Jurriens Ferrari collectie (update 07-09 & vitrines)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
JurrienK
Berichten: 961
Lid geworden op: do 17 feb 2005 14:00
Locatie: Oosterblokker
Contacteer:

Jurriens Ferrari collectie (update 07-09 & vitrines)

Bericht door JurrienK »

De hele verzameling
Afbeelding


De verzameling in kleine stukjes (sommige overlappen elkaar)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door JurrienK op vr 08 sep 2006 09:27, 31 keer totaal gewijzigd.
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ziet er echt super uit. Ferrari begint zo wel de overhand te krijgen op het forum. Echt super collectie en de kasten zien er ook :thump_up: uit.

Welkom
Gebruikersavatar
JurrienK
Berichten: 961
Lid geworden op: do 17 feb 2005 14:00
Locatie: Oosterblokker
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

De (volgens mij) exclusiefste 1:18 modellen uit mijn collectie, als je kunt hang er een prijskaartje aan:

Namen staan elke keer van links naar rechts,

250 GTO 1964 Jouef; 275 GTB/4 ERTL; 330 P4 Jouef
Afbeelding

365 Daytona Solido; 2x 360 Modena Bburago
Afbeelding

365 Daytona Techno Giodi; 512 BB Chrono; 330 P4 Universal Hobbies (meer info over deze fabrikant is welkom)
Afbeelding

3x 288 GTO Bburago
Afbeelding

3x F40 Bburago
Afbeelding

550 Maranello (hoort certifikaat bij, vergeten te fotograferen) Bburago base, Art Deko Colection nr. 20/111; 2x Testarossa Bburago
Afbeelding

F2002 Hotwheels/Mattel
Afbeelding

288 GTO; 250 GT California; 500 F2, allen Polistil en 1:16
Voor de 500 F2 ooit nog eens een keer F25,- neergeteld op een rommelmarkt, koopje niet?
Afbeelding

412T2 PMA ?5 op een rommelmarkt :D :D
Afbeelding

Meer volgen zometeen, niet zo'n snelle computer en alles begint vast te lopen..... :cry:[/b]
Laatst gewijzigd door JurrienK op ma 21 feb 2005 22:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5181
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

:worshippy: Welkom Ferrariverzamelaar, zie er goed uit in die zelfgemaakte vitrine (dat is ook al ene knap stukje werk die vitrine)

Heerlijk al die Ferrari's 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Een hele mooie vitrine en ook leuk dat je verschillende schalen door elkaar heen spaart, we wonen in de buurt zie ik. Je gaat vast naar die winkel in de Kersenboogerd.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op zo 20 feb 2005 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JurrienK
Berichten: 961
Lid geworden op: do 17 feb 2005 14:00
Locatie: Oosterblokker
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

333 SP Hotwheels/Mattel, duurste aankoop ooit voor 1 model, iets meer dan ?30
Afbeelding

F355 UT
Afbeelding

512 M Mira
Afbeelding

348 TB Bburago, over dit model wil ik graag meer informatie, hij mist nu verschillende onderdelen die ik wel weer van een ander model dat ik dan moet gaan kopen af kan halen, maar is dit het wel waard?
Afbeelding

348 TS Mira
Afbeelding

F40 Bburago
Afbeelding

328 GTS Anson
Afbeelding

Dit was het voor nu, 1:24 volgen waarschijnlijk volgend weekend
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Gebruikersavatar
elcamino
Berichten: 658
Lid geworden op: do 15 jul 2004 16:36
Schaal: 1:18

corectie

Bericht door elcamino »

de foto met de zwarte 512 bb is niet van kyosho denk eerder van chrono.
Dit inverband met het groene glas.
Gebruikersavatar
B.A.Z. 10
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 22 dec 2004 17:52

Bericht door B.A.Z. 10 »

hele mooie verzameling,ferrari verzamelingen kom je heel erg weinig tegen :mrgreen: :wink: ik vind ferrari echt een heel mooi merk.ga zo door met verzamelen :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
JurrienK
Berichten: 961
Lid geworden op: do 17 feb 2005 14:00
Locatie: Oosterblokker
Contacteer:

Re: corectie

Bericht door JurrienK »

elcamino schreef:de foto met de zwarte 512 bb is niet van kyosho denk eerder van chrono.
Dit inverband met het groene glas.


