk en daarna doe ik heel rustig aan, moet wel leuk blijven. Heeft u nog wat moois op het oog wat dit jaar uit komt?
Zoals je (zeg ook maar je tegen mij hoor) misschien wel in mijn topic gelezen hebt, ben ik gestopt met de 1:18 auto's en ben ik overgestapt naar de 1:43, met Max als aanstichter. Ik wil elk model van Max in een team/auto waarin hij rijd, pech voor mij dus dit jaar, want ik zal ook de Red Bull nog moeten kopen :wink: (net als elke F1 auto van vader Jos), dat de ene livery niet de andere is, dat laat ik maar even. Als het team maar verschillend is, dan wil ik die graag verzamelen. Ook de Ferrari F1 van dit jaar wil ik graag toevoegen, helaas komt die in 1:43 vooralsnog alleen uit in Looksmart modellen, ongetwijfeld zeer gedetailleerd, maar ik ging juist 1:43 sparen vanwege ruimte en prijs beetje jammer dat de 1:43 dan nu bijna 2 x zo duur is als de 1:18. Tuurlijk is dat Bburago maar goed elke kwaliteit heeft z'n waarde.
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en specials (Update 29-8)

Bericht door Shumi91 »

robert061980 schreef:
Shumi91 schreef:
robert061980 schreef:Hele mooie serie hoor. Ik ben een mede Ferrari/Schumacher fan. Mooie modellen, ik heb ook vandaag de Verstappen binnen gekregen. Schitterend model. Succes met verzamelen. Er komt nog zat moois aan dit jaar.
Bedankt! Ben er ook heel blij mee. Het is bijna gewoon een obsessie geworden haha. Ik krijg volgende maand 5 Schumacher modellen, die kant van het verzamelen is nu aan de beurt. Tot december wordt het nog gekkenwerk en daarna doe ik heel rustig aan, moet wel leuk blijven. Heeft u nog wat moois op het oog wat dit jaar uit komt?
Zoals je (zeg ook maar je tegen mij hoor) misschien wel in mijn topic gelezen hebt, ben ik gestopt met de 1:18 auto's en ben ik overgestapt naar de 1:43, met Max als aanstichter. Ik wil elk model van Max in een team/auto waarin hij rijd, pech voor mij dus dit jaar, want ik zal ook de Red Bull nog moeten kopen :wink: (net als elke F1 auto van vader Jos), dat de ene livery niet de andere is, dat laat ik maar even. Als het team maar verschillend is, dan wil ik die graag verzamelen. Ook de Ferrari F1 van dit jaar wil ik graag toevoegen, helaas komt die in 1:43 vooralsnog alleen uit in Looksmart modellen, ongetwijfeld zeer gedetailleerd, maar ik ging juist 1:43 sparen vanwege ruimte en prijs beetje jammer dat de 1:43 dan nu bijna 2 x zo duur is als de 1:18. Tuurlijk is dat Bburago maar goed elke kwaliteit heeft z'n waarde.
Ja ik had uw forum gezien. Echt hele zieke collectie had u met die F1 ferrari modellen en dan zo in die vitrines..jaloers! Ik heb ook de STR11 Max besteld en de RB12. Ik laat door een duitser een case maken van GP Baghrein en GP Spanje. Edities 1, 2 en 3 zijn nu helaas niet meer te betalen. Ook belachelijk dat die 1/43 modellen 200/300 euro zijn. En die 1e editie is gewoon 400 plus. De markt gaat echt kapot zo
Gebruikersavatar
Svenson1983
Berichten: 430
Lid geworden op: zo 09 feb 2014 15:48
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: G. Villeneuve, Senna en Schumacher (update augustus 29/8)

Bericht door Svenson1983 »

Shumi91 schreef:Lotus 97T 1985 Senna 1e overwinning GP Portugal met originele "John Player Special" uitgevoerd door Minichamps

Afbeelding
Fraaie aanwinsten weer, met als persoonlijke kers op de taart bovenstaande Lotus :eerste: :dance:.
Eerst overwinning in F1, waarin ie z'n kunsten als regenrijder etaleerde in een kletsnat Portugal.

De 1990 McLaren mag er ook wezen, maar ik onthoud vooral de iconische bolide van 1988 :).

De 1994 Williams, tja... Twee Pole Positions, meer plezier heeft Senna er niet aan beleefd :evil:.
Ik krijg nog steeds kippenvel van dat YouTube-filmpje, als ie de eerste zorgen toegediend krijgt :cry:.

Ik kijk alvast erg uit naar die Exoto-bolide :ja:.
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: G. Villeneuve, Senna en Schumacher (update augustus 29/8)

Bericht door Shumi91 »

Svenson1983 schreef:
Shumi91 schreef:Lotus 97T 1985 Senna 1e overwinning GP Portugal met originele "John Player Special" uitgevoerd door Minichamps

Afbeelding
Fraaie aanwinsten weer, met als persoonlijke kers op de taart bovenstaande Lotus :eerste: :dance:.
Eerst overwinning in F1, waarin ie z'n kunsten als regenrijder etaleerde in een kletsnat Portugal.

De 1990 McLaren mag er ook wezen, maar ik onthoud vooral de iconische bolide van 1988 :).

De 1994 Williams, tja... Twee Pole Positions, meer plezier heeft Senna er niet aan beleefd :evil:.
Ik krijg nog steeds kippenvel van dat YouTube-filmpje, als ie de eerste zorgen toegediend krijgt :cry:.

