willyschildpad's projecten+collecties (update26-03-05)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Muiter schreef:
Bracer schreef:Bovenstaande 2 berichten bijvoorbeeld in een bericht plaatsen en dan naar degene die je antwoord heeft bv '@ Tim' ervoor plaatsen. Ja soory klinkt wat mieren**kerig maar t oogt gewoon wat fijner :wink:

Datgene wat onder een quote staat is een reactie op de quote.


Dat weet ik Muit, maar er mogen maar 3 quotes in een bericht :wink:
Nee het enige wat ik bedoelde te zeggen is dat dit gewoon ook een manier is om het overzichtelijk en duidelijk te houden, sorry als het anders over kwam, niks mee bedoeld hoor :thump_up:

Oww btw, ik heb niet zo heel veel Vipers hoor, 5 maar, 6 als je de copperhead meetelt :mrgreen: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=1017&sid=6754d89a17363e4553cc4c5398ced4e5&sid=c79397c504c95f206bf1318495cbca14
Laatst gewijzigd door Bracer op zo 27 mar 2005 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

willyschildpad schreef:
117ayrton schreef::D niet echt iets dat ik zou sparen ,maar toch mooi hoor :thump_up:


als ik uit jou tijd kwam spaarde ik denk ik ook niet die getunde modellen, maar ik koop ook veel auto's uit de jaren '50, '60 en '70, net als die mustangs en die pick up's en die charger
:mrgreen: ha mijn tijd,ja dat was nog de tijd van toen hé,maar ik vind jou wagens wel echt mooi hoor willy doe zeker zo verder :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Tim schreef:
willyschildpad schreef:
Peter Parker schreef:mooie wagens, die pimp wagens hebben wel wat, hoewel een pimp Hummer wat overdone lijkt. :thump_up:



wat bedoelje met overdone??


Ik denk dat Peter bedoeld dat het een beetje "te" is. Met zoiets zou je in 1:1 niets meer mee kunnen.


Dank je Tim dat bedoelde ik. Ik heb een Hummer in het echt gezien, dat vind ik al een enorme bak en dan nog met al die glitters erop, brrrrrrr :wink:
Gebruikersavatar
Bird
Berichten: 139
Lid geworden op: zo 07 mar 2004 22:59
Schaal: 1:18
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Bericht door Bird »

Die shelby die je blauw met silver hebt gespoten is echt mooi gelukt :worshippy: , ik heb er ook een in bestelling staan (al meer als een half jaar lang bij Bburago) als bouwpakket en ik denk dat ik 'm ook ga ombouwen. Verder zitten er leuke projecten tussen in jouw verzameling.
Afbeelding
Plaats reactie