Privécollectie A v/d Winkel

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Privécollectie A v/d Winkel

Bericht door rsh_scuderia »

Toevallig iets meer foto's met details :?: :drool:
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Re: Privécollectie A v/d Winkel foto's!

Bericht door a vd winkel »

Hierbij wat meer en betere foto's van 2 pareltjes uit mijn collectie; de 312P van MG Models en de geheel verbouwde 212 Fontana Spyder van Rosso Models. Beiden in de schaal 1:18

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Privécollectie A v/d Winkel

Bericht door rsh_scuderia »

Heerlijke modellen met prachtige lijnen en kenmerkende details. :drool:
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: Privécollectie A v/d Winkel

Bericht door alain_1978 »

2 indrukwekkende modellen :shock: Ze zouden bij BBR ook beter eens wat meer van deze resin modellen maken
in plaats van 300 verschillende uitvoeringen van de 458 of de 599 te maken want dat begint echt eentonig te worden.
Ik kan best begrijpen dat deze modellen pareltjes uit je collectie zijn want ze zijn echt waar heel mooi :drool: :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2981
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Privécollectie A v/d Winkel

Bericht door Ferrarifan »

alain_1978 schreef:2 indrukwekkende modellen :shock: Ze zouden bij BBR ook beter eens wat meer van deze resin modellen maken
in plaats van 300 verschillende uitvoeringen van de 458 of de 599 te maken want dat begint echt eentonig te worden.
Ik kan best begrijpen dat deze modellen pareltjes uit je collectie zijn want ze zijn echt waar heel mooi :drool: :thump_up:
Als BBR dat gaat doen, gaan de prijzen wel behoorlijk omhoog :) Op deze manier kunnen de de prijzen nog relatief laag houden.
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Privécollectie A v/d Winkel

Bericht door NetForce84 »

2 zeer knappe ferrari's
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Privécollectie A v/d Winkel

Bericht door Ferrari10flrb »

Mooi modellen! Vooral de 312P spreekt me erg aan :thump_up:

Ben al aan het sparen voor de 312P van CMC.
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: Privécollectie A v/d Winkel

Bericht door alain_1978 »

Ferrarifan schreef:
alain_1978 schreef:Ze zouden bij BBR ook beter eens wat meer van deze resin modellen maken
in plaats van 300 verschillende uitvoeringen van de 458 of de 599 te maken want dat begint echt eentonig te worden.
Als BBR dat gaat doen, gaan de prijzen wel behoorlijk omhoog :) Op deze manier kunnen de de prijzen nog relatief laag houden.
Zijn deze 2 modellen dan goedkoper dan een BBR? Daar heb ik mijn twijfels over :think:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2981
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Privécollectie A v/d Winkel

Bericht door Ferrarifan »

alain_1978 schreef:
Ferrarifan schreef:
alain_1978 schreef:Ze zouden bij BBR ook beter eens wat meer van deze resin modellen maken
in plaats van 300 verschillende uitvoeringen van de 458 of de 599 te maken want dat begint echt eentonig te worden.
Als BBR dat gaat doen, gaan de prijzen wel behoorlijk omhoog :) Op deze manier kunnen de de prijzen nog relatief laag houden.
Zijn deze 2 modellen dan goedkoper dan een BBR? Daar heb ik mijn twijfels over :think:
Nee, in tegendeel. Deze modellen zijn volgens mij duurder dan de gemiddelde BBR. Wat ik bedoel is dat BBR het moet hebben van de vele uitvoeringen van 1 type (duizend uitvoeringen van de 458 bijvoorbeeld). Gaan ze hiervan afwijken, stijgen ook bij BBR de prijzen. :)
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Re: Privécollectie A v/d Winkel

Bericht door a vd winkel »

Deze modellen zijn volgens mij duurder dan de gemiddelde BBR.
Dat kun je wel stellen, een gemiddelde BBR ligt tegenwoordig tussen de 300 en 400 euro, deze pareltjes liggen over het algemeen tussen de 400 en 500 euro....
maar dan heb je het vaak over series van hooguit 50 stuks wereldwijd (zoals de 312P) en bij rosso models zelfs maar 20 stuks,

neemt niet weg dat BBR uiteraard verder gaat in hun detailering...
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Privécollectie A v/d Winkel

Bericht door Nelis »

Erg apparte modellen, je ziet ze niet veel. Dat maakt het nu juist zo leuk! :thump_up:
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Re: Privécollectie A v/d Winkel

Bericht door a vd winkel »

Afbeelding

Dankzij JonnoT dit modelletje aan de verzameling kunnen toevoegen, eerste aanpassingen gedaan, nu nog afwerken... maar het resultaat mag er al zijn...
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Privécollectie A v/d Winkel

Bericht door jonnoT »

:thump_up: ziet er nu al beter uit :thump_up: mooi dat het model goed te recht gekomen is
Plaats reactie