Ik kijk alvast erg uit naar die Exoto-bolide :ja:.
Thanks! Ja de Lotus 85 met originele JPS ben ik ook heel blij mee. Ik ben bezig om te zoeken naar de Mclaren 1988 van de oude editie. Tot nu toe erg moeilijk te vinden helaas, zeker in een goede conditie!
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en specials (Update 29-8)

Bericht door Shumi91 »

Ik heb een tijdje terug 5 Senna modellen weggebracht naar een kennis die alle kleine foutjes en decalschade gaat fixen. Ik heb vandaag 2 Schumacher modellen ontvangen uit 1996. Na het weekend ga ik nog een Senna model ophalen uit 1994 met originele Rothmans reclame in uitstekende staat. Die ander uit 1994 heb ik weggebracht om te laten fixen en om te bouwen tot de Pacific versie. Daarnaast komen er nog 2 Hamilton 1/43 specials binnen. Ten slotte ga ik 1 oktober in Houten nog 3 promo specials ophalen 1/43.

Ferrari F310 1996 Michael Schumacher winner GP Spain

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ferrari F310 1996 High Nose Michael Schumacher

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeffrey1985
Berichten: 866
Lid geworden op: za 07 aug 2010 20:58
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en special (24-9)

Bericht door Jeffrey1985 »

Weer een mooie update. :thump_up: Ben benieuwd naar je Houten update.
Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 :idea:

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
Gebruikersavatar
Svenson1983
Berichten: 430
Lid geworden op: zo 09 feb 2014 15:48
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en special (24-9)

Bericht door Svenson1983 »

Wederom 2 erg mooie Ferrari's :worshippy:.

De "Low Nose" geniet echter mijn voorkeur. Hoeveel GP's zijn er eigenlijk met deze wagen gereden,
alvorens over te schakelen op de "High Nose"?

Ik ga binnenkort ook weer naar Houten, maar dan voor ander spul :P.

Ben alvast benieuwd naar je toekomstige 1:18-aanwinsten.

Grtz
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en special (24-9)

Bericht door Shumi91 »

Svenson1983 schreef:Wederom 2 erg mooie Ferrari's :worshippy:.

De "Low Nose" geniet echter mijn voorkeur. Hoeveel GP's zijn er eigenlijk met deze wagen gereden,
alvorens over te schakelen op de "High Nose"?

Ik ga binnenkort ook weer naar Houten, maar dan voor ander spul :P.

Ben alvast benieuwd naar je toekomstige 1:18-aanwinsten.

Grtz
Thanks Svensson! Ik ga de "low nose" ook wegbrengen om 2 camera"s erop te doen. Maakt het toch meer af voor mijn gevoel.

Afbeelding
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en special (24-9)

Bericht door Shumi91 »

Jeffrey1985 schreef:Weer een mooie update. :thump_up: Ben benieuwd naar je Houten update.
Bedankt voor het compliment. In Houten worden het 3 1/43 promo versies. Helaas geen 1:18, beetje voor de afwisseling
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en special (24-9)

Bericht door Schumi28 »

Lekkere aanwinsten, mooie coureur :worshippy: :thump_up:
Afbeelding
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en special (24-9)

Bericht door Shumi91 »

Als eerste bedankt voor alle reacties en complimenten!

Ik heb een tijdje geleden een FW16 1994 Senna binnen gehad waarvan de decals beschadigd zijn. Deze staat in de garage om daarvan een Pacific versie te maken en te fixen. Zodoende heb ik een nieuwe aangeschaft en dit keer wel in goede staat ondanks dat die al minimaal 15 jaar oud is. Ene kant voel ik meer bij de oude diecast modellen van de Senna editie. De keerzijde is dat ze allemaal 15-20 jaar oud zijn, wat een nostalgisch gevoel geeft maar op gebied van decals etc achterlopen. Ik heb nu 7 Senna modellen 1/18 van de oude editie dus ik ga nu door om ze allemaal te bemachtigen.

Williams FW 1994 Senna Original Rothmans

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier nog 2 modellen in schaal 1/43 voor mijn Hamilton case

Mercedes F1 WO5 Hybrid 2015 Hamilton Japanese GP limited 666

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mercedes F1 W06 Hybrid Hamilton Belgium GP limited 400

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zaterdag naar Namac om 3 1/43 promo op te halen!
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en special (update 29-9)

Bericht door Shumi91 »

Shumi91 schreef:Ik ben Jordi de Vries, 25 jaar en ik kom uit Pijnacker. Ik ben 3 maanden geleden begonnen met deze hobby. Na veel 'troep' te hebben gekocht heb ik besloten om mij te focussen op 1 richting. Met name modellen van Schumacher, Senna, Verstappen en modellen uit de jaren 70/80/90.

Ik vind het leuk om mijn collectie te laten zien. In de komende maanden krijg ik er nog redelijk wat bij!

ps. Hoe moet ik in hemelsnaam foto's plaatsen?! haha
Shumi91
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 jul 2016 13:54
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en specials (27-9)

Bericht door Shumi91 »

Heb deze vandaag gehaald voor een nog redelijke prijs, helaas te laat begonnen met de verstappen edities.

Toro Rosso STR10 Max Verstappen GP Malaysia editie 2

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
afcawooz
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 11 jan 2016 18:10
Schaal: 1:18

Re: Villeneuve, Senna, Schumacher en special (Senna, Hamilton, Verstappen update 30-09)

Bericht door afcawooz »

Ik kijk altijd met plezier naar je updates. Goed bezig!
Plaats reactie