willyschildpad's projecten+collecties (update26-03-05)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
willyschildpad
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 04 mar 2005 23:34
Locatie: valkenswaard
Contacteer:

Bericht door willyschildpad »

117ayrton schreef::D niet echt iets dat ik zou sparen ,maar toch mooi hoor :thump_up:


als ik uit jou tijd kwam spaarde ik denk ik ook niet die getunde modellen, maar ik koop ook veel auto's uit de jaren '50, '60 en '70, net als die mustangs en die pick up's en die charger
Gebruikersavatar
willyschildpad
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 04 mar 2005 23:34
Locatie: valkenswaard
Contacteer:

Bericht door willyschildpad »

Peter Parker schreef:Wat een klussen worden er toch gedaan met de wagens, mooi werk :thump_up:


bedankt voor het commetaar
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

mooie wagens, die pimp wagens hebben wel wat, hoewel een pimp Hummer wat overdone lijkt. :thump_up:
Gebruikersavatar
willyschildpad
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 04 mar 2005 23:34
Locatie: valkenswaard
Contacteer:

Bericht door willyschildpad »

Peter Parker schreef:mooie wagens, die pimp wagens hebben wel wat, hoewel een pimp Hummer wat overdone lijkt. :thump_up:



wat bedoelje met overdone??
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

willyschildpad schreef:
Peter Parker schreef:mooie wagens, die pimp wagens hebben wel wat, hoewel een pimp Hummer wat overdone lijkt. :thump_up:



wat bedoelje met overdone??


Ik denk dat Peter bedoeld dat het een beetje "te" is. Met zoiets zou je in 1:1 niets meer mee kunnen.
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Ik heb je topics bij elkaar gevoegd Willy. Het is gebruikelijk dat ieder forumlid maar één topic onderhoudt in de privécollecties.
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
willyschildpad
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 04 mar 2005 23:34
Locatie: valkenswaard
Contacteer:

Bericht door willyschildpad »

Tim schreef:
willyschildpad schreef:
Peter Parker schreef:mooie wagens, die pimp wagens hebben wel wat, hoewel een pimp Hummer wat overdone lijkt. :thump_up:



wat bedoelje met overdone??


Ik denk dat Peter bedoeld dat het een beetje "te" is. Met zoiets zou je in 1:1 niets meer mee kunnen.


tja.. het klopt wel want bij die hummer kunnen de wielen niet muur sturen zo laag hangt hij bij die 350Z kan dat nog wel, maar ik koop die auto's ook niet meer, kijk maar naar die lijst wat ik wil kopen alleen maar oldtimers.
bedank voor de uitleg :worshippy:
Gebruikersavatar
willyschildpad
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 04 mar 2005 23:34
Locatie: valkenswaard
Contacteer:

Bericht door willyschildpad »

model1op43 schreef:Ik heb je topics bij elkaar gevoegd Willy. Het is gebruikelijk dat ieder forumlid maar één topic onderhoudt in de privécollecties.


oke dan weet ik dat maar ik heb mijn verzameling wel naar boven bij da andere gezet en daaronder weg gehaald.
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

willyschildpad schreef: maar ik koop die auto's ook niet meer, kijk maar naar die lijst wat ik wil kopen alleen maar oldtimers.


Na 1980 is er toch niet zoveel bijzonders meer gebouwd. :thump_up: :thump_up:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

willyschildpad schreef:
Bracer schreef:Ziet er aardig uit Willy, vooral die fastback mag er zijn :thump_up:


bedank, welke van de twee fastbacks bedoel je??


De Mach I :worshippy: maareh, je kunt je antwoorden ook in 1 post doen, houdt het wat overzichtelijker :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
willyschildpad
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 04 mar 2005 23:34
Locatie: valkenswaard
Contacteer:

Bericht door willyschildpad »

Bracer schreef:
willyschildpad schreef:
Bracer schreef:Ziet er aardig uit Willy, vooral die fastback mag er zijn :thump_up:


bedank, welke van de twee fastbacks bedoel je??


De Mach I :worshippy: maareh, je kunt je antwoorden ook in 1 post doen, houdt het wat overzichtelijker :wink:


wat bedoel je met in 1 post doen?? :doh: ben hier nog niet ze lang :oops:
Gebruikersavatar
willyschildpad
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 04 mar 2005 23:34
Locatie: valkenswaard
Contacteer:

Bericht door willyschildpad »

Tim schreef:
willyschildpad schreef: maar ik koop die auto's ook niet meer, kijk maar naar die lijst wat ik wil kopen alleen maar oldtimers.


Na 1980 is er toch niet zoveel bijzonders meer gebouwd. :thump_up: :thump_up:


helemaal gelijkt :thump_up:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Bovenstaande 2 berichten bijvoorbeeld in een bericht plaatsen en dan naar degene die je antwoord heeft bv '@ Tim' ervoor plaatsen. Ja soory klinkt wat mieren**kerig maar t oogt gewoon wat fijner :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
willyschildpad
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 04 mar 2005 23:34
Locatie: valkenswaard
Contacteer:

Bericht door willyschildpad »

Bracer schreef:Bovenstaande 2 berichten bijvoorbeeld in een bericht plaatsen en dan naar degene die je antwoord heeft bv '@ Tim' ervoor plaatsen. Ja soory klinkt wat mieren**kerig maar t oogt gewoon wat fijner :wink:


'@ bracer' is het zo goed?? en ik heb nog een vraagje: hoeveel vipers heb jij wel niet?? heb je er misschien foto's van?? :worshippy:
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Bracer schreef:Bovenstaande 2 berichten bijvoorbeeld in een bericht plaatsen en dan naar degene die je antwoord heeft bv '@ Tim' ervoor plaatsen. Ja soory klinkt wat mieren**kerig maar t oogt gewoon wat fijner :wink:

Datgene wat onder een quote staat is een reactie op de quote.
Oprichter van modelautoforum.nl
Plaats reactie