Collectie Mister X

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

:thump_up: zeeeer mooie verzameling :thump_up:

er zitten modellen tussen die mij niet aanspreken
maar toch ziet het er wel goed uit :mrgreen:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
Wim83
Berichten: 447
Lid geworden op: za 19 feb 2005 16:53
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

mooie collectie!!
die viper team oreca is wel de max 8)
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Hij heeft wel een mooie viper collectie :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Monty2004
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 29 dec 2003 23:29
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Monty2004 »

Mooie collectie Mister X :!:
Maar ik mis alleen nog die Renault Clio waamee je tijdens de Marlboro Masters bijna wist te winnen...... :wink:
Mvg Monty
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Monty2004 schreef:Mooie collectie Mister X :!:
Maar ik mis alleen nog die Renault Clio waamee je tijdens de Marlboro Masters bijna wist te winnen...... :wink:
Mvg Monty

Ja, ik moet toch een naam bedenken :mrgreen:

Maar goed, ik plaats geen nieuwe foto's meer omdat hij dat niet wenst. Denk dat de kans ook zeer klein is dat hij zich aanmeldt.
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

:worshippy: als ik hem was zou ik ook bang zijn voor diefstal. het is gewoon een verdomd mooie collectie :drool: maar ik denk niet dat dieven weten hoeveel die auto's waard zijn
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

fish88 schreef::worshippy: als ik hem was zou ik ook bang zijn voor diefstal. het is gewoon een verdomd mooie collectie :drool: maar ik denk niet dat dieven weten hoeveel die auto's waard zijn
:mrgreen: nu ik vind dat gedoe van die diefstallen voor zijn wagens wel wat overdreven hoor ,ik zit met meer dan 1100 modellen ,heb je wel eens idée hoeveel dat kost .en ik laat ze toch ook zien op het forum en op het net :mrgreen: het gaat toch niet om goud of diamanten hé :mrgreen:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Inderdaad jammer dat hij geen lid wil worden omdat hij bang voor diefstal is...Maargoed ieder zijn keuze...toch is het jammer... :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

kwiebje schreef:Inderdaad jammer dat hij geen lid wil worden omdat hij bang voor diefstal is...Maargoed ieder zijn keuze...toch is het jammer... :(
:( vind ik dus ook,maar iedereen is vrij inderdaad :D
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

117ayrton schreef::mrgreen: nu ik vind dat gedoe van die diefstallen voor zijn wagens wel wat overdreven hoor ,ik zit met meer dan 1100 modellen ,heb je wel eens idée hoeveel dat kost .en ik laat ze toch ook zien op het forum en op het net :mrgreen: het gaat toch niet om goud of diamanten hé :mrgreen:


Maar daar komt wel bij dat er, om jouw collectie af te slepen, een dieplader nodig is he Vic :mrgreen: valt een beetje op als zoiets voor je deur komt staan :doh:
Afbeelding
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

The Red Dream schreef:Omdat het nogal exclusieve modellen waren, zijn de nodige verzamelaars bij mij over de vloer geweest om de modellen persoonlijk te komen afhalen....


Soms verkoop ik ook wel eens wat... meestal spreek ik gewoon af aan 't begin van de wijk. Soms aan huis, maar verder dan de voordeur komen ze niet... Het is maar net hoe ver je ze zelf laat gaan... zou het nou koud en stormachtig zijn buiten, dan laat ik ze niet verder dan de hal.
Stook niet voor de hele buurt :wink:

Dat mensen trouwens rondkijken als ze bij een vreemde binnen zijn is normaal... Ze kennen je niet, ze zijn nog nooit zo onthaald...
Ze denken aanbellen, bekijken, betalen en weer wegwezen.

Het is mij ook al eens overkomen... Ik ging naar een goudhandelaar waar ik iets had besteld, ik kende de persoon verder niet maar ik werd bijna feestelijk binnengehaald... koffie, broodjes wat ik maar wou kon ik krijgen... Ja dan weet je ook niet waar je moet kijken...
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Dat is een verdomd mooie verzameling van die X, jammer dat hij zich niet aanmeldt :?
Afbeelding
Plaats reactie