Collectie Mister X

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Collectie Mister X

Bericht door Bart »

Ik plaats dit bericht voor een ander. Ik zal geen namen noemen, omdat de eigenaar dat niet wenst. (bang voor diefstal e.d.)

Maar de collectie is zo mooi, met diverse BBR modellen dat ik wel even wat laat zien.

[edit]
Foto's verwijderd i.v.m. ruimte op miin server.
Laatst gewijzigd door Bart op zo 20 mar 2005 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

:shock: Wow, dat zijn hele mooie spulletjes :worshippy:

(bang voor diefstal e.d.)
Afbeelding


:think: Kan ik me iets bij voorstellen als je je circuitwagens al in het bos terug moet vinden :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Zozo mooie modellen...

Maar diefstal?? Gebeurd niet iig vaak... toch?
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Zeer mooie collectie. Vraag me idd ook af of modelauto's nu echt roofgoed zijn. Je moet er wel verstand van hebben om te weten wat je mee moet nemen in zo'n collectie.
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Bericht door Droes »

Zeker mooie collectie :shock:
Heeft zelfs een Renaultje :thump_up: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ja dat zijn mooie wagens, maar we zijn hier toch net zo bekend als we zelf willen? Als je een nick name hebt en je woonplaats niet invult, dan moet een dief wel heel veel moeite doen.
BBr's das toch geen kattepis al die wagentjes. Respect voor die verzameling :worshippy:
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Peter Parker schreef:Ja dat zijn mooie wagens, maar we zijn hier toch net zo bekend als we zelf willen? Als je een nick name hebt en je woonplaats niet invult, dan moet een dief wel heel veel moeite doen.
BBr's das toch geen kattepis al die wagentjes. Respect voor die verzameling :worshippy:

Heb ik al aan hem meegedeeld. Maar goed, we zullen zien of hij zich aanmeldt.
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Ik denk dat hier toch verzamelaars zijn die heel wat duurders laten zien, een beetje vertrouwen moet je toch hebben. Hoewel er zeker wat bij zit dat ik wel het stelen waard vind :drool: vooral die Vipers :worshippy: maar die zullen bij lange na niet de meest waardevolle zijn (in geld uitgedrukt dan) :thump_up:
Afbeelding
Jp-cars
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 20 feb 2005 19:37

Bericht door Jp-cars »

heel mooi collectie. :drool:


en diefstal van hobby artikellen gebeuren vaker dan je denkt, de vader van een vriend van me, die verzameld ook auto's waaronder enkele die heel wat waard zijn.
heeft het toen op internet gezet, en werd dezelfde week nog een auto aangeboden die hij graag wou, zo zijn er gegevens gewisseld, en binnen een maand was er ingebroken, en een aantal modellen weg genomen, toeval? denk 't niet
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Mooie collectie hoor! :worshippy:
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Tis de moeite waard ja. Hopen dat mr x. zich nog registreert, want zoals Peter ook al zei, zo snel gaat het nou ook weer niet fout.
Niet mijn stijl dus, maar wel leuk om te zien.
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

aardige collectie!!!

een jaar geleden ofzo hadden we het over een verzekering. Daar is toen uitgekomen dat je je modellen het beste kan aangeven bij de inboedelverzekering, en natuurlijk zelf goede documentatie doen, zodat in geval van brand of diefstal een kenner (bijv een winkelier) de waarde kan schatten.
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D PRACHTIGE VERZAMELING ,maar bang van diefstal wat moet ik dan zeggen ,nu ik heb alles laten verzekeren moet hij ook maar doen .
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Zeer mooie modellen :thump_up:


Betreft diefstal moet je inderdaad nooit je adres zomaar prijsgeven. Zeker niet op het net. Ik heb voor enkele jaren geleden een groot deel van mijn verzameling verkocht, omdat ik alleen nog maar Ferrari modellen wilde verzamelen.
Omdat het nogal exclusieve modellen waren, zijn de nodige verzamelaars bij mij over de vloer geweest om de modellen persoonlijk te komen afhalen. Hoofdzakelijk alles leuke, aardige en nette lui, maar ik heb ik ook een stel over de vloer gehad, waarbij ik dacht, dat deze nog eens terug zouden komen, maar dan als niemand thuis is. Ze hadden niet alleen interesse in mijn overige modelauto's, maar lieten hun ogen ook vallen op audio aparatuur en overige spullen in mijn huis. Gelukkig is het nooit zo ver gekomen, maar ik had er totaal geen goed gevoel bij. Ook al zijn mijn modellen extra verzekerd. Alleen al de ellende die je erna hebt en het gevoel, dat iemand in je huis is geweest. Is ook niet prettig voor de overige gezinsleden.
Gebruikersavatar
Vincent
Berichten: 517
Lid geworden op: za 05 mar 2005 15:32
Locatie: Essen (Belgie)

Bericht door Vincent »

Wauw !
Knappe Vipers en McLarens ! :drool:
Plaats reactie