Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jantje
Berichten: 30
Lid geworden op: do 06 apr 2006 13:18
Locatie: Budel

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door Jantje »

ge-flopt schreef:Hoi Peter Parker en allen,

Ik heb een backup gemaakt van Matts site een week of 2 voordat hij uit de lucht ging. Dit was puur toeval.
Matts site is als mirror te vinden op http://www.ikwilniks.nl/www.mattsmodelautos.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zolang mijn site bestaat laat ik matts site er ook op staan.
Komt Matt zijn site nog online?
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door ge-flopt »

Yep, heb een maand geleden een crash gehad. Zijn site gelukkig nog als backup ergens staan. Hoop in de komende week alles weer online te hebben.
Jantje
Berichten: 30
Lid geworden op: do 06 apr 2006 13:18
Locatie: Budel

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door Jantje »

ge-flopt schreef:Yep, heb een maand geleden een crash gehad. Zijn site gelukkig nog als backup ergens staan. Hoop in de komende week alles weer online te hebben.
super, ik schrok al toen ie niet meer startte via tdmf.
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door ge-flopt »

Jantje schreef:
ge-flopt schreef:Yep, heb een maand geleden een crash gehad. Zijn site gelukkig nog als backup ergens staan. Hoop in de komende week alles weer online te hebben.
super, ik schrok al toen ie niet meer startte via tdmf.
Regelmatig wat problemen met mijn server en opnieuw installeren heb ik dus maar besloten om alles publiekelijk te plaatsen:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/169 ... lautos.rar
Niet bijzonders, gewoon downloaden en uitpakken
Gebruikersavatar
dave.r
Berichten: 229
Lid geworden op: do 09 apr 2009 19:11
Locatie: Wuustwezel (België)

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door dave.r »

Het wordt bijna drie jaar dat Matt ons verliet.
Eventjes weer ophalen.

R.I.P. Matt
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door ge-flopt »

Wat is er eigenlijk met de collectie gebeurd van Matt?
Jantje
Berichten: 30
Lid geworden op: do 06 apr 2006 13:18
Locatie: Budel

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door Jantje »

ge-flopt schreef:Wat is er eigenlijk met de collectie gebeurd van Matt?
Die heeft zijn zoon gekregen. Maar of hij die nu nog heeft weet ik niet.
Ze zijn redelijk snel verhuisd en het contact is sindsdien verbroken.
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door 117ayrton »

volgens mijn gegevens wilde hij alles verkopen :oops:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door ge-flopt »

inderdaad, ik begreep ook dat hij alles wilde verkopen, maar dan alles in 1 keer aan een opkoper. Weet alleen daar de huidige stand niet van.
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door ge-flopt »

Even een schop van het topic.

Van de week dit bericht van BlackWidow gehad. Ik ken de persoon niet, maar blijkbaar is er iemand niet blij mee dat de (niet meer toegankelijke) website van Matt beschikbaar is gemaakt als zip:
Zo dus je hebt even de beveiligde site van matt gejat. Als hij dit wist dan zou hij zeer kwaad worden.
Uiteraard ga ik hier een melding maken bij de politie. En dan ook nog zonder toestemming om het overal te plaatsen. Die site had rechten en kopieren was verboden.
Weet je wel wat je aan het doen bent.
Op zich ben ik niet zo snel onder de indruk, ook niet over de melding van de politie. Maar wilde het wel even met de rest delen.
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door zipperscales »

ge-flopt schreef:Even een schop van het topic.

Van de week dit bericht van BlackWidow gehad. Ik ken de persoon niet, maar blijkbaar is er iemand niet blij mee dat de (niet meer toegankelijke) website van Matt beschikbaar is gemaakt als zip:
Zo dus je hebt even de beveiligde site van matt gejat. Als hij dit wist dan zou hij zeer kwaad worden.
Uiteraard ga ik hier een melding maken bij de politie. En dan ook nog zonder toestemming om het overal te plaatsen. Die site had rechten en kopieren was verboden.
Weet je wel wat je aan het doen bent.
Op zich ben ik niet zo snel onder de indruk, ook niet over de melding van de politie. Maar wilde het wel even met de rest delen.
Sinds 27-4 lid, tsja.. als je dan gewoon verteld waarom je zo boos bent. Ik heb hem hier ook, altijd handig als naslagwerk.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door St. Paul »

Denk dat als het een serieus iets was die persoon wel had gemeld wie het was en wat het motief was om de site offline te krijgen. Denk ook niet dat Matt problemen had gehad met wat je doet. Heb paar keer contact met hem gehad en het was een super aardige, positive en relaxte man. Matt deelde zijn werk, terecht, met trots. Enige wat je doet is de site levend houden, je claimt geen rechten, je doet er niets mee. Denk dat Matt trots was geweest als hij wist dat zijn werk zo lang na zijn, veel te vroege, overlijden nog altijd beschikbaar was voor hen die het willen zien.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door ge-flopt »

Ik heb ook het volgende naar de persoon toe gestuurd:
Hoi Blackwidow,

Bedankt voor je mail. Ik heb nergens ooit zien staan dat de website van Matt beveiligd was oid. Ook plaats ik hem niet overal. ik heb het geluk gehad dat ik op het laatste moment een backup gemaakt heb en stel deze ter beschikking voor de rest van de community. Daarbij komt ook nog dat Matt's website inmiddels ook nog uit de lucht is waardoor de collectie (en nog meer de ombouwers) niet meer publiekelijk toegankelijk zijn.

Ik denk (ik weet het niet zeker), dat Matt dit een mooi iets gevonden zou hebben. Zijn collectie is nog steeds toegankelijk voor mensen die hem kenden en bewondering hadden en nog steeds hebben voor Matt als verzamelaar en ombouwer.

Mocht je het anders willen zien, dan kan ik dat ook zeker doen, maar dan zou ik graag willen zien dat er eerst overlegd wordt ipv gedreigd wordt met de gang naar de politie.

MVG
Ge-Flopt
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door Peter Parker »

Ja ik ben het met je eens! Laat diegene een gewoon gesprek beginnen en uitleggen wie hij is.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Bericht door rsh_scuderia »

Beetje een malle reactie.
Matt heeft zijn ziel en zaligheid in zijn collectie gestopt, kan mij niet indenken dat hij had gewild dat dit in de vergetelheid zou zijn geraakt...

En jezelf Black Widow noemen in dit geval. Best ziek :snooty:
Plaats reactie