Je hebt helemaal gelijk, ik heb het gelijk maar even aangepast
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Gebruikersavatar
W-J
Berichten: 330
Lid geworden op: wo 07 apr 2004 18:48
Locatie: Roden

Bericht door W-J »

Er komt steeds meer Ferrari op het forum :D
Je verzameling ziet er erg goed uit en is behoorlijk groot :thump_up:
Ik vind de vitrine waar je ze in hebt staan ook erg mooi
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Heel heel erg mooi die vitrine kast en natuurlijk ook de modellen die er in staan! :thump_up: Je verzameld verschillende schalen zie ik. 1/18, 1/24 en 1/43. Door elkaar vind ik het minder mooi staan, maar dat is persoonlijk :D

Over de 1/43 modellen heb ik een vraagje aan je. Wat vind jij wie de mooiste en betaalbaarste modellen maakt in deze schaal van Ferrari? Ik probeer in mijn eigen verzameling deze schaal nog wat te 'ontdekken' en zo te zien heb jij er al aardig wat. :D

Voor de 500 F2 ooit nog eens een keer F25,- neergeteld op een rommelmarkt, koopje niet?
Dat is echt een koopje. Ik heb er een jaartje geleden ook zoéén gekocht voor zo'n 40 euro, en dat vond ik ook al een koopje. Je komt dit model zo nu en dan nog eens tegen voor prijzen die aardig kunnen oplopen :shock:

Ps.. welkom hier op dit gezellige forum!
Afbeelding
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Mooie verzameling. :thump_up:
Alleen jammer, dat je door waarschijnlijk plaatsgebrek alles doorelkaar hebt staan. Indien je deze verzameling op schaal zou plaatsen en ook nog onderscheid maakt tussen race, F1 en straatversie's, dan zou dit een nog mooiere en overzichtelijkerer indruk geven van je verzameling.
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 1076
Lid geworden op: do 11 dec 2003 13:23
Locatie: Antwerpen / België
Contacteer:

Bericht door Frans »

Welkom met je Ferrari verzameling hier op het Forum :thump_up:
Afbeelding

Forza Ferrari
Gebruikersavatar
JurrienK
Berichten: 961
Lid geworden op: do 17 feb 2005 14:00
Locatie: Oosterblokker
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

jelmer schreef: Over de 1/43 modellen heb ik een vraagje aan je. Wat vind jij wie de mooiste en betaalbaarste modellen maakt in deze schaal van Ferrari? Ik probeer in mijn eigen verzameling deze schaal nog wat te 'ontdekken' en zo te zien heb jij er al aardig wat. :D


Meest betaalbare, waar ik er ook het meest van heb: Bburago, maar dan heb je niet echt een goede kwaliteit.
Beste kwaliteits/prijs verhouding: heb ik niet echt een voorkeur voor, maar heb wel een mooi stukje in mn vitrine (die overgins door mn vader is gemaakt, thx vor alle reacties :D) met een stuk of 20-30 308GTB 1:43, in allerlei uitvoeringen, oa een woestijnrijder, 5 gewone en heel wat rally/race auto's


The Red Dream schreef: Alleen jammer, dat je door waarschijnlijk plaatsgebrek alles doorelkaar hebt staan. Indien je deze verzameling op schaal zou plaatsen en ook nog onderscheid maakt tussen race, F1 en straatversie's, dan zou dit een nog mooiere en overzichtelijkerer indruk geven van je verzameling.


idd plaatsgedrek, hopen dat die oudere broer uit huis gaat, dan krijg ik waarschijnlijk een hele kamer voor mn verzameling :D
ik heb nu alles per model staat, maar thx voor de tip, als ik meer ruimte heb ga ik ze waarschijnlijk per schaal sorteren...
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Erg mooie verzameling zeg!! Veel plezier nog met het uitbreiden daarvan :!: :